ben je nog net een dertiger zodat je bijna 40 bent, of ben je net in de 30 net als ik?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
carnivale zegt me niets, en ik was dus blijkbaar niet de enige die jong was ten tijde van twin peaks
ik ben nog net een dertiger, nog meer leeftijdsgenoten hier dus
ik word 40 dit jaarquote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
ben je nog net een dertiger zodat je bijna 40 bent, of ben je net in de 30 net als ik?
Waar zou een SC TT op moeten slaan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:05 schreef ChocoFan het volgende:
ok, deze tt slaat echt nergens op nu, of heb ik iets helemaal gemist
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
Topickaap is alleen in de COS toegestaan eigenlijk..:*
Scheiss, weer vergeten. Ik offer mijn hand op.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
Topickaap is alleen in de COS toegestaan eigenlijk..:*
Ik ken Twin Peaks niet, wel van gehoord, maar nooit gezien en van wat die leernichten stiekem in hun clubhuis doen weet ik ook niet zo veel, dus daarbij ga ik maar van jouw expertise uit op dat gebied.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol juist niet lijkt me, dat is Sons of Anarchy, een paar bonkige leernichten die elkaar lekker lopen te pijpen in een clubhuis
quote:
Schande @ TTquote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ehmmmm...
Waar we ontzettend hitsig zijn
Jep, wel eens wat versneden crack verkocht aan die mietjesquote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ken Twin Peaks niet, wel van gehoord, maar nooit gezien en van wat die leernichten stiekem in hun clubhuis doen weet ik ook niet zo veel, dus daarbij ga ik maar van jouw expertise uit op dat gebied.
goede TT en klopt in mijn geval zeer zekerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ehmmmm...
Waar we ontzettend hitsig zijn
mmm bij mij ook! heb je een webcam!?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
goede TT en klopt in mijn geval zeer zeker
Trustequote:
tis dat ik inmiddels een vriendje hebquote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb een HD webcam, je mag ook alleen kijken hoor als je niet zo goed durft?
hmmm maar hij is vaak van huis toch? cammen is niet vreemdgaan volgens ons rechtssysteemquote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
tis dat ik inmiddels een vriendje heben ik heb ook een gloed nieuwe cam, alleen nog nooit gebruikt
ja jaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmmm maar hij is vaak van huis toch? cammen is niet vreemdgaan volgens ons rechtssysteem
je zal zien dat die gaat winnenquote:
ja ja, dat ik het man volk goed door heb wil niet zeggen dat ik ga dm, ben dan altijd nog een vrouw en onderneem nooit de eerste stapquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
je zal zien dat die gaat winnen
zo werkt het tegenwoordig wel, gewoon iets mafs neerzetten en dan scoort het, kijk maar naar de afgelopen jaren
Bookies zeggen van wel, ik zeg van niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:23 schreef ChocoFan het volgende:
maar ff wat anders, maakt nederland nu serieus een kans om hoog te eindigen, want dan wil ik wel kijken zaterdag. anders niet want ik vind het allemaal vriendjes politiek tegenwoordig
ik heb zo geen idee wat er dit jaar is bij het song festival, ben een beetje opstandig daarin, maar als nederland een kansje maakt om hoog te eindigen dan is het wel leuk om te kijken en de spanning en frustratie van de telling mee te makenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:24 schreef Parlay het volgende:
[..]Ik vind het geweldig, stoer, goeie show, goed gezongen. Alle ingredienten voor een winnaar van deze wedstrijd
![]()
Al blijf ik Finland de beste vinden
Nee veels te braaf liedje jammer weer, net als Anouk met die softe ballad zonder enige uithaal.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:25 schreef Parlay het volgende:
[..]
Bookies zeggen van wel, ik zeg van niet.
Dat is de man met snor..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:26 schreef Parlay het volgende:
Bondnummer wat Miek37 al typte van Conchita Worst
Nummer van Anouk ben ik pas later gaan waarderen. Maar eerste indruk telt bij het stemmen en dan maakt ook dit nummer van Ilse de Lange weinig kans. Ook bij verdere indrukken denk ik, maar dat is mijn mening.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee veels te braaf liedje jammer weer, net als Anouk met die softe ballad zonder enige uithaal.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
duh, stroomde er even te weinig bloed naar je hoofd
Oneens met TTquote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:28 schreef Joezi het volgende:
Oh TT is echt aangepast![]()
Die smiley hoeft er niet bij liesje
slaap lekkerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:30 schreef Joezi het volgende:
[..]maar goed het zit er niet in vanavond, ander keertje misschien! Ik moet te bed, morgen 8 uur op bedenk ik me
inderdaad ook ik vond het later leuk maar ik snapte niet dat anouk ging en dan een ballad zong terwijl ze van de rock is. dan waren we echt hoger gekomen. maar ja dat ben ik maar met mijn mening die ik gelukkig niet alleen hebquote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:28 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nummer van Anouk ben ik pas later gaan waarderen. Maar eerste indruk telt bij het stemmen en dan maakt ook dit nummer van Ilse de Lange weinig kans. Ook bij verdere indrukken denk ik, maar dat is mijn mening.
Trustequote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:30 schreef Joezi het volgende:
[..]maar goed het zit er niet in vanavond, ander keertje misschien! Ik moet te bed, morgen 8 uur op bedenk ik me
Slapen, jij. Ksstquote:
girl powerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:33 schreef Parlay het volgende:
[..]
Truste![]()
De dames vermaken zich wel zonder jou
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:33 schreef Parlay het volgende:
[..]
Truste![]()
De dames vermaken zich wel zonder jou
ik beloof nietsquote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:35 schreef Joezi het volgende:
[..]niet stiekem gaan hitsen als ik weg ben hoor!
Hitsige dromentoedels!
Anouk is van de schijt aan alles en dat kan dus ook de andere kant op. Ik vind het een stoer wijf, al zijn haar keuzes in het leven niet de mijne.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
inderdaad ook ik vond het later leuk maar ik snapte niet dat anouk ging en dan een ballad zong terwijl ze van de rock is. dan waren we echt hoger gekomen. maar ja dat ben ik maar met mijn mening die ik gelukkig niet alleen heb
ja die blijft goed en heerlijk om mee te zingenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:37 schreef Parlay het volgende:
[..]
Anouk is van de schijt aan alles en dat kan dus ook de andere kant op. Ik vind het een stoer wijf, al zijn haar keuzes in het leven niet de mijne.
Typisch Anouk vind ik
Truste, sweet chocolate dreamsquote:
Mooie moves, dat is mijn dingquote:
Op youtube nog veel meer te vinden. Waanzinnig mooi!quote:
Ja.quote:
Hij is al een paar keer in aanmerking gekomen voor vervroegde vrijlating, maar dat is tot nu toe nog elke keer afgewezen. En ik denk ook dat dat zo blijft.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:30 schreef ChocoFan het volgende:
goedemiddag, ruw uit mijn slaap gehaald door schilders die de buitenkant nu aan het verven zijn.
![]()
en omg hij leeft nog, komt ie ooit uit de gevangenis of mag hij daar altijd blijven
gelukkig maar dan en gelukkig dat ie niet in nederland in de bak zit, anders was ie wel vrij geweestquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij is al een paar keer in aanmerking gekomen voor vervroegde vrijlating, maar dat is tot nu toe nog elke keer afgewezen. En ik denk ook dat dat zo blijft.
Heel herfstig. Harde wind en zoete herinneringenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:37 schreef Jian het volgende:
Zo weer binnen, wat een harde pestwind zeg. Hoorde deze onderweg op de radio, sweet memories, speelde dit nummer op de middelbare school vaak samen met een vriendje van me, hij "Roger", kon echt goed zingen en ik "Pete" op een oude akoestische steelstring, ... mucha chicas![]()
Staan er guitarskills van jou op youtube?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:37 schreef Jian het volgende:
Zo weer binnen, wat een harde pestwind zeg. Hoorde deze onderweg op de radio, sweet memories, speelde dit nummer op de middelbare school vaak samen met een vriendje van me, hij "Roger", kon echt goed zingen en ik "Pete" op een oude akoestische steelstring, ... mucha chicas![]()
Ik zit aan de kust, dus hij is best hard hier. Ik stapte uit de auto en zelfs mij BT oording woei zo uit m'n oor, daar kon ik dus achteraan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heel herfstig. Harde wind en zoete herinneringen
Ja wel enkelequote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
Staan er guitarskills van jou op youtube?
Ik zou nu wel aan de kust willen zittenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zit aan de kust, dus hij is best hard hier. Ik stapte uit de auto en zelfs mij BT oording woei zo uit m'n oor, daar kon ik dus achteraan.
wat een lekkerdingquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs een nieuw 25-jarig vriendinnetje, fijn voor m!![]()
[ afbeelding ]
hou je vastquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
Staan er guitarskills van jou op youtube?
waarom denk je dat ik die breezer wil dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Manson? val je stiekem toch op oude viespeuken
Nee, daar sta ik gewoon als mezelf, ik dus, niet Jian ... en ik zet m'n eigen naam niet op Fok, sorryquote:
quote:
Ik begreep van Joezi dat jij 14 bent .....quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:51 schreef isax het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik die breezer wil dan?
Dus Jian is je donkere alter-ego?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, daar sta ik gewoon als mezelf, ik dus, niet Jian ... en ik zet m'n eigen naam niet op Fok, sorry
eigenlijk 12 maar ssshtquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik begreep van Joezi dat jij 14 bent .....
A.F.TH. ook niet mijn stijl.. Maar je valt wel op Manson types?quote:
Er zijn er enkelen die ook wel op Fok komen ja ....quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dus Jian is je donkere alter-ego?Maar begrijpelijk, al zijn er al wel een paar hier die je wel echt kennen toch?
Anders een mp3 of soundclouder?
Neuh ik val doorgaans niet echt op seriemoordenaars voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
A.F.TH. ook niet mijn stijl.. Maar je valt wel op Manson types?De beste man krijgt 60 000 liefdesbrieven per jaar
lol heb juist net verhalen over jou gehoord in de COSquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:01 schreef Jian het volgende:
[..]
vind Joezi niet erg joh, dat is een echte kindervriend
dat heb ik door, bied me steeds breezers aanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat doe ik fout? Ik heb de laatste 5 jaar nog geen 1 Valentijnskaart ontvangen. Zelfs niet van mijn moeder.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
A.F.TH. ook niet mijn stijl.. Maar je valt wel op Manson types?De beste man krijgt 60 000 liefdesbrieven per jaar
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:01 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol heb juist net verhalen over jou gehoord in de COS
dit helpt misschien welquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat doe ik fout? Ik heb de laatste 5 jaar nog geen 1 Valentijnskaart ontvangen. Zelfs niet van mijn moeder.
daarom volg ik rlsen, inderdaad de psychologie is boeiend om te observerenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh ik val doorgaans niet echt op seriemoordenaars voor zover ik weet.
Maar ik vind de psychologie er achter wel machtig interessant.
Hij heeft zelf geen moorden gepleegd geloof ik, maar zijn achterban die hem verkeerd begreepquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
lol wat een vreemde filmpjes kijk jij tochquote:
Ja helter skelter alles. Maar ik bedoelde het niet zo letterlijk. Seriemoordenaars, sekteleiders, dat soort dingen boeien me wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hij heeft zelf geen moorden gepleegd geloof ik, maar zijn achterban die hem verkeerd begreep
psychologie bestaat eigenlijk niet meer, neurologie heeft het overgenomen. We zijn allemaal slaaf van ons zieke breinquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
daarom volg ik rlsen, inderdaad de psychologie is boeiend om te observeren
that's youtube.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol wat een vreemde filmpjes kijk jij toch
oh is dat hetquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
psychologie bestaat eigenlijk niet meer, neurologie heeft het overgenomen. We zijn allemaal slaaf van ons zieke brein
Ik had heel vroeger plakboeken van hem. Kan nog steeds genieten als er weer wat een nummer langskomt van hem.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:07 schreef isax het volgende:
[..]
vorig jaar naar the boss geweest![]()
mensen dachten dat ik gek was maar het was zoooo leuk
Ja ik ging vroeger ook altijd. Die man zet echt iets neer.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:07 schreef isax het volgende:
[..]
vorig jaar naar the boss geweest![]()
mensen dachten dat ik gek was maar het was zoooo leuk
Nee, je kunt de werking van je brein beïnvloedenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
De vrije wil bestaat niet. Je kan doet wat je wil, maar nooit willen wat je wil.
Kijk wel uit liesje, dat die verhalen je niet gaan inspireren enzoquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja helter skelter alles. Maar ik bedoelde het niet zo letterlijk. Seriemoordenaars, sekteleiders, dat soort dingen boeien me wel.
en alles gaat zoals het gaat, cirkels zijn niet te doorbreken, en je opvoeding heeft meer invloed op je dan je zou willenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
De vrije wil bestaat niet. Je kan doet wat je wil, maar nooit willen wat je wil.
Mijn lievelingstopic van UTO.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
daarom volg ik rlsen, inderdaad de psychologie is boeiend om te observeren
Ik was ook fan van hem en ik vind hem nog steeds 1 van de bestequote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik had heel vroeger plakboeken van hem. Kan nog steeds genieten als er weer wat een nummer langskomt van hem.
Met drugs en elektronische pulsen ja, niet uit jezelf helaasquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, je kunt de werking van je brein beïnvloeden
misschien willen mensen niet te diep gaan ivm confrontatie van eigen gedragquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn lievelingstopic van UTO.
UTO / Voer voor psychologen
Zo jammer dat het niet wil lopen.
je kan er niet meer in schrijven zelfsquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee in dat topic. Het is een serieus topic en zo zou het ook gemod moeten worden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat mensen bang zijn voor anderen hun mening, die kunnen soms heel gemeen zijn en dan zeg ik het netjes
Huh? Het is niet gesloten?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:12 schreef isax het volgende:
[..]
je kan er niet meer in schrijven zelfs![]()
net nu dat we ontdenken dat vanessa een echte alcoholist is die niet positief wil stemmen.
Jawel. Denk aan demente ouderen en hun bewegingsdrang. Door te bewegen worden neurotransmitters weer actief in brein. Goed voor geheugenfuncties.Dus meer bewegen = dementieproces vertragen. Invloed.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Met drugs en elektronische pulsen ja, niet uit jezelf helaas
Ik heb ook wel eens een documentaire gezien over dit onderwerp. Het schijnt dat als jij denkt dat jij op een bepaald moment een beslissing neemt dat ze kunnen meten dat die beslissing al enige secondes of fracties van secondes daarvoor is genomen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Met drugs en elektronische pulsen ja, niet uit jezelf helaas
ik werd zelf altijd gek van dat gegooi met borderline dus ik keek niet naar zulke topicsquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
misschien willen mensen niet te diep gaan ivm confrontatie van eigen gedrag
Zoals ik al zei geloof ik niet in psychologie, je bent wat je bent door je brein. Dit is tegenwoordig ook de gangbare theorie. Daar valt dan weinig over te discussiëren.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ik had er eigenlijk nog nooit gekekenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee in dat topic. Het is een serieus topic en zo zou het ook gemod moeten worden.
er staatquote:
juist, en alles over 1 kam scherenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:13 schreef isax het volgende:
[..]
ik werd zelf altijd gek van dat gegooi met borderline dus ik keek niet naar zulke topics
Dan is dit misschien ook wel wat voor je:quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:00 schreef liesje1979 het volgende:
er is inderdaad niet veel zinvols te zeggen meer, we weten het wel zo'n beetjequote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:14 schreef isax het volgende:
[..]
er staat
» Er is al 43 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
en wat kan je nou voor iets zinvols zeggen over utopia?
Fascinerende materie wel. Twee van mijn zussen zijn neuropsycholoog. Een zat bij hersenoperaties om de cognitieve functies van de patiënt te testen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zoals ik al zei geloof ik niet in psychologie, je bent wat je bent door je brein. Dit is tegenwoordig ook de gangbare theorie. Daar valt dan weinig over te discussiëren.
Okay, maar dat is nog een chemisch proces, door beweging maak je een stofje aan.. dit kan het eventueel vertragen maar nooit genezen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jawel. Denk aan demente ouderen en hun bewegingsdrang. Door te bewegen worden neurotransmitters weer actief in brein. Goed voor geheugenfuncties.Dus meer bewegen = dementieproces vertragen. Invloed.
Je hoeft mensen ook niet te veranderen door er over te discussieren maar ik vind het wel leuk om te proberen te ontdekken waarom dingen gaan zoals ze gaan en bewoners reageren zoals ze doen. Vooral groepsdynamica. Tuurlijk het gaat zoals het gaat maar ik vind het leuk daar naar te kijken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zoals ik al zei geloof ik niet in psychologie, je bent wat je bent door je brein. Dit is tegenwoordig ook de gangbare theorie. Daar valt dan weinig over te discussiëren.
En hoe verklaar je de zelfde werking met muziek?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay, maar dat is nog een chemisch proces, door beweging maak je een stofje aan.. dit kan het eventueel vertragen maar nooit genezen.
maar in de buitenwereld vind ik ook niemand normaalquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:16 schreef isax het volgende:
[..]
tuurlijk, is makkelijk.
iedereen heeft autisme, adhd of borderline.
niemand is normaal
Ik quote mezelf. Ook stofjes idd. Dopamine en serotoninequote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
En hoe verklaar je de zelfde werking met muziek?
Jep dat was een test met een knop waarop je op elk willekeurig moment mocht drukken, in het brein werd al belachelijk vroeg gezien dat je ging drukken voor de de daadwerkelijke actie. Maar dit bewijst vooral dat je de meeste beslissingen 'onbewust' neemt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een documentaire gezien over dit onderwerp. Het schijnt dat als jij denkt dat jij op een bepaald moment een beslissing neemt dat ze kunnen meten dat die beslissing al enige secondes of fracties van secondes daarvoor is genomen.
Normaal..het is bijna een religie. Niemand is normaalquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
maar in de buitenwereld vind ik ook niemand normaal
ik zie genoeg mensen in mijn buurt die ik gekker vind als ikquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
maar in de buitenwereld vind ik ook niemand normaal
zelfde als normen en waarden, dat ligt toch echt aan je opvoeding en omgeving en dat neem je mee als je volwassen bent en zelf keuzes moet maken, dan ineens hoor je jezelf dingen herhalen die vroeger tegen mij werden gezegd, erg irritant als je het graag anders zou willen doenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Normaal..het is bijna een religie. Niemand is normaal
ja, die heb ik ook gezien. Maar geloof jij in het determinisme?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jep dat was een test met een knop waarop je op elk willekeurig moment mocht drukken, in het brein werd al belachelijk vroeg gezien dat je ging drukken voor de de daadwerkelijke actie. Maar dit bewijst vooral dat je de meeste beslissingen 'onbewust' neemt.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:19 schreef isax het volgende:
[..]
ik zie genoeg mensen in mijn buurt die ik gekker vind als ik
dus als ik een minder dagje heb valt het niemand op
Ze weten nog zo weinig over het brein, maar steeds meer. Er worden ook succesvol mensen behandeld met angststoornissen, door met geïmplanteerde elektroden een hersengebied te stimuleren. Dit wordt de toekomst denk ik.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Fascinerende materie wel. Twee van mijn zussen zijn neuropsycholoog. Een zat bij hersenoperaties om de cognitieve functies van de patiënt te testen.
ik roep al jaren dat ze hier in nederland te weinig onderzoek doen naar de hersens in combinatie met psychologie, in amerika krijg je een hersenscan en kunnen ze zien welke gebieden zijn beschadigd of onderontwikkeld en kunnen dan concreter behandelen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze weten nog zo weinig over het brein, maar steeds meer. Er worden ook succesvol mensen behandeld met angststoornissen, door met geïmplanteerde elektroden een hersengebied te stimuleren. Dit wordt de toekomst denk ik.
Jep, anders zou je ook niet van muziek kunnen genieten natuurlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik quote mezelf. Ook stofjes idd. Dopamine en serotonine
Ook alle "bionische' ontwikkelingen zijn fascinerend. Kunstarmen die bewegen op hersenactiviteit..geweldig.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze weten nog zo weinig over het brein, maar steeds meer. Er worden ook succesvol mensen behandeld met angststoornissen, door met geïmplanteerde elektroden een hersengebied te stimuleren. Dit wordt de toekomst denk ik.
Oh tof, vanavond even kijken. En ja ik wist van jou dat jij dat ook interessant vond. Volgens mij gaf jij mij ook een keer de tip van het schervengericht.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan is dit misschien ook wel wat voor je:
TTK / Wat lees je nu, deel 58
Zwartgalligheid troef, treurige leventjes die van meet af aan al jammerlijk mislukten en explodeerden in de meest sadistische geweldexplosies.
Ik heb ook altijd een fascinatie gehad voor serial killers. Lees en kijk alles wat los en vast zit. Mijn top drie bestaat uit Andrei Chikatilo/The Rostov Ripper, John Wayne Gacy/The Killer Clown en Ted Bundy.
Alledrie de geschiedenissen ook (meerdere malen) verfilmd. Citizen X over Andrei Chikatilo gaat ook onder je huid zitten.
Ja heel stom maar dat afzeiken lukt me gewoon niet zo goed. Ik probeer het wel eens maar ik vind het gewoon echt leuker om de positieve dingen van de bewoners te zien. Als ik ga schelden ofzo is dat zo onnatuurlijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik had er eigenlijk nog nooit gekeken![]()
ik heb niet altijd zin om diep te gaan met onderwerpen, bewoners uitschelden is soms leuker
Jep, deze behandelingen zijn helaas nog veel te duur, dus ze zullen nog jarenlang goedkope antidepressiva voorschrijven.. Je zou zo ook agressieve mensen of zelfs pedosexuelen kunnen behandelen.. vraag is hoe ver men hierin wil gaan. Worden we dan geen robot? Wat zijn de morele bezwaren.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik roep al jaren dat ze hier in nederland te weinig onderzoek doen naar de hersens in combinatie met psychologie, in amerika krijg je een hersenscan en kunnen ze zien welke gebieden zijn beschadigd of onderontwikkeld en kunnen dan concreter behandelen.
niet dat ik er verstand van heb ofzo![]()
vind het alleen boeiend
Het Schervengericht lazen Noek en ik toentertijd zo'n beetje simultaan. Erg mooie what if over wat er gebeurt als Polanski in dezelfde gevangenis als Manson belandt. Met een beklemmend hoofdstuk over de laatste minuten van de vermoorde foetus.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:24 schreef liesje1979 het volgende:
Oh tof, vanavond even kijken. En ja ik wist van jou dat jij dat ook interessant vond. Volgens mij gaf jij mij ook een keer de tip van het schervengericht.
Mijn positiviteit wordt altijd afgedaan als trollen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:27 schreef ChocoFan het volgende:
Ja heel stom maar dat afzeiken lukt me gewoon niet zo goed. Ik probeer het wel eens maar ik vind het gewoon echt leuker om de positieve dingen van de bewoners te zien. Als ik ga schelden ofzo is dat zo onnatuurlijk.
Hoe was de Circle, die heb ik nu ook liggenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het Schervengericht lazen Noek en ik toentertijd zo'n beetje simultaan. Erg mooie what if over wat er gebeurt als Polanski in dezelfde gevangenis als Manson belandt. Met een beklemmend hoofdstuk over de laatste minuten van de vermoorde foetus.
Killing for Pleasure beklemt ook enorm. Ook erg goed, indringend en sfeervol (...) geschreven. De film vond ik eveneens aangrijpend, beetje indie.
klopt ook allemaal en is gewoon rete irritant dat ze er geen geld in willen stoppen, ik denk serieus dat inderdaad sommige doelgroepen beter kunnen worden geholpen door dit.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jep, deze behandelingen zijn helaas nog veel te duur, dus ze zullen nog jarenlang goedkope antidepressiva voorschrijven.. Je zou zo ook agressieve mensen of zelfs pedosexuelen kunnen behandelen.. vraag is hoe ver men hierin wil gaan. Worden we dan geen robot? Wat zijn de morele bezwaren.
Ik vond The Circle een goed boek. Mooi beeld van hoe een schijnbaar Utopia verwordt tot een Dystopia, waar men blind in meegaat. Soort 1984 van de huidige social media-tijd.quote:
In het Engels gelezen dus?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vond The Circle een goed boek. Mooi beeld van hoe een schijnbaar Utopia verwordt tot een Dystopia, waar men blind in meegaat. Soort 1984 van de huidige social media-tijd.
Maar ik ben sowieso erg gecharmeerd door de schrijfstijl van Eggers.
What is the What staat in mijn boeken top tien.
Ja. Engelstalige boeken lees ik eigenlijk altijd in het Engels.quote:
Goh ......quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mijn positiviteit wordt altijd afgedaan als trollen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:33 schreef Jian het volgende:
Bruce, dit nummer, slow accoustic version, mijn beste (gitaar)vriendje, dood, 21 jaar, veel rouwende "weduwtjes" .....
well ...., maar dit ook natuurlijk![]()
Heerlijk!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:33 schreef Jian het volgende:
Bruce, dit nummer, slow accoustic version, mijn beste (gitaar)vriendje, dood, 21 jaar, veel rouwende "weduwtjes" .....
well ...., maar dit ook natuurlijk![]()
en hoe voel je je daarbij?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mijn positiviteit wordt altijd afgedaan als trollen.
Ook het Isabashenquote:
Meestal neem ik dan maar een pammetje, om die negativiteit die ik over mij heen krijg te kunnen verwerken. Welke pammetjes slik jij momenteel?quote:
lorazepam, diazepam, oxazepam en nozinan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Meestal neem ik dan maar een pammetje, om die negativiteit die ik over mij heen krijg te kunnen verwerken. Welke pammetjes slik jij momenteel?
Sertraline, huisarts denkt dat ik depressief bent.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Meestal neem ik dan maar een pammetje, om die negativiteit die ik over mij heen krijg te kunnen verwerken. Welke pammetjes slik jij momenteel?
ik ging zo op dat spulquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Sertraline, huisarts denkt dat ik depressief bent.
Helpt het? en wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Sertraline, huisarts denkt dat ik depressief bent.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Als je naar een concert gaat wil je meestal dat een artiest een nummer op de originele manier speelt omdat het anders tegenvalt. Maar Bruce weet er toch altijd iets speciaals van te maken als hij het nummer anders uitvoert.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:44 schreef isax het volgende:
[..]
ik ging zo op dat spul![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geen grapje. was opeens een gabbertje.
dat is wel fucked upquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Ik ga er wel raar van dromen. Ik had nooit van die gekke dromen, maar nu.. Van de week droomde ik nog dat er slangen uit mijn anus groeiden.
Pluksla? Ik schreef er een Haiku overquote:
Ik volg het programma niet zo goed. Ik neem ze een paar dagen in en dan weer even niet. Ben ook nog niet zo lang bezig. Maar het is wel zo als ik ze inneem en ik wordt wakker dan ben ik wel wakkerder. Daarvoor bleef ik nog 2 uur in mijn bed liggen.quote:
Praten met een psycholoog kan helpen als uitlaatklep, maar mensen met echte problemen schieten er niet veel op. De psychoanalyse is afgedaan, nu is het allemaal gedragstherapie wat ook niet of alleen tijdelijk blijkt te werken. Dus ze blijven maar met pillen strooien.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:45 schreef Jian het volgende:
Psychologen zijn de bomb, nou ja sommigen dan ...... onzinnig om te zeggen dat psychologie niet bestaat omdat in onze hersenen nu eenmaal chemisch processen plaatsvinden. Maar laten we voor vandaag op dit gebied maar vastellen that we agree tot disagree
Had ik in het begin ook, sliep maar 4 uur, had het warm terwijl ik het normaal altijd koud heb en mijn stem is een stuk lager als ik wakker wordt (neem ze in voor het slapengaan)quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Doet een vriendje van mij elke ochtend heel vroeg, niet alleen over Pluksla natuurlijk
Klungelen met het Ego, er zijn veel theorieën over, ook (voor ons westerlingen) minder gangbare, kan er eindeloos over filosoferen, maar niet nuquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Praten met een psycholoog kan helpen als uitlaatklep, maar mensen met echte problemen schieten er niet veel op. De psychoanalyse is afgedaan, nu is het allemaal gedragstherapie wat ook niet of alleen tijdelijk blijkt te werken. Dus ze blijven maar met pillen strooien.
Ik vind hem wel tof, echt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:54 schreef Voxs het volgende:
[..]Ik vannacht in het Haikutopic op TTK. Moest de laatste zin van de vorige haiku nemen.
Het was een lastige, het was laat en ik bakte er maar weinig van
En ook nog pluksla
Dat men aan het plukken slaat
Onvermijdelijk
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Klungelen met het Ego, er zijn veel theorieën over, ook (voor ons westerlingen) minder gangbare, kan er eindeloos over filosoferen, maar niet nu
haha dank. Het is leuk te klooien met woorden soms.quote:
Niet huilen Joezi, komt goed, verbreed vooral je blik en bijt je niet te veel vast in één invalshoek. Can you feel te lovequote:
Zeker, ik vind zo'n Haiku echt leuk, als ik me er (heel af en toe) toe zet, tover ik soms zomaar een prachtige uit de mouw, ... heel vaak ook nietquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
haha dank. Het is leuk te klooien met woorden soms.
Ja het is hit or miss vaak, maar het puzzelen er op blijft leukquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker, ik vind zo'n Haiku echt leuk, als ik me er (heel af en toe) toe zet, tover ik soms zomaar een prachtige uit de mouw, ... heel vaak ook niet
Je lijkt Rienk welquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet huilen Joezi, komt goed, verbreed vooral je blik en bijt je niet te veel vast in één invalshoek. Can you feel te love
Moeilijk, tenminste als je eraan verbindt dat ik ze later nooit meer heb gezien, effe denken...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:11 schreef Braindead2000 het volgende:
Vraagje, wat zijn films uit je vroege jeugd die je later nooit meer gezien hebt maar die wel een grote indruk toen op je hadden.
Alleen een fragment. Iets met Aliens of zo. De scene is moeder en vader die ineens een kruisje in nek hebben. En iets met drijfzand..Geen idee hoe de film heet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:11 schreef Braindead2000 het volgende:
Vraagje, wat zijn films uit je vroege jeugd die je later nooit meer gezien hebt maar die wel een grote indruk toen op je hadden.
Videodrome is er zo 1. heb je die gezien?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Moeilijk, tenminste als je eraan verbindt dat ik ze later nooit meer heb gezien, effe denken...
Wie heeft het over kwakzalverij en zweverigheid en daarnaast wat definieer je als zodanig ......en i.p.v. je blik te verbreden, vernauw je hem nu al .... en nee, nee, zoals ik als zei, niet nu, gewoon omdat ik lui ben.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je lijkt Rienk welIk ben niet zo van kwakzalverij en zweverigheid. Het is gewoon logisch.
de liftquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:11 schreef Braindead2000 het volgende:
effe snel uit mn kopquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:11 schreef Braindead2000 het volgende:
THE WARRIORS!!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:18 schreef Braindead2000 het volgende:
Ken iemand deze film. In het begin was er een vergadering van gangs in NY ofzo en daar werd iemand neergeschoten. Iedereen verdenkt de verkeerde gang en nou probeert deze bende levend naar hun territorium terug te komen.
Hier was ik ook wel van onder de indruk.
oja De lift! brrr ik was ook 9 nachtmerries galoppeerden door de nacht daarna.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
de lift
en ik woon nu 10 hoog, dus iedere dag met de lift![]()
ik was 9 ofzo toen ik hem zag
West side story?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:18 schreef Braindead2000 het volgende:
Ken iemand deze film. In het begin was er een vergadering van gangs in NY ofzo en daar werd iemand neergeschoten. Iedereen verdenkt de verkeerde gang en nou probeert deze bende levend naar hun territorium terug te komen.
hier de volledige filmquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:18 schreef Braindead2000 het volgende:
ja echt he, moet je nu flikken om je kinderen zulke dingen te laten zienquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
oja De lift! brrr ik was ook 9 nachtmerries galoppeerden door de nacht daarna.
Nee, die heb ik niet gezien, maar hij brengt me wel op Dreamscape, ik weet dat die film me toen intrigeerde, Christopher Nolan ook trouwens heb ik altijd het idee gehad, ik verwijs dan naar Inception.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Videodrome is er zo 1. heb je die gezien?
jaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja echt he, moet je nu flikken om je kinderen zulke dingen te laten zien![]()
vroeger kregen we alles over ons heen onder het motto, das grappig
Oh ja, die vond ik ook sterk. Iedereen was zo lovend over die "droomfilm" van een paar jaar geleden maar ik vond Dreamscape 10 keer beter.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet gezien, maar hij brengt me wel op Dreamscape, ik weet dat die film me toen intrigeerde, Christopher Nolan ook trouwens heb ik altijd het idee gehad, ik verwijs dan naar Inception.
Ja, inception dus, wat ik al zei Nolan heeft toen Dreamscape gezien en gedacht, heej......quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oh ja, die vond ik ook sterk. Iedereen was zo lovend over die "droomfilm" van een paar jaar geleden maar ik vond Dreamscape 10 keer beter.
ik ben ook van de nachtmerries en zeker vroeger ja, ik mocht van mijn moeder inderdaad bepaalde dingen niet zien, maar ja dan ging je naar je oom en tante en dan lieten die het wel zien.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
jaIk ben nogal nachtmerrie gevoelig. Thriller van Michael Jackson deed het ook goed wat dat betreft.
Na de eerste afleveringen van The Walking Dead steevast een nachtmerrie. Nu ben ik immuun geworden
Dat was echt spannend. het is jammer dat je films niet meer kan beleven zoals je ze beleef als je 10 jaar bent.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:22 schreef Jian het volgende:
[..]Warriorssssss, Warriorsssss, come out and play ......
Eerste keer kijken is altijd niet te evenarenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat was echt spannend. het is jammer dat je films niet meer kan beleven zoals je ze beleef als je 10 jaar bent.
Bij de Walking dead dus wel even. Vaak echter eerder bij films waarin de mensen zelf te eng zijn/doen voor woorden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ben ook van de nachtmerries en zeker vroeger ja, ik mocht van mijn moeder inderdaad bepaalde dingen niet zien, maar ja dan ging je naar je oom en tante en dan lieten die het wel zien.
nu heb ik inmiddels zoveel rare films en series gezien dat het geen indruk meer maakt inderdaad
ergens jammer maar ergens ook wel fijn want ik was vroeger zo bang, nu geen last meer van, vind het zelf vaak komisch en voorspelbaar, maar dat komt misschien omdat ik inmiddels teveel films en series heb gezienquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat was echt spannend. het is jammer dat je films niet meer kan beleven zoals je ze beleef als je 10 jaar bent.
Doctor Whoquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:26 schreef Braindead2000 het volgende:
Doc Who kan ik me niet meer herinneren maar mijn ouders zeiden dat ik achter de bank daar naar keek.
Ik heb geloof ik de eerste 10 minuten gezien, toen heb ik hem uitgegooid.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Eerste keer kijken is altijd niet te evenaren
Hebben jullie Eraserhead gezien, van begin tot eind zonder pauzeren?
[ afbeelding ]
Heb ik een paar jaar geleden gezien, vond het ook niet veelquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik de eerste 10 minuten gezien, toen heb ik hem uitgegooid.
echt zieke vage shit, heb mezelf verplicht om het helemaal af te kijkenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik de eerste 10 minuten gezien, toen heb ik hem uitgegooid.
Lucide leren dromen, dan zijn je nachtmerries voorbij, sterker nog dan worden ze heel tofquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
jaIk ben nogal nachtmerrie gevoelig. Thriller van Michael Jackson deed het ook goed wat dat betreft.
Na de eerste afleveringen van The Walking Dead steevast een nachtmerrie. Nu ben ik immuun geworden
Het is ook niet om aan te gluren, maar daardoor juist wel kunst vind ik.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb ik een paar jaar geleden gezien, vond het ook niet veel
dat deed ik voordat ik wist dat het was en toen ben ik het gaan uitzoeken en nu lukt het me niet meer. erg irritantquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Lucide leren dromen, dan zijn je nachtmerries voorbij, sterker nog dan worden ze heel tof
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Lucide leren dromen, dan zijn je nachtmerries voorbij, sterker nog dan worden ze heel tof
Ja, maar dat vond ik wel gewoon een goeie filmquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het is ook niet om aan te gluren, maar daardoor juist wel kunst vind ik.
Mulholland Dr. dan?
Is dat die film met die geile lesbische scene?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het is ook niet om aan te gluren, maar daardoor juist wel kunst vind ik.
Mulholland Dr. dan?
Het is een kwestie van truukjes en discipline om er toe te komen, ik heb perioden gehad dat ik het 3 a 4 x in de week kon, nu is dat ook veel minder.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat deed ik voordat ik wist dat het was en toen ben ik het gaan uitzoeken en nu lukt het me niet meer. erg irritant
Ik had hem al genoteerdquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:32 schreef Braindead2000 het volgende:
Voor degene die Videodrome nooit gezien hebben. Ik denk dat het nu nog steeds een interessante film is om te zien.
[ afbeelding ]
ik weet het, ligt er ook aan hoe druk het in mijn hoofd is, hoe drukker hoe minder controlequote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is een kwestie van truukjes en discipline om er toe te komen, ik heb perioden gehad dat ik het 3 a 4 x in de week kon, nu is dat ook veel minder.
ik kan niet meer naar oude films kijken, de technieken waren zo slecht vroeger, en dan kan ik er niet echt met plezier meer naar kijken. geld ook voor oude series. te nep, vroeger was het leuk maar nu trap ik er niet meer in. mijn brein wil uitgedaagd wordenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:32 schreef Braindead2000 het volgende:
Voor degene die Videodrome nooit gezien hebben. Ik denk dat het nu nog steeds een interessante film is om te zien.
[ afbeelding ]
voor mij zijn ze nog steeds 100% realistisch.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik kan niet meer naar oude films kijken, de technieken waren zo slecht vroeger, en dan kan ik er niet echt met plezier meer naar kijken. geld ook voor oude series. te nep, vroeger was het leuk maar nu trap ik er niet meer in. mijn brein wil uitgedaagd worden
Jep, en een echte cowboy, een blauw doosje en Club Silencio natuurlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Is dat die film met die geile lesbische scene?
das dan wel fijn voor jouquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
voor mij zijn ze nog steeds 100% realistisch.
Moet je wat meer arthouse kijken en geen blockbustersquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:36 schreef Voxs het volgende:
Ik kijk eigenlijk nauwelijks films. Ik doorzie zo vaak het plot al en de plot-trucjes. Meer van het lezen en de eigen fantasie.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Moet je wat meer arthouse kijken en geen blockbusters
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:39 schreef Braindead2000 het volgende:
Kennen jullie Blake's 7. Vond ik ook heel goed. Britse scifi.
Dat heb ik een jaar of 10 geleden gezien op de BBC, met dat intelligente ruimteschip, was best gaaf voor z'n tijdquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:39 schreef Braindead2000 het volgende:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:39 schreef Braindead2000 het volgende:
quote:
Ja, dat klopt. werd toen herhaald. Heb het eerste seizoen toen nog eens gezien.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat heb ik een jaar of 10 geleden gezien op de BBC, met dat intelligente ruimteschip, was best gaaf voor z'n tijd
quote:
Ja jij zou er niks aan vinden. Was een hele goedkope productie. Maar ik vind het nog steeds een stuk overtuigender dan science fiction van tegenwoordig die 100 miljoen gekost heeft. Star Trek was ik ook een fan van maar dan alleen met captain Kirk. al die latere seizoenen heb ik niet meer gevolgd.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]alleen dat plaatje zegt mij dat ik het nu niet meer moet kijken maar dat het vroeger vast boeiend was
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:44 schreef Jian het volgende:
Deze vond ik ook heel tof, heb hem wel 2 x gezien, maar hij mag er van mij bij: The Dead Zone
The Dead Zone (1983) - IMDb
Die Borgfilms waren geweldigquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja jij zou er niks aan vinden. Was een hele goedkope productie. Maar ik vind het nog steeds een stuk overtuigender dan science fiction van tegenwoordig die 100 miljoen gekost heeft. Star Trek was ik ook een fan van maar dan alleen met captain Kirk. al die latere seizoenen heb ik niet meer gevolgd.
Ja, kijkt gewoon wel lekker wegquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:45 schreef Joezi het volgende:
Ik moet nog voor BoonDockSaint The Boondock Saints kijken, is dat wat?
toen ik jong was had ik het vast wel boeiend gevonden. tv heeft mij altijd gefascineerd. ik denk ook dat je net iets ouder ben dan ik en ik ben juist van de latere Star Treks fan, die heb ik allemaal gezien behalve met kirk. ach star trek, wat was dat toch leukquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja jij zou er niks aan vinden. Was een hele goedkope productie. Maar ik vind het nog steeds een stuk overtuigender dan science fiction van tegenwoordig die 100 miljoen gekost heeft. Star Trek was ik ook een fan van maar dan alleen met captain Kirk. al die latere seizoenen heb ik niet meer gevolgd.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:48 schreef isax het volgende:
[..]
goed bezig![]()
vraag me echt af hoe ze gaan uitleggen dat de 12e doctor er al in heeft gezeten
ze verzinnen wel weer iets! zoals dat de doctor eigenlijk dood zou moeten gaan maar hey! gebeurt ook niet.quote:
die heb ik volgens mij ook gezien en ik weet dat er een iets nieuwere is maar heb nog geen zin gehad om die te kijkenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:49 schreef Braindead2000 het volgende:
En van Battlestar Gallactica heb ik ook nooit de nieuwe versie gezien. Er is maar 1 Battlestar Gallactica en dat is met Adama, Apollo en Starbuck.
Ze zijn vrij creatief ja daarin. Ik vind het vermakelijkquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:49 schreef isax het volgende:
[..]
ze verzinnen wel weer iets! zoals dat de doctor eigenlijk dood zou moeten gaan maar hey! gebeurt ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |