SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Zaterdag is hij meer waardquote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zouden de prijzen nu hoger of lager zijn dan wanneer de webapp het wel doet? Twijfel of ik me Reus nu voor 45k moet verkopen of nog even moet wachten?
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ozz is van de smerige Turkse worsteltrucjes
Ke thanks. Gooi ik dat hele team meteen in de verkoop: Heb ik en weer wat handelgeld en heb ik een goede reden om niet te spelen tijdens tentamens, heb nog maar 1 teamquote:
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat je ooit het fok forum hebt gevonden, en hebt ontdekt hoe je een profiel aan kunt maken? Dat heeft vast iemand voor jou gedaan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:24 schreef nickhguitar het volgende:
Hebben jullie een link naar een youtube filmpje waarin een techniek wordt uitgelegd om goed te kunnen handelen? Ik hoef geen namen van spelers o.i.d, maar gewoon een begin, ik zou niet weten wat/wie/hoe ik nu moet zoeken/handelen.
Ja, maar graag inhoudelijk antwoordenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat je ooit het fok forum hebt gevonden, en hebt ontdekt hoe je een profiel aan kunt maken? Dat heeft vast iemand voor jou gedaan?
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:24 schreef nickhguitar het volgende:
Hebben jullie een link naar een youtube filmpje waarin een techniek wordt uitgelegd om goed te kunnen handelen? Ik hoef geen namen van spelers o.i.d, maar gewoon een begin, ik zou niet weten wat/wie/hoe ik nu moet zoeken/handelen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat je ooit het fok forum hebt gevonden, en hebt ontdekt hoe je een profiel aan kunt maken? Dat heeft vast iemand voor jou gedaan?
heel makkelijk ik zal het je uitleggen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:24 schreef nickhguitar het volgende:
Even proberen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heel makkelijk ik zal het je uitleggen.
Koop Aguero voor 150K (die komt er echt vaak op voor deze prijs) verkoop hem weer voor 190K.
zo maak je snel 30.K winst per keerheel makkelijk
nou dat ging makkelijkquote:
Nou ja, helemaal niet zo'n gekke vraag lijkt me. Spelers kopen is 1 ding, maar voor meer geld verkopen is punt 2.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heel makkelijk ik zal het je uitleggen.
Koop Aguero voor 150K (die komt er echt vaak op voor deze prijs) verkoop hem weer voor 190K.
zo maak je snel 30.K winst per keerheel makkelijk
Waarom zou iemand jou dat uitleggen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:33 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nou ja, helemaal niet zo'n gekke vraag lijkt me. Spelers kopen is 1 ding, maar voor meer geld verkopen is punt 2.
vet spel hequote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:37 schreef Roypsv het volgende:
rijst ik versla je even met Trials fusion ;D
Daar heb je zeker een Autobikequote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:37 schreef Roypsv het volgende:
rijst ik versla je even met Trials fusion ;D
als je ze niet verkocht krijg moet je ze goedkoper inkopen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:33 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nou ja, helemaal niet zo'n gekke vraag lijkt me. Spelers kopen is 1 ding, maar voor meer geld verkopen is punt 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |