SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
De nominatie- en eliminatie data van mei:
DI 13-5 Nominatie
WO 14-5 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 18-5 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 19-5 Exit 1 genomineerde
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Die vrouw van vakantieveilingen zei gisteren dat het geld van de 3J's vandaag overgemaakt zouworden en voor Emil's worstelgala pas volgende week want de veiling is vandaag pas gesloten als het goed is. Hij is nu wel uitverkocht, maar die mevrouw vertelde gisteren van de 150 verkochte kaarten waren er al 137 betaald.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er zijn 400 kaarten verkocht volgens Emil. Dus nog slechterderder.
yep, ik durf er zo langs te gaan staan met mijn 52quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:16 schreef Karelnoord het volgende:
Dat Vanessa nog maar in de 30 is. Ziet er uit als in de 50..
U is nieuw hierquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:16 schreef Karelnoord het volgende:
Dat Vanessa nog maar in de 30 is. Ziet er uit als in de 50..
hier staat weinig alcohol in zo te zienquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:17 schreef Chanel5 het volgende:
En gvd alles achter slot en grendel
[ link | afbeelding ]
Zoveel drinken die gasten nooit!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die kast staat helemaal vol [ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
welke ?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:18 schreef Injetta het volgende:
Die laatste flessen waren toch bierflessen???
Maar die enorme hoeveelheid, Fanta, Cola, Up. Voor wie????? Niet voor de bewoners. Ik vind het schandalig.quote:
Maakt niet uit ,ze heeft alles!!!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:18 schreef Injetta het volgende:
Die laatste flessen waren toch bierflessen???
200 heeft hij zelf verkocht.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er zijn 400 kaarten verkocht volgens Emil. Dus nog slechterderder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |