Champagne en oestersquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan drink ik nog niet eens champagne, zoals Godtje
Nah, ik ben de eerste om met een grote boog om tokkies heen te lopenquote:
Ik hou sinds deze week van oetsres. Na ja, van het liedje Oysters dan. Niet van die zoute slokken zeewater die in de natuur voorkomen.quote:
Love itquote:
Dat is ook niks voor het volk.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou sinds deze week van oetsres. Na ja, van het liedje Oysters dan. Niet van die zoute slokken zeewater die in de natuur voorkomen.
Nee ik ben slechts middelmaatquote:
Ik ook, deel 2.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:20 schreef Godtje het volgende:
Ik heb van de week Thor gekeken. Zonder oesters en chanpagne
O de shirtloze scene was best oke, maar verder doet ie me niet zoveel.quote:
Moet ik die serie echt verder gaan kijken? Tegen aflevering 5 was het net GTST. En er was wel 1 superhero in voorgekomenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:27 schreef Ang3l het volgende:
Vind t wel leuk hoe Marvel allemaal dingen van de Avengers in de serie SHIELD stopt nu. Het begint echt allemaal in elkaar te haken, incl Guradians of the Galaxy straks
Met vergaderen is het soms wel handig als de mensen in dezelfde kamer zittenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Dagje op het hoofdkantoor. Lekker rustig werken denk ik. Nee hoor, gebouw zit vol dus er zitten 3 man te vergaderen op dezelfde kamer.
Onzin, nergens goed voor.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met vergaderen is het soms wel handig als de mensen in dezelfde kamer zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |