SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door helemaalnaardemavo op 10-05-2014 22:58:47 ]Hoogachtend
U bent aangesteld als luitenant-generaal. Uw eerste taak is het rekruteren van zeer professionele hosselaars. Wij moeten immers ook aan onze ontspanning komen.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:14 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
U bent aangesteld als luitenant-generaal. Uw eerste taak is het rekruteren van zeer professionele hosselaars. Wij moeten immers ook aan onze ontspanning komen.
Goeden kwaliteit!! U kunt nu andere FOK!ers rekruteren.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:18 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik heb ze gevonden ik stuur ze naar u commando hut.
U kunt meteen aan de slag, chefchef!!quote:
ja en ook de brandweer!!quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:39 schreef Mubassie het volgende:
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE!!!
Nog marechaussee nodig?
Zou u deze taak willen uitvoeren?quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:01 schreef noodgang het volgende:
Hoi!
Ik kan niet zoveel.
Ik doe af en toe curvefever, maar heel goed ben ik niet,
Dus bij deze meld ik me aan
Zojuist is er een nieuw plan gevormd. Er gaat een gigantische atoombunker gebouwd worden. Hierin willen we internet (met connectie met de rest van de wereld, maar ook een eigen netwerk, zodat we in geval van nood nog tegen elkaar kunnen curven) Durf jij deze verantwoordelijkheid op je te nemen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:01 schreef noodgang het volgende:
Hoi!
Ik kan niet zoveel.
Ik doe af en toe curvefever, maar heel goed ben ik niet,
Dus bij deze meld ik me aan
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:06 schreef HeaN82 het volgende:
Kom peenten peentbaas, we hebben je nodig als peentbaas!!!!11
iemand zal de catering moeten doenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:08 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ik heb het lijstje bijgewerkt. We moeten nu een taak verzinnen voor Frank_Drebin en Hork. Suggesties?
Casaa is al chefchef. Die gaat verder met chefs rekruteren. Frank lijkt me wel geschikt om kapitein in de marine te zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |