SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Barcacoach, Barcaspeelstijl, dus dan ook maar het Barcashirtquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:33 schreef poker4lifee het volgende:
nieuwe bayern shirts wtf
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:33 schreef poker4lifee het volgende:
nieuwe bayern shirts wtf
[ afbeelding ]
yupquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
Barcacoach, Barcaspeelstijl, dus dan ook maar het Barcashirt
In de training gebeurd ?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:52 schreef DutchSL het volgende:
Pepe geblesseerd, mist de CL finale.
Diego Costa geblesseerd, nog onduidelijk hoe zwaar.
Dat is wel ongeveer de makkelijkste ooitquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt iets leuks met deze 3.
Ik wil eigenlijk ook Hulk op rechts.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is wel ongeveer de makkelijkste ooitDaar kan je echt mee doen wat je wilt
TOTS Borja Valero erbij, dan kan het niet moeilijk meer zijn. 433 linkerkant Frans, rechterkant Spaans.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt iets leuks met deze 3.
Oh, dan moet Gabi op CMquote:
Ja ik zag hetzelfde ja. Had wel mijn TOTS binnen voor 2k, toch mooiquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kon alleen op mijn telefoon op die app.. maar sommige items zaten zelfs nog steeds vast.
Die Albornoz is nog goedkoper dan Schicker (5k ofzo) Ik had Schicker wel voor 9k verkocht vannacht.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik zag hetzelfde ja. Had wel mijn TOTS binnen voor 2k, toch mooi
Bij mij ook, WeFutquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik wil wel iets maken maar wefut is traag hier, dus ik sla ff over
Ja ik weet het, maar alles is meegenomenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
TOTS Ibra wordt ook baas gr gr
[..]
Die Albornoz is nog goedkoper dan Schicker (5k ofzo) Ik had Schicker wel voor 9k verkocht vannacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |