ben je nog net een dertiger zodat je bijna 40 bent, of ben je net in de 30 net als ik?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
carnivale zegt me niets, en ik was dus blijkbaar niet de enige die jong was ten tijde van twin peaks
ik ben nog net een dertiger, nog meer leeftijdsgenoten hier dus
ik word 40 dit jaarquote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
ben je nog net een dertiger zodat je bijna 40 bent, of ben je net in de 30 net als ik?
Waar zou een SC TT op moeten slaan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:05 schreef ChocoFan het volgende:
ok, deze tt slaat echt nergens op nu, of heb ik iets helemaal gemist
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
Topickaap is alleen in de COS toegestaan eigenlijk..:*
Scheiss, weer vergeten. Ik offer mijn hand op.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
Topickaap is alleen in de COS toegestaan eigenlijk..:*
Ik ken Twin Peaks niet, wel van gehoord, maar nooit gezien en van wat die leernichten stiekem in hun clubhuis doen weet ik ook niet zo veel, dus daarbij ga ik maar van jouw expertise uit op dat gebied.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol juist niet lijkt me, dat is Sons of Anarchy, een paar bonkige leernichten die elkaar lekker lopen te pijpen in een clubhuis
quote:
Schande @ TTquote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ehmmmm...
Waar we ontzettend hitsig zijn
Jep, wel eens wat versneden crack verkocht aan die mietjesquote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ken Twin Peaks niet, wel van gehoord, maar nooit gezien en van wat die leernichten stiekem in hun clubhuis doen weet ik ook niet zo veel, dus daarbij ga ik maar van jouw expertise uit op dat gebied.
goede TT en klopt in mijn geval zeer zekerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ehmmmm...
Waar we ontzettend hitsig zijn
mmm bij mij ook! heb je een webcam!?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
goede TT en klopt in mijn geval zeer zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |