SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Barcacoach, Barcaspeelstijl, dus dan ook maar het Barcashirtquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:33 schreef poker4lifee het volgende:
nieuwe bayern shirts wtf
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:33 schreef poker4lifee het volgende:
nieuwe bayern shirts wtf
[ afbeelding ]
yupquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
Barcacoach, Barcaspeelstijl, dus dan ook maar het Barcashirt
In de training gebeurd ?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:52 schreef DutchSL het volgende:
Pepe geblesseerd, mist de CL finale.
Diego Costa geblesseerd, nog onduidelijk hoe zwaar.
Dat is wel ongeveer de makkelijkste ooitquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt iets leuks met deze 3.
Ik wil eigenlijk ook Hulk op rechts.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is wel ongeveer de makkelijkste ooitDaar kan je echt mee doen wat je wilt
TOTS Borja Valero erbij, dan kan het niet moeilijk meer zijn. 433 linkerkant Frans, rechterkant Spaans.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt iets leuks met deze 3.
Oh, dan moet Gabi op CMquote:
Ja ik zag hetzelfde ja. Had wel mijn TOTS binnen voor 2k, toch mooiquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kon alleen op mijn telefoon op die app.. maar sommige items zaten zelfs nog steeds vast.
Die Albornoz is nog goedkoper dan Schicker (5k ofzo) Ik had Schicker wel voor 9k verkocht vannacht.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik zag hetzelfde ja. Had wel mijn TOTS binnen voor 2k, toch mooi
Bij mij ook, WeFutquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik wil wel iets maken maar wefut is traag hier, dus ik sla ff over
Ja ik weet het, maar alles is meegenomenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
TOTS Ibra wordt ook baas gr gr
[..]
Die Albornoz is nog goedkoper dan Schicker (5k ofzo) Ik had Schicker wel voor 9k verkocht vannacht.
http://wefut.com/en/player/14012quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dafuq, 37 ball control en 81 dribbling: http://wefut.com/en/player/14061
Omlaag. Maar dat gaan ze vaak al in de aanloop naar het TOTS, omdat iedereen wel aanvoelt dat een spelers met IF en SIF in het TOTS gaat komen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:12 schreef Ozz-03 het volgende:
Wat is er tot nu toe gebeurd met spelers die een IF/SIF hebben en een TOTS hebben gekregen? Gaan de prijzen van de IF's dan omlaag?
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:12 schreef Ozz-03 het volgende:
Wat is er tot nu toe gebeurd met spelers die een IF/SIF hebben en een TOTS hebben gekregen? Gaan de prijzen van de IF's dan omlaag?
Omdat het maar de vraag zit of die erin zit. Filipe Luis (die zit er zeker in) is de laatste weken gezakt van 55-50k naar 40k.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:13 schreef Maver24 het volgende:
IF Marcelo is alleen niet echt heel veel goedkoper geworden
Mijniet, maar hij zal ook niet heel duur zijnquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:15 schreef Maver24 het volgende:
http://wefut.com/en/player/14076
Firmino TOTS lijkt me ook wel erg goed
Dom om dan een team te maken met SIF Hulk, Diego Costa, Pogba en Griezmann.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zowel de IF als SIF van Lewan zijn wel behoorlijk gedaald, dus ik neig naar dalend te gaan
SIF Hulk kan wel, de rest gaat wel zakken ja. Behalve Pogba miss, omdat die gewoon al heel goedkoop is die SIFquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:17 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dom om dan een team te maken met SIF Hulk, Diego Costa, Pogba en Griezmann.
Je moet er rekening mee houden dat het feit dat Pogba een TOTS krijgt, al in de prijs "zit inbegrepen". Dat Pogba in het TOTS zit, is namelijk een open deur. Je bent wel een echte blinde als je je daar straks nog door laat verrassen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
SIF Hulk kan wel, de rest gaat wel zakken ja. Behalve Pogba miss, omdat die gewoon al heel goedkoop is die SIF
Je hebt het vaak over die persoon. Klinkt echt als een teringlijer.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, degene waarmee ik afstudeer pakte weer mijn laptop af
Lijkt erop dat je dus wel een match hebt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, degene waarmee ik afstudeer pakte weer mijn laptop af
Hij heeft hier al eens gepost.. hij haalt dat soort 'grappen' wel vaker uit ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt het vaak over die persoon. Klinkt echt als een teringlijer.
Toch kan ik me haast niet voorstellen dat SIF Pogba echt cheaper wordt dan 60k als hij in TOTS blijkt te zitten. Zou wel de IF zijn met de meeste value for money imo. Hij scheelt nu zelfs weinig in prijs met de IFquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je moet er rekening mee houden dat het feit dat Pogba een TOTS krijgt, al in de prijs "zit inbegrepen". Dat Pogba in het TOTS zit, is namelijk een open deur. Je bent wel een echte blinde als je je daar straks nog door laat verrassen.
Geef hem een stomp dan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij heeft hier al eens gepost.. hij haalt dat soort 'grappen' wel vaker uit ja.
Nou SIF Pogba is vooral zo goedkoop omdat ie tegelijk uitkwam met het BPL TOTSquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je moet er rekening mee houden dat het feit dat Pogba een TOTS krijgt, al in de prijs "zit inbegrepen". Dat Pogba in het TOTS zit, is namelijk een open deur. Je bent wel een echte blinde als je je daar straks nog door laat verrassen.
neequote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou SIF Pogba is vooral zo goedkoop omdat ie tegelijk uitkwam met het BPL TOTSIk denk dat die SIF best populair kan worden, als blijkt dat de TOTS ineens 400/500k is.
Zat Asamoah in predictions Serie A tots?
Wie wel op LM/LW?quote:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2823662.pagequote:
Thanksquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2823662.page
Updated Prediction hoping for no re-releases, Immobile will be 83, didnt feel like changing it.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cuadrado kan LW en RW worden. Hopelijk kiezen ze voor RW. Maar het feit dat hij die 2 IF's binnenharkte op links helpt nietquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Thanks
Geen RW, godverhoerekut. Had Candreva nou maar een IF gehad
Dat is mijn punt ook: iedereen weet al dat hij in TOTS zit, dus hij gaat weinig meer zakken zodra er een TOTS is met hem erin.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toch kan ik me haast niet voorstellen dat SIF Pogba echt cheaper wordt dan 60k als hij in TOTS blijkt te zitten. Zou wel de IF zijn met de meeste value for money imo. Hij scheelt nu zelfs weinig in prijs met de IF
Kan er wel voor zorgen dat ze miss toch een RW/RM toevoegen: Candrevaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cuadrado kan LW en RW worden. Hopelijk kiezen ze voor RW. Maar het feit dat hij die 2 IF's binnenharkte op links helpt niet
Dat is niet mijn puntquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is mijn punt ook: iedereen weet al dat hij in TOTS zit, dus hij gaat weinig meer zakken zodra er een TOTS is met hem erin.
Ik zeg alleen dat hij niet meer daalt, dus daarover zijn we het eens. De rest is voor jouw rekeningquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is niet mijn puntIk denk zelfs dat ie gaat stijgen dan
Ja, zelfde markt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:35 schreef el-blanchito het volgende:
Weet iemand of ik van m'n ps3 account naar een ps4 spelers kan traden?
Wat is het verschil in prijs?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:36 schreef Kamikazie het volgende:
Oke PS3 bezitters, moet ik het 500gb model halen of het 12gb? Ik speel alleen fifa
Haal gewoon een PS4quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:36 schreef Kamikazie het volgende:
Oke PS3 bezitters, moet ik het 500gb model halen of het 12gb? Ik speel alleen fifaEn wil netflix etc kunnen streamen.
Ga dan maar gewoon voor 12GB, heb je echt meer dan genoeg aan. Savefiles van FIFA zijn vaak maar enkele MB's groot.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
188 euro voor 12gb + fifa en 230 voor 500gb
iddquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ga dan maar gewoon voor 12GB, heb je echt meer dan genoeg aan. Savefiles van FIFA zijn vaak maar enkele MB's groot.
En mocht je ooit meer geheugen nodig hebben kun je er een HDD in stoppen, maar gewoon zo goedkoop mogelijk doen. Over enkele maanden wil jij ook gewoon op de PS4 gamen.
Dit. Dacht dat je zei dat je goedkoop een PS3 kon regelenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waarom nu nog ~200 euro uitgeven aan een ps3
Ja was het idee maar mijn huisgenootje wil hem toch zelf houdenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit. Dacht dat je zei dat je goedkoop een PS3 kon regelen
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:53 schreef Maver24 het volgende:
is TOTS Martinez nou een beetje hetzelfde als TOTS Mandzukic, beetje dezelfde stats. Weet niet wie van jullie TOTS Martinez heeft gehad, ik wil hem graag uit proberen
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:55 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja man is een beetje hetzelfde. Pleur op man idioot.
TOTS Martinez was bij mij echt drama, hij heeft in 7 wedstrijden misschien 3 headers gescoord. Vanaf de grond wel echt een monster.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:53 schreef Maver24 het volgende:
is TOTS Martinez nou een beetje hetzelfde als TOTS Mandzukic, beetje dezelfde stats. Weet niet wie van jullie TOTS Martinez heeft gehad, ik wil hem graag uit proberen
Word je toch helemaal gek van, hele week door 24 uur lang van die kut vragen van hem.quote:
En als je gepakt wordt zeg je gewoon; "Ik had een voet van de grond".quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:57 schreef Kamikazie het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel(...)iet-zal-spieken.html
Godverdomme
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Word je toch helemaal gek van, hele week door 24 uur lang van die kut vragen van hem.
Hij is een stukkie sneller... Maar speelt als enkele(!) spits erg goed.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:53 schreef Maver24 het volgende:
Is dit een beetje hetzelfde als een kipschnitzel? Hebben wel dezelfde kleur, wie van jullie heeft er zo'n kip aan spit geprobeerd, ik wil hem ook graag uitproberen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier een kip om je rustig te maken
Vreet een stuk stront jij.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:02 schreef Maver24 het volgende:
Gelukkig zijn er nog mensen die wel normaal kunnen reageren. Bedankt Reemi
aan die andere
Suck a lolly
Andere?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:02 schreef Maver24 het volgende:
aan die andere
Suck a lolly
Ga je me nu zitten uitdagen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:02 schreef Maver24 het volgende:
aan die andere
Suck a lolly
randebielquote:
Ea verzint alles wat op die kaartjes komt te staan hequote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:55 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mandzukic is een trage kopsterke spits en Jackson is een pacehoer die goed kan koppen en kan schieten. Bovendien +1* skills en weakfoot.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ea verzint alles wat op die kaartjes komt te staan hedaar geef ik mavertje wel gelijk in.
beter even de ingame stats vergelijken
Durf ook wel als je voor me staat hoor.quote:
Dan zou ik zeker voor Jackson gaanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:10 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Martinez kost ook maar 170k ipv van 370k voor Mandzukic
86 tegenover 88 en Martinez is gewoon overal beterquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:55 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Overall welquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
86 tegenover 88 en Martinez is gewoon overal beter
Edit: Naja overal, beter
Heeft Mathijs zijn PS3 nu al?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:23 schreef Ozz-03 het volgende:
Speel nu tegen FC Spekkie met moeder neukertjes als team.Doet al sinds de aftrap helemaal niks meer.
hopen dat hij van zo een smerige bidbumper isquote:
Doen mensen dat nog? Dat werkt toch helemaal niet meer deze Fut johquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hopen dat hij van zo een smerige bidbumper is
nope, was van gisteren op de xbox. is geen tradeoffer geweest want dat was niet eens mogelijk op de xbox markt gisterenquote:
Hoe speelt Di Natale?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
nope, was van gisteren op de xbox. is geen tradeoffer geweest want dat was niet eens mogelijk op de xbox markt gisteren
tuurlijk doen ze dat nog alles om smerig te spelen gebruiken ze.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Doen mensen dat nog? Dat werkt toch helemaal niet meer deze Fut joh
Verassend goed. beter dan zijn NIF. Ik ga em ook zeker bewaren voor als Serie A TOTS uitkomt. Zeer goede CAM is hetquote:
wel hoor. Ik heb iets naar mezelf getradequote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
nope, was van gisteren op de xbox. is geen tradeoffer geweest want dat was niet eens mogelijk op de xbox markt gisteren
Dat zou ik opzich wel nice vinden. Geen autobuyers meer.quote:The market search is smooth, its was clear the issue was third party software's overcrowding the EA server. We can now search with ease and actually get bargains
Make a new webb app for generations and friend list trades + with the ability to make teams with current players but no market.
Third party software moet ik lezen als autobuyers?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
wel hoor. Ik heb iets naar mezelf getrade
EA Forum post van een onbekende gast:
[..]
Dat zou ik opzich wel nice vinden. Geen autobuyers meer.
zoietsquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Third party software moet ik lezen als autobuyers?
Wat is zijn idee voor de nieuwe webapp nou? Die snap ik nietquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
wel hoor. Ik heb iets naar mezelf getrade
EA Forum post van een onbekende gast:
[..]
Dat zou ik opzich wel nice vinden. Geen autobuyers meer.
Gewoon als autobuyers, niet als zoietsquote:
Gewoon dat je generations kan kijken, alleen trades kan doen naar vrienden en je team kan bekijken maar zonder transfer markt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat is zijn idee voor de nieuwe webapp nou? Die snap ik niet
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gewoon als autobuyers, niet als zoiets
Oh dus niet meer via de webapp handelen. Ik ben voor jaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gewoon dat je generations kan kijken, alleen trades kan doen naar vrienden en je team kan bekijken maar zonder transfer markt.
Geen trademogelijkheden meer, alleen op console.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat is zijn idee voor de nieuwe webapp nou? Die snap ik niet
Hij lijkt in-game op Johnson.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:45 schreef Tim86 het volgende:
Speelde net tegen deze gast:
[ afbeelding ]
Knalt er gewoon 2 van 25 meter de kruising in tegen Vd Sar
Er is alleen maar aids gekomen van die webapp johquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen trademogelijkheden meer, alleen op console.
Dan kan ik nooit meer tradenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen trademogelijkheden meer, alleen op console.
Kan zijn. Als ik alleen nog kan traden door mijn console aan te slingeren komt dat neer op 3 momenten per week. En op die momenten wil ik gewoon gamen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Er is alleen maar aids gekomen van die webapp joh
als ze dan een aparte web-app maken voor het handelenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:55 schreef Toefjes het volgende:
Geniaal, een webapp waar je alles mee kan, behalve handelen
Ze moeten gewoon de AB gasten permanent verbannen, en iets inbouwen dat wanneer je inlogt met een AB, je computer ontploft en je huis in de fik vliegt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als ze dan een aparte web-app maken voor het handelenen daar de AB'ers vanaf houden
![]()
bohhhh zou toch geniaal zijn
Ik zou ook wel een auto willen waar je alles mee kan, behalve rijden. Gewoon om alleen even de airco aan te kunnen zetten ofzo.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:55 schreef Toefjes het volgende:
Dan ook een vrouw, waar je alles mee kan. behalve knuffelen en seksuele handelingen
Maar dankzij al die AB's zal de webapp vaker zijn zoals gisteren dan zoals vorig jaar. Dus ze zullen er iets aan moeten doen of ze moeten hem afschaffen, dit heeft geen zinquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:57 schreef Kamikazie het volgende:
Ik denk dat het gewoon lastig is om die AB'ers tegen te gaan.
Of een kroeg, waar in je alles kan. Behalve muziek luisteren en alcohol drinken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou ook wel een auto willen waar je alles mee kan, behalve rijden. Gewoon om alleen even de airco aan te kunnen zetten ofzo.
Kan ook niet. Volgens mij is het altijd mogelijk om die codes (of wat dan ook) te kraken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:57 schreef Kamikazie het volgende:
Ik denk dat het gewoon lastig is om die AB'ers tegen te gaan.
Ze hebben de inlogprocedure dit jaar een stuk ingewikkelder gemaakt, maar er zijn toch een stuk meer AB's dan vorig jaarquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar dankzij al die AB's zal de webapp vaker zijn zoals gisteren dan zoals vorig jaar. Dus ze zullen er iets aan moeten doen of ze moeten hem afschaffen, dit heeft geen zin
Jep. AB's maken gewoon gebruik van de adressen die de webapp zelf ook nodig heeft.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kan ook niet. Volgens mij is het altijd mogelijk om die codes (of wat dan ook) te kraken.
Gast, wat lul je nou allemaal voor onzinquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:58 schreef Maver24 het volgende:
De markt werkt nu echt zo smooth, niet normaal gewoon. gewoon binnen een seconden een zoek resultaat en geen errors meer. geweldig![]()
Steeds blijven vernieuwen daarin is dan toch de enige mogelijkheid?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ze hebben de inlogprocedure dit jaar een stuk ingewikkelder gemaakt, maar er zijn toch een stuk meer AB's dan vorig jaar
Die JPflathead post of tweet ook al na een paar dagen in elke FIFA dat hij het algoritme heeft gekraakt en dus een AB kan maken. Iets in die trant iig.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jep. AB's maken gewoon gebruik van de adressen die de webapp zelf ook nodig heeft.
Ik zeg maar wat ik ervaar nu. Geen errors meer en veel sneller zoeken. dealtjes oppikken bij het uur. heb al 200k gemaakt vandaag met dealenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gast, wat lul je nou allemaal voor onzin
Als ze nou gewoon na 20 minuten zo'n code doen die je in moet tikken, en dan weer verder kan o.i.d. Dan ben je al een heel eind.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Steeds blijven vernieuwen daarin is dan toch de enige mogelijkheid?
Als ik ga dealen, verdien ik zo 5000 per dag. gr grquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:01 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik zeg maar wat ik ervaar nu. Geen errors meer en veel sneller zoeken. dealtjes oppikken bij het uur. heb al 200k gemaakt vandaag met dealen![]()
![]()
![]()
Je hoeft niet eens wat te kraken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die JPflathead post of tweet ook al na een paar dagen in elke FIFA dat hij het algoritme heeft gekraakt en dus een AB kan maken. Iets in die trant iig.
Dat is eigk best een goedequote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon na 20 minuten zo'n code doen die je in moet tikken, en dan weer verder kan o.i.d. Dan ben je al een heel eind.
Een goede captcha zou nog best eens kunnen werken ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon na 20 minuten zo'n code doen die je in moet tikken, en dan weer verder kan o.i.d. Dan ben je al een heel eind.
Wel met weer een hele grote blunder op het begin zodat we weer kunnen glitchen of tamperen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Traden noemen we datquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:01 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik zeg maar wat ik ervaar nu. Geen errors meer en veel sneller zoeken. dealtjes oppikken bij het uur. heb al 200k gemaakt vandaag met dealen![]()
![]()
![]()
Uiteraard. Dat houdt ons nog op de been met alle FUT ellendequote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wel met weer een hele grote blunder op het begin zodat we weer kunnen glitchen of tamperen.
Jouw schuld dikkopquote:
Precies, ik doe alles via de console en dat gaat uitstekend, zeker nu de webapp eruit ligt. normaal is het niet te doen want al die autobuyers pikken alles op en nu nietquote:
okquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:07 schreef Toefjes het volgende:
Kom we gaan Roy zn puppie voor z'n ogen verbranden. Want het is zijn schuld.
doe ik ook.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
moet je het maar doen op de legale manier. Beetje moeite voor doen
En bin dan? Dat kost 1 token.. je zet je account vol met die tokens en je AB gaat lekker binnen tot ze op zijn?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:10 schreef Toefjes het volgende:
Uit het EA forum:
Bid tokens. As much as they annoyed me, they would fix the issue here
Plausibel.
Dat is net als naar een cafe gaan waar ze enkel Schlagers op hebben staan en alcoholvrij bier schenken. Om in de sfeer te blijvenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:10 schreef Toefjes het volgende:
Uit het EA forum:
Plausibel.
jahh ff een startkapitaaltje zeg maarquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wel met weer een hele grote blunder op het begin zodat we weer kunnen glitchen of tamperen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:10 schreef Toefjes het volgende:
Uit het EA forum:
Plausibel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:12 schreef Ozz-03 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb ook weer zin om die ps4 te gaan halen hoor maar ik wacht wel tot september
Hoeveel tokens had je nou toen per dag? Je kunt in elk geval dan niet de AB aan laten staan, en dan richting je werk ofzo.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
En bin dan? Dat kost 1 token.. je zet je account vol met die tokens en je AB gaat lekker binnen tot ze op zijn?
mensen die alcohol nodig hebben om een leuke avond te hebbenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is net als naar een cafe gaan waar ze enkel Schlagers op hebben staan en alcoholvrij bier schenken. Om in de sfeer te blijven
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb ook weer zin om die ps4 te gaan halen hoor maar ik wacht wel tot september
Je kon bid tokens redelijk goedkoop kopen. Daar kun je dan ook wel iets voor schrijven neem ik aan dat ie autobuytquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoeveel tokens had je nou toen per dag? Je kunt in elk geval dan niet de AB aan laten staan, en dan richting je werk ofzo.
En je kon bid tokens kopen... Kan ook allemaal geautomatiseerdquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
En bin dan? Dat kost 1 token.. je zet je account vol met die tokens en je AB gaat lekker binnen tot ze op zijn?
Ben je net in een bidwar komt die kut code op je schermquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Gewoon die code iedere 10 minuten. Lijkt me makkelijk te maken, en weinig poespas.
Dat gaat ook veel gekanker opleveren.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Gewoon die code iedere 10 minuten. Lijkt me makkelijk te maken, en weinig poespas.
Moeten ze er wel iets voor fixen dat je hem niet net in een bidwar hebtquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Fix een timertje in die webapp, dan zie je hem van mijlenver aankomen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Moeten ze er wel iets voor fixen dat je hem niet net in een bidwar hebt
Dan zou je hem eigenlijk ook naar voren moeten kunnen schuiven. Dus als je weet van nog 2 minuten voor mijn bid maar ook nog 2 minuten voor mijn code, ik doe hem nu alvastquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Fix een timertje in die webapp, dan zie je hem van mijlenver aankomen.
Hoe mooi is het om een bid war te winnen omdat de ander net zijn code fout intyptquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:20 schreef Toefjes het volgende:
6 keer per uur zo'n code.. Wel beter dan helemaal niks in elk geval. Al zou het wel zuur zijn als je een geile BIN ziet van de speler die je net moet hebben, je wilt toeslaan, klikken en: "code"
hahah, zal die andere even balenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe mooi is het om een bid war te winnen omdat de ander net zijn code fout intypt
Hahaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe mooi is het om een bid war te winnen omdat de ander net zijn code fout intypt
Maar de coins duur. Dat vind ik wel raar.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ah er waren glitches op de PS en daarom zijn de spelers zo goedkoop momenteel op de PS
Was iets met de packsquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar de coins duur. Dat vind ik wel raar.
Tamper?quote:
hahahaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ah er waren glitches op de PS en daarom zijn de spelers zo goedkoop momenteel op de PS
Lost niks op. Dan laat je die AB 23 uur draaien, en log je uit.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:25 schreef Ozz-03 het volgende:
Gewoon iedereen een IP ban geven die langer dan 24 uur verbinding heeft met de web app.
je neemt de woorden uit mijn mondquote:
ga eens vertellen dan trapziequote:
Nieteens delen met je matties op Fok!quote:
als het straks rustig is ga jij mij dit vertellen hequote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Niet normaal![]()
Meer dan 2 pagina's al weggeklikt:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Niet normaal![]()
[ afbeelding ]
Zat Luukie er ook tussen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Niet normaal![]()
[ afbeelding ]
Die is verder gegaan onder een andere naam. Vorig jaar kwam die naam nog wel eens in de DM voor. Nu is hij volgens mij overleden.quote:
Lijkt net een hoer die van naam veranderd na een paar slechte recensies.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die is verder gegaan onder een andere naam. Vorig jaar kwam die naam nog wel eens in de DM voor. Nu is hij volgens mij overleden.
Die gast ging nog om dubbeltjes onderhandelen bij de verkoop van xbox coinsquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Lijkt net een hoer die van naam veranderd na een paar slechte recensies.
ofc dealtje sluitenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Roy heeft al een AB maar loopt vast nog extra te schooien
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand uit mijn lijst had ook een AB gekocht, voor 99 dollar. Ik lachte hem in gedachte een beetje uit. Maar inmiddels 28 miljoen transfer profit die kerelquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
99 euro WTF?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iemand uit mijn lijst had ook een AB gekocht, voor 99 dollar. Ik lachte hem in gedachte een beetje uit. Maar inmiddels 28 miljoen transfer profit die kerelHet zijn wel doeltreffende programma's.
zelfde als jij betaald heb denkquote:
volgens mij kwam jij eerst met je pauper reactie, kwalletjequote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit soort puberale reacties had ik voorzien ja, pauperkind.
nee.quote:
28 x 80 euroquote:
De webapp doet het godverdomme al een maand nietquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Net nu de web app het niet doet is het hier weer actief
omdat ze allemaal komen vragen waarom hij het niet doetquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Net nu de web app het niet doet is het hier weer actief
Op de console vast.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
omdat ze allemaal komen vragen waarom hij het niet doet![]()
als trapz zijn verhaaltje straks gedaan heeft is het weer rustig kunnen we lekker glitchen
Precies, zoals je zegt, een REactie. Op jouw gedragquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:45 schreef Roypsv het volgende:
[..]
volgens mij kwam jij eerst met je pauper reactie, kwalletje
ik zeg niks verkeerds. keyboard hero die je bentquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies, zoals je zegt, een REactie. Op jouw gedrag
Haha! POTS jij nu ook, welkom bij de club.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:47 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik zeg niks verkeerds. keyboard hero die je bent
Ik ook niet, als ik zeg dat ik inschat dat jij direct bij Trapz in zijn inbox hangt om te bedelen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:47 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik zeg niks verkeerds. keyboard hero die je bent
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Haha! POTS jij nu ook, welkom bij de club.
De manier waarop, en wat ik tegen iemand zeg doet er niet toe.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ook niet, als ik zeg dat ik inschat dat jij direct bij Trapz in zijn inbox hangt om te bedelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb ook een autobuyer voor SMLENO-spelers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb ook een autobuyer voor SMLENO-spelers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Schurrlequote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:52 schreef Toefjes het volgende:
Wie kan ik het beste neerzetten als LM uit de BPL in een 4-4-2? Ik ga van de 4-3-3 afstappen, want daar word ik te vaak mee vernederd.
Shirleyquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:52 schreef Toefjes het volgende:
Wie kan ik het beste neerzetten als LM uit de BPL in een 4-4-2? Ik ga van de 4-3-3 afstappen, want daar word ik te vaak mee vernederd.
Ja kloptquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar dankzij al die AB's zal de webapp vaker zijn zoals gisteren dan zoals vorig jaar. Dus ze zullen er iets aan moeten doen of ze moeten hem afschaffen, dit heeft geen zin
Young, walcott, sterling, alles wat maar snel is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:52 schreef Toefjes het volgende:
ook niet delen gewoon he... onbegrijpelijk.quote:
Kan hij hier ff gedeeld worden dan? Webapp ligt er toch uit, zal nu wel gefixt worden en zoniet boeit het toch geen fuck, want ik hb geen PSquote:
Ik wist niet dat het op forums staat..quote:
Dat maakt het toch al lastiger. Dus goed om te doenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:57 schreef Confetti het volgende:
Dat idee met die codes gaat ook niet werken. Daar heb je 'typers' voor. Dan stuur je die captcha gewoon naar een website waar een 3e wereld Chinees ze voor jou invult, voor 0,01 cent per code.
POTSie leest toch niet mee man.quote:
Is dit een grapquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:57 schreef Confetti het volgende:
Dat idee met die codes gaat ook niet werken. Daar heb je 'typers' voor. Dan stuur je die captcha gewoon naar een website waar een 3e wereld Chinees ze voor jou invult, voor 0,01 cent per code.
Nja, voor public autobuyers is het niet zo lastig. Je geeft mensen gewoon wat coins, genoeg schooiers die codes gaan lopen typen voor 500 coins.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dit een grapEn die moet dan een kwartier wachten
? Btw sowieso zouden er een hoop minder zijn dan
Als jij het over het forum van se7ensins hebt... dat is hem niet hoorquote:
wtfquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:57 schreef Confetti het volgende:
Trapz loop niet zo te kloten en zet die glitch hier lekkerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als jij het over het forum van se7ensins hebt... dat is hem niet hoor
neequote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als jij het over het forum van se7ensins hebt... dat is hem niet hoor
Hoe denk je dat Rijst z'n PS4 heeft gekocht?quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:02 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hoe denk je dat Rijst z'n PS4 heeft gekocht?
Ik zei alleen van je puppie, verder niks hoor. Maar we zijn nu allemaal wat emotioneel, omdat de webapp het niet doet.quote:
zijn bepaalde groepjes hier die elkaars balzak vasthouden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zei alleen van je puppie, verder niks hoor. Maar we zijn nu allemaal wat emotioneel, omdat de webapp het niet doet.
Doet me denken aan gasten die vorig jaar Welliton daar hadden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:05 schreef The_Yakuza het volgende:
Moest gewoon net tegen iemand in divisie 1 met Lukaku op cdm
9-1 gewonnen en hij had zijn controller niet neergelegd oid
kinkyquote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:05 schreef Roypsv het volgende:
[..]
zijn bepaalde groepjes hier die elkaars balzak vasthouden.
Die van mij is ongrijpbaar, zo glad als een biljartbalquote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:05 schreef Roypsv het volgende:
[..]
zijn bepaalde groepjes hier die elkaars balzak vasthouden.
okequote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die van mij is ongrijpbaar, zo glad als een biljartbal
ja is hij goed ?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:07 schreef The_Yakuza het volgende:
Hagi is trouwens wel een baas #daretomaver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |