Haal mij er maar weer uit en mijn penerding ook. Ik wil niet geassocieerd worden met een Nazi-vogel.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:30 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Goeden peent! Ik plaats hem in den OP.
Oeps, had die adelaar niet opgemerkt. We zijn tegen de nazi's .quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:50 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Is dit goed? [ afbeelding ]
Ik begin dadelijk aan de atoombunker
Ok, jij bent persvoorlichter en hoofd omroep FOK! bataljon.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:48 schreef AF_ het volgende:
Ik meld me aan
Specialiteiten:
-tv kijken
-sbs programmas reviewen
-alberto stegeman aanbidden
-case von der bacon aanbidden
-engels praten zoals rob geus
Jij hebt de afgelopen twee dagen tijd genoeg gehad om bedden te testenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik wil wel beddentester worden. Gevaarlijk werk, maar iemand moet het doen he.
Ja precies; ik heb veel ervaring nu. Dankje dat je dat bevestigtquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij hebt de afgelopen twee dagen tijd genoeg gehad om bedden te testen
Jij hoort wat dat betreft wel thuis in de 1e divisie inderdaad.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja precies; ik heb veel ervaring nu. Dankje dat je dat bevestigt
Gvdquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij hoort wat dat betreft wel thuis in de 1e divisie inderdaad.
Ohja ik als limburger ben persvoorlichter. Niemand verstaat mequote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ook ik zal mezelf bij deze aan willen melden.
Verstand van alles dat SBS6 gerelateerd is
Voetbalsupporter
Limburger
Fokking slim
Ik wil wel beddentester worden. Gevaarlijk werk, maar iemand moet het doen he.
Ah zeker wel; goede verstandhouding met het buitenlandquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:20 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ohja ik als limburger ben persvoorlichter. Niemand verstaat me
Ik verklaar de oorlog aan het buitenlandquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ah zeker wel; goede verstandhouding met het buitenland
Okedanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Joh wacht eerst even tot het leger compleet is
Dan wil ik een samenwerking met PostalGold.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:46 schreef Starm het volgende:
Ik wil wel voor de logistieke rompslomp zorgen.
PostNL boycot ik dus alles arriveert op tijd.
Met 450 werknemers, echt fantastischquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dan wil ik een samenwerking met PostalGold.
Het is niet de nazivogel, ik vond deze op goggel, er stond geen swastika inquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:44 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Oeps, had die adelaar niet opgemerkt. We zijn tegen de nazi's .
Hoewel ik nu zie dat hij er erg op lijktquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:52 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ok, jij bent persvoorlichter en hoofd omroep FOK! bataljon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |