https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
Mijn koersanalysator heeft een ommekeer voorspeld, binnen nu en volgende week moonquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:36 schreef roislecxe het volgende:
BTC crash trouwens al 3 dagen niet meer. Knap hoor.
Als vanavond een pump komt van een coin die ik niet heb, ga ik morgen een heleboel verliezen nemen. Als ik nu alles verkoop zoals de koersen nu staan kom ik nog op 1.52xx Valt me alles behalve tegen aangezien echt bijna ales omlaag is. Grs is om te huilen, Sun en Hiro zijn niet veel soeps, Mars is bedroevend, PLC is ronduit zielig...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn koersanalysator heeft een ommekeer voorspeld, binnen nu en volgende week moon
Natregenenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben weer natgeregend
Te weinig op de radar gelet en na de hele dag blauw ging ik daar stiekem niet van uit...
Oja, Rois, geef de FOK!Stok teug!
Leiden. Maar dat is niet de plek waar ie verdwenen is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel
waar heb je em gelaten gister?
Toch maar naar de kroeg danquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:51 schreef Geralt het volgende:
Litebit heeft te weinig LTC's op voorraad
Ze hadden er 2,9 nogwat. Nu nog maar 2
Kan ik die dingen nog ergens makkelijk kopen zonder gedoe via ideal toevallig? Niet dat ik er veel wil kopen ofzo, maar ik dacht laat ik er nog eens 4 kopen of iets ipv naar de kroeg gaan. Maar Litebit had er dus maar 2,9nogwat
Wat heb je toch met litecoinsquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:51 schreef Geralt het volgende:
Litebit heeft te weinig LTC's op voorraad
Ze hadden er 2,9 nogwat. Nu nog maar 2
Kan ik die dingen nog ergens makkelijk kopen zonder gedoe via ideal toevallig? Niet dat ik er veel wil kopen ofzo, maar ik dacht laat ik er nog eens 4 kopen of iets ipv naar de kroeg gaan. Maar Litebit had er dus maar 2,9nogwat
Omdat ik liever iets heb met getallen voor de komma dan met getallen na de komma.quote:
Veel winst ga je er niet op maken, het is een zinkend schip.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Omdat ik liever iets heb met getallen voor de komma dan met getallen na de komma.
Hoewel bitcoins meer waard zijn lijkt het minder als je 0,0001 ziet staan ofzo.
Daarom dus. Bovendien ga ik er niet genoeg geld insteken om hele bitcoins te kopen waarschijnlijk. Dus daarom LTC
Ik dacht dat jij een mooie speculatie had gemaakt met lijnen enzo die wijzen op een stijging binnen nu en een week of 2quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Veel winst ga je er niet op maken, het is een zinkend schip.
Kan je beter vage altcoins kopen.
LTC gaat alleen maar onder als BTC mee gaat denk ik zo.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Veel winst ga je er niet op maken, het is een zinkend schip.
Kan je beter vage altcoins kopen.
Ik ben gereedtwitter:originalchilli twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 17:52:35just a few hours until @Originalchilli @cashpumps @equalpumps @orbicos PUMP ON MINTPAL - TODAY - 5PM EST - PLEASE RT. TY! reageer retweet
11uur?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben gereedtwitter:originalchilli twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 17:52:35just a few hours until @Originalchilli @cashpumps @equalpumps @orbicos PUMP ON MINTPAL - TODAY - 5PM EST - PLEASE RT. TY! reageer retweet
BTC is heel braafjes zo. Geleidelijk stijgen, niet te gek.quote:
Netjesquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:49 schreef smiths het volgende:
Net even snel 0,05 btc winst gemaakt. Had een order gezet op 1000 sat, werd deze binnen een paar minuten gevuld, heb ze net op 1500 weer kunnen verkopen
https://www.poloniex.com/exchange/btc_yc
Helpt altijd wel, extreem lage buyorders neerzetten in de hoop dat ze worden aangetikt tijdens een korte maar grote dump.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Netjes
Zulke trades zijn de fijnste, binnen een paar minuten. Had er gister ook zoeen, binnen 4 minuten 2 buy en 2 sellorders erdoor.
Niet instappen dusquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:16 schreef smiths het volgende:
Vanavond dus gewoon een pre bought pump? Geen pump op basis van de het eerste getal/letter van de litecoin hash?
Gaat inderdaad harder dan ik vanochtend verwachtte.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:12 schreef roislecxe het volgende:
Drk was een goeie keus
Ik laat hem vannacht gewoon lopen zonder sell.
Ruig
Als ie dan weer lager wordt...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:22 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Gaat inderdaad harder dan ik vanochtend verwachtte.
Ik twijfel om evt rond 500 te verkopen en later lager terug te kopen
Verlies leiden? Jij woont toch in Lijden?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:25 schreef Nattekat het volgende:
TAAAAAK
KIES
TAAAK
TAK
TAK
TAK
TAK
TAK
KOM OP KUTPUMPERS![]()
Laat me geen verlies leiden
EMC2 mogen ze wel kiezen, verdomme al 2 weken hopen op een prijs boven de 500 zodat ik er zonder verlies uit kan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:25 schreef Nattekat het volgende:
TAAAAAK
KIES
TAAAK
TAK
TAK
TAK
TAK
TAK
KOM OP KUTPUMPERS![]()
Laat me geen verlies leiden
Ja, ik ben leider van de rode cijfertjes.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Verlies leiden? Jij woont toch in Lijden?
Na die pump van laatstquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:27 schreef smiths het volgende:
[..]
EMC2 mogen ze wel kiezen, verdomme al 2 weken hopen op een prijs boven de 500 zodat ik er zonder verlies uit kan.
Heb vandaag 2 rode strepen in mn schema bijgetekendquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik ben leider van de rode cijfertjes.
Examens zijn een stuk belangrijker dan die paar honderdsten btc wat je winst/verlies kan maken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb vandaag nog niks gedaan op Mintpal
Zo gaat het helemaal niet lekker.
Zal in de komende examenweek wel niet anders zijn.
Echt waar?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:34 schreef smiths het volgende:
[..]
Examens zijn een stuk belangrijker dan die paar honderdsten btc wat je winst/verlies kan maken.
Ik had eergister ook zo'n dag. Ook niks gedaan, geen 1 buy.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb vandaag nog niks gedaan op Mintpal
Zo gaat het helemaal niet lekker.
Zal in de komende examenweek wel niet anders zijn.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik had eergister ook zo'n dag. Ook niks gedaan, geen 1 buy.
Vandaag wel een paar. Allemaal goeie gelukkig, dat houdt de dalende coins op peil...
En nu ga ik richting stad
Nee was een geintje natuurlijk. Over 10jaar is 1btc 100.000¤ waard en dan ben je toch wat geld misgelopen door niet te traden.quote:
Ik vanaf ongeveer 36-38, maar wat extra winst sla ik niet af.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als ie dan weer lager wordt...
zit er vanaf 41 in nu dus kan wel een deukje oplopen naar beneden vannacht. Mooie stijgende lijn over 3 dagen trouwens
twitter:CashPumps twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 22:57:23Pump cancelled tonight, will be on for tomorrow. Our pump was not well organized between pumpers, and due to this we cancelled. Thanks. reageer retweet
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:08 schreef edraket31 het volgende:
Wat ik er van begrijp, is er gedonder over wel/niet vooraf inkopen
Do the math.twitter:originalchilli twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 23:04:39For those that are wondering, look at the 7 day chart on Mintpal for SPA.... now try to convince me i should pump it for you tonight. LMAO reageer retweet
Lijkt wel op een aardige prebuy. Stom om dat dan niet te verdelen over meerdere exchanges als je toch gaat prebuyen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]Do the math.twitter:originalchilli twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 23:04:39For those that are wondering, look at the 7 day chart on Mintpal for SPA.... now try to convince me i should pump it for you tonight. LMAO reageer retweet
Hoeveel btc leg je telkens in als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:16 schreef edraket31 het volgende:
Riding on the waves.....
Mooie mogelijkheden bij DRK
Er ligt wel een (fake) buywall op 500 maar er is (nog) niet genoeg koopdruk. Twee ritjes kunnen maken deze ochtend, 1x van 463 naar 519 en 1x van 481 naar 519,5.
Het zijn geen megastappen, maar kan mijn aantal DRK telkens wat ophogen voordat we later in de week echt omhoog gaan
Weer 3 rode strepen bijgetrokken... Desondanks nog steeds op 1.53xxquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:50 schreef Nattekat het volgende:
In mijn excel sta ik nu op 0,26... gewoon 0,06btc verlies op die twee kutcoins waar ik in vast zit
Wat was ook weer de reden dat Dark stijgt?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:29 schreef edraket31 het volgende:
Dat varieert, afhankelijk ook hoe het orderboek eruit ziet. Je ziet nu vrij kleine orderbedragen die de koers omhoog pompen. Een verkooporder van 2btc komt er moeizaam door nu. Ik kijk waar ik de top ongeveer verwacht en leg er dan een order in die de koers niet direct stokt.
Geen gigantische aantallen dus waar ik nu mee trade. Orders van 0,5-1 btc
Ja, gister was het gezellig. Gisteravond.quote:
De meet was wel gezellig gister. We hadden via DM alles afgesproken. Waarom was jij er niet?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, gister was het gezellig. Gisteravond.
maar zoals ik eerder zei: Iedereen is naar de meet
Godsamme zegquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:17 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
you have to be fucking kidding me... Als de pump door was gegaan was TAK het misschien geworden
Niet dat ik ze nog heb maar goed.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat mag gerust gezegd worden, godverdomme
Pure gokquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:31 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Gewaagd!
Mag ik vragen wat je beweegredenen waren (misschien kan ik er van leren?)
Daarom vroeg ik t ook, heb al (slechte)ervaring met FLTquote:
Ik hoop dat je gok goed uitpakt, maar wellicht goed om het volgende te weten:quote:
Ik zit USDE al paar dagen in de gaten te houden......quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:37 schreef roislecxe het volgende:
Als ik zo over die hele lijst met coins kijk, springt er niet echt 1 uit die roept: KOOP MIJ, IK GA STIJGEN!
Vind het moeilijk op het moment, er daalt zo ontzettend veel.
Hoop het voor je. Maar het zal mij benieuwenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:14 schreef Nattekat het volgende:
Maar, sinds het absoluut geen ZED gaat worden en TAK een goede kans maakt... champagne staat klaar.
Vannacht ook 80 gezakt. ALS die correctie er komt, vermoed ik 550 en misschien nog wel 525quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:07 schreef roislecxe het volgende:
Dark gaat wel uit z'n plaat zeg... En ik blijf maar denken: naah het zakt zo wel, dan koop ik ook weer in.
Maar het zakt niet
Hij zakt welquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:07 schreef roislecxe het volgende:
Dark gaat wel uit z'n plaat zeg... En ik blijf maar denken: naah het zakt zo wel, dan koop ik ook weer in.
Maar het zakt niet
Werd tijd.twitter:you_pump twitterde op zondag 11-05-2014 om 00:20:06Don't miss our BIG #1500followers #pump on Friday by @CryptoConnectz & me! Random coin selection #ProofOfFairPump http://t.co/6KTMxk4ef5 reageer retweet
Bar weinig winst pakkertjes laatste weekquote:Op zondag 11 mei 2014 02:14 schreef ZetaOS het volgende:
Ik had weer een winstpakketje...mogen jullie raden welke.
Tot die tijd volg de tips van flip, die ik op een irritante banner van Piratebay tegen kwam.
Nobl verkocht, jeuj. Nu hebk nog maar 3 coins vast. Ook al dagen niks meer bijgekocht, behalve dan 1x Dark die ik offc weer veel te vroeg verkocht. Dom.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:02 schreef Nattekat het volgende:
Buy op GRS, 482. Mijn eerste buyorder sinds donderdag
IVC, DOPE en TAKquote:Op zondag 11 mei 2014 13:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nobl verkocht, jeuj. Nu hebk nog maar 3 coins vast. Ook al dagen niks meer bijgekocht, behalve dan 1x Dark die ik offc weer veel te vroeg verkocht. Dom.
Ga zo maar es douchen en aankleden en pff bluh grm mopper mopper.
Quequote:Op zondag 11 mei 2014 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
IVC, DOPE en TAK![]()
![]()
Ik wacht nu wanhopig een pump af, nu verkopen zou distrasteus zijn voor mij
Hoezo?quote:Op zondag 11 mei 2014 13:08 schreef roislecxe het volgende:
Ik ben dr vandoor. Wordt weer helemaal niks vandaag
Het wordt met mezelf niks bedoel ikquote:
DRK kun je (volgens mij) gerust long gaan.....als je niet perse op t laagste punt wil kopen.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:57 schreef Nattekat het volgende:
DRK is lastig nu, duidelijk niet meer in de uptrend... maar wat komt er hierna...
Ja. De frustratie als je zo iets gebeurd.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:57 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jammer dat de helft van de screenshots niet (meer) werkt.
Ik durf niet te kijken, is het echt zo erg?quote:
TAK pump gekkie 20+ nuquote:Op zondag 11 mei 2014 21:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik durf niet te kijken, is het echt zo erg?
Zit te veel in examenstemming om nu nog aan takjes te denken
Dat is een nachtje mijn miners aanlaten staan :pquote:Op zondag 11 mei 2014 21:24 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon in één klap 0,04btc erbij
Ik heb TAK ooit op 20 gekochtquote:Op zondag 11 mei 2014 21:53 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Dat is een nachtje mijn miners aanlaten staan :p
Maar ik doe je niet na hoor ;-) traden bij mij sta ik mee in de min
Behalve dat ik een paar dagen eerder per ongeluk DRK coin heb zitten minen, die vandaag blijkbaar lekker zijn gestegen
Pump? Welke pump?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:14 schreef roislecxe het volgende:
Welke munt kreeg de pump trouwens gister?
Daar is nooit wat van gekomenquote:Op zondag 11 mei 2014 22:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh dacht dat er 1 geweest was. Never mind dan
Er was zo extreem weinig voor nodig om te stijgen... Dat moest een keer goed gaan.quote:
Er was nog minder nodig om te dalen tot 5quote:Op zondag 11 mei 2014 22:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er was zo extreem weinig voor nodig om te stijgen... Dat moest een keer goed gaan.
Op welke coin?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:53 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Dat is een nachtje mijn miners aanlaten staan :p
Maar ik doe je niet na hoor ;-) traden bij mij sta ik mee in de min
Behalve dat ik een paar dagen eerder per ongeluk DRK coin heb zitten minen, die vandaag blijkbaar lekker zijn gestegen
Mensen zijn niet zo dom om op 5 te verkopen.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Er was nog minder nodig om te dalen tot 5
Het is anders wel gezakt tot 10 vandaag. 5 kon ook makkelijk.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen zijn niet zo dom om op 5 te verkopen.
GRS eerder vandaagquote:Op zondag 11 mei 2014 22:26 schreef roislecxe het volgende:
Maarre, ik heb nu 1.35 los in btc, maar wat is nou een goeie coin om in te stappen... Ik vind het allemaal maar dalende zooitjes.
Half Mintpal ondervindt lagquote:Op zondag 11 mei 2014 22:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nog niet, er zijn pas 7 trades geweest ofzo.
buyorder gezet op 15300quote:Op maandag 12 mei 2014 09:25 schreef avw1982 het volgende:
Net in CINNI gestapt op 17450. Verwacht niet dat die nog verder zakt.
Met veruit het grootste volume ;-)quote:
Op craptsy komenquote:Op maandag 12 mei 2014 11:26 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Met veruit het grootste volume ;-)
VTC gaat gepumpt worden op Cryptsy, 46btc buyorder is weer opgedoken
Mijn miners terug verdient? Ja, ruimschootsquote:Op zondag 11 mei 2014 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op welke coin?
Heb je ze eigenlijk wel terugverdiend?
quote:Op maandag 12 mei 2014 09:25 schreef avw1982 het volgende:
Net in CINNI gestapt op 17450. Verwacht niet dat die nog verder zakt.
In the pocket en ze 10 minuten later alweer verkocht voor 15450.quote:
Ging je examen ook goed? Welke was het?quote:Op maandag 12 mei 2014 17:34 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het overleefd
Mijn coins doen het ook goddelijk goed
Nederlands, ik verwacht tussen een 5.6 en 6.1quote:Op maandag 12 mei 2014 17:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ging je examen ook goed? Welke was het?
Als je rond die koers stond is dat gewoon een voldoende hequote:Op maandag 12 mei 2014 18:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nederlands, ik verwacht tussen een 5.6 en 6.1
Orders verkeerd invullen, we doen het allemaal wel eens met al die nullenquote:Op maandag 12 mei 2014 18:42 schreef edraket31 het volgende:
Godver de godver.....
De daling van DRK, zat ik al dagenlang op te wachten....dat ie zo snel, zo ver zou dippen had ik echter niet verwacht. Dus in het uurtje dat ik niet online was, zakt ie tot 478 om vervolgens als een raket weer omhoog te schieten. Gemiste kans.....
Maar veel beroerder: de dump van CINNI zat ik ook op te wachten, ik ordertje invoeren om flink bij te kopen.
Order vrijgeven en wordt bijna direct uitgevoerd.....huh??
Wat blijkt? Heb ik een verkooporder ingevoerd en verkocht op bijna het laagste punt!!!
Voordat ik nog een keer met de ogen knipperde stond ie ook alweer op 13.....
Na de successen van vorige week (net voor de stijging in CINNI, begin van stijging in DRK), is dit wel een enorme domper.....
Ik ben ook eindelijk weer wat omhoog. Heb bijna geen coins in bezit maar stijgt tergend langzaam toch her en der wat. 1.55 nu.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:45 schreef Nattekat het volgende:
Mooie winst weer vandaag, met de beperkte inzet
Over TAK denk ik nu even goed als ik over AUR denk.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:19 schreef roislecxe het volgende:
Katje, misschien moet je Tak kopen op 11
Sorry dat iedereen je verwijten maaktquote:Op maandag 12 mei 2014 19:22 schreef Nattekat het volgende:
Het feit dat ik nu in 2 coins vastzit doet er niet toe, ik heb coins gekozen met oog op de lange termijn
quote:Op maandag 12 mei 2014 19:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Sorry dat iedereen je verwijten maakt
Scheelt nog dat Mintpal eerst alle lage orders voor je wegfiltertquote:Op maandag 12 mei 2014 19:24 schreef roislecxe het volgende:
Ik heb KDC ook gekocht voor de lange termijn door een 0 te vergeten bij het intikken en een voor een absurd hoge prijs heb aangeschaft ipv een buyorder te zetten. Ook alweer een week of 2 geleden
Anders was het helemaal droevig jaquote:Op maandag 12 mei 2014 19:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Scheelt nog dat Mintpal eerst alle lage orders voor je wegfiltert
Goeie tip, ik mine ff meequote:Op maandag 12 mei 2014 20:01 schreef Nattekat het volgende:
Straks nieuwe coin op Mintpal: Water
Gelijk ff minen met die enorm lage diff
Ik dacht dat ie op 1 stond, maar die pool was doodquote:
Pool heeft wat backend problemen blijkbaar, maar je shares worden uiteindelijk wel uitbetaald.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:05 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij mine ik voor niks. Nog steeds 0 CWC
Zijn nog beetje wallet of blockchain problemen met die WATER coin die nog niet helemaal opgelost zijn. Vorige week hadden ze ook de votecontest gewonnen maar gaven ze aan dat ze liever niet op mintpal wouden komen omdat t spul niet werkte. Nu zijn ze wel op de goede weg, maar nog niet alles werkt helemaal lekker heb ik het idee als ik dat topic doorlees.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:01 schreef Nattekat het volgende:
Straks nieuwe coin op Mintpal: Water
Gelijk ff minen met die enorm lage diff
Ach, anders schakel ik over naar de nummer 2. Ik heb al zolang niet geminet, ik vraag me af of het nog wat opbrengtquote:Op maandag 12 mei 2014 21:57 schreef smiths het volgende:
[..]
Zijn nog beetje wallet of blockchain problemen met die WATER coin die nog niet helemaal opgelost zijn. Vorige week hadden ze ook de votecontest gewonnen maar gaven ze aan dat ze liever niet op mintpal wouden komen omdat t spul niet werkte. Nu zijn ze wel op de goede weg, maar nog niet alles werkt helemaal lekker heb ik het idee als ik dat topic doorlees.
Dus er is een kleine kans dat ze niet gekozen worden.
twitter:MintPalExchange twitterde op maandag 12-05-2014 om 22:13:08WATER have again asked to be excluded from voting this week as their new wallet is to be released today. Winner will be taken from the rest. reageer retweet
Stuk.quote:
Doet het nu, had nog nooit een tweet zo laten weergeven op fokquote:
Maar de lef om alles op te kopen...quote:Op maandag 12 mei 2014 22:37 schreef edraket31 het volgende:
Vuurwerk all over the place, koersmanipulatie ten top
Her en der buy/sellwalls van meer dan 100btc
Net voor de 2e keer een buywall op BC, plots weg en een sellwall van 135btc
135 btc...quote:Op maandag 12 mei 2014 22:37 schreef edraket31 het volgende:
Vuurwerk all over the place, koersmanipulatie ten top
Her en der buy/sellwalls van meer dan 100btc
Net voor de 2e keer een buywall op BC, plots weg en een sellwall van 135btc
Ik heb een buyorder gezet, vul de rest maar inquote:Op maandag 12 mei 2014 22:48 schreef roislecxe het volgende:
Cinni![]()
Is dat het inkopen nog waard of zou de trend blijven dalen...
ABENDON SHIPquote:Op maandag 12 mei 2014 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een buyorder gezet, vul de rest maar in
Nah, als het niet lukt haal ik hem weg. CINNI zit in een downtrend en die stopt voorlopig nog niet.quote:
Welke pumpgroepen doel je dan? (ik heb er wel een paar op twitter)quote:Op maandag 12 mei 2014 22:56 schreef edraket31 het volgende:
Ik mag toch hopen dat dit soort pump-groepen niet de nieuwe trend gaat worden, want dan wordt het wel heel link om effe bij je beeldscherm weg te lopen
Geen idee wie, maar lijken me niet die popie-jopies van Twitter die al die Scamcoins pompen.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:57 schreef smiths het volgende:
[..]
Welke pumpgroepen doel je dan? (ik heb er wel een paar op twitter)
Dope denk met een hogere buyorder.. Ik zag mijne net ook stijgen.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:03 schreef Nattekat het volgende:
0.25018705 btc in totaal
Ik ben er doorheen, maar ik weet niet hoe
Had het gewoon moeten doenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:50 schreef roislecxe het volgende:
Zal ik heel mn vermogen in Cinni gooien en weer op 11500 verkopen![]()
Ik wil maar ik durf niet
10% winst? Dan had jouw buy er wel door gemoeten, daar waar ie van mij faalde.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Had het gewoon moeten doen
Dan was het van 1.37 naar 1.51 btc gegaan ongeveer.
Wat ik net postte deed ik, even snel 1000 cinni kopen op 10200 en verkopen op 10800. Klein winstje maar van 0.006.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
10% winst? Dan had jouw buy er wel door gemoeten, daar waar ie van mij faalde.
Dat is geen 10%quote:Op maandag 12 mei 2014 23:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wat ik net postte deed ik, even snel 1000 cinni kopen op 10200 en verkopen op 10800. Klein winstje maar van 0.006.
Had beter alles in kunnen zetten, maar dan ben ik gelijk een wall(etje)
Nee maar m'n voorbeeld daarboven toch wel zo ongeveer. kopen op 10000 en verkopen op 11500 zoals ik daarboven weer zei, ik blijf verdorie niet alles herhalen.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is geen 10%
In een downtrend nooit veel inzetten
Je hebt een slimme keus gemaakt die fout uitpakte. Liever dat dan opgeslokt worden.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee maar m'n voorbeeld daarboven toch wel zo ongeveer. kopen op 10000 en verkopen op 11500 zoals ik daarboven weer zei, ik blijf verdorie niet alles herhalen.
Jup. Een winstje is een winstjequote:Op maandag 12 mei 2014 23:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt een slimme keus gemaakt die fout uitpakte. Liever dat dan opgeslokt worden.
Van wie komt ie? Een met voorbedachte rade of een willekeurige adhv een 1e letter/cijfer van een block?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik blijf hangen op 0.005 vandaag
Te zuinig voor de pump die gaat komen
Mijn favoriet: you_pumpquote:Op maandag 12 mei 2014 23:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Van wie komt ie? Een met voorbedachte rade of een willekeurige adhv een 1e letter/cijfer van een block?
Als mijn bot werkt kan ik mijn maanddoel halenquote:Op maandag 12 mei 2014 23:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ah vrijdag pas zie ik.
2 weken geleden was er bijna elke dag een pump
Ben benieuwd (weer)quote:Op maandag 12 mei 2014 23:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als mijn bot werkt kan ik mijn maanddoel halen
En die aankoop op 17450 omdat ie niet verder zou zakken?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:41 schreef avw1982 het volgende:
CINNI![]()
2014-05-13 00:43:24 SELL 0.00013990 1328.49632739 0.18585663 0.00027878 0.18557785
2014-05-12 21:32:52 BUY 0.00010990 1328.49632739 0.14600174 0.00021900 0.14622074
Die was snel weggedaan op 18000.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:41 schreef edraket31 het volgende:
[..]
En die aankoop op 17450 omdat ie niet verder zou zakken?
Weet nog niet, ik heb een 0.04btc buy geplaatstquote:
Scheikundequote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet nog niet, ik heb een 0.04btc buy geplaatst
Verder natuurlijk het scheikunde feest
Nope, dat laat ik anderen doenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:19 schreef roislecxe het volgende:
8700 klachten na eerste examendag
Heb je ook al zitten zeiken?
Ik zal het hier ook eens voorstellen: De eerste echte BIT-meet?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:17 schreef � het volgende:
BIT / 15-17 mei = #Bitcoin14 - Conferentie in Amsterdam
Gaat iemand die kant op dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zal het hier ook eens voorstellen: De eerste echte BIT-meet?
Als je het maanden van tevoren plant komt er toch niemandquote:
Ja dat is ook waar.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je het maanden van tevoren plant komt er toch niemand(was er niet een meet in april?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |