abonnement Unibet Coolblue
pi_139850627
weet iemand ongeveer hoe lang het duurt voordat mijn ik mijn nieuwe medewerkers bonuskaart kan verwachten? een teamleider heeft hem (als het goed is) 6 weken geleden al besteld.
pi_139850682
TFOEEEEE wat een weekend man... zaterdag 14-21, GEKKENHUIS, het was super druk en we hebben 17000 euro meer gedraaid dan op een normale zaterdag. Ik stond samen met 2 anderen op brood die allebei pas net bij ons werken, en waarvan er eentje niet naar me wil luisteren, dat was dus wel echt tof enzo, achter proberen op te zetten, elk kwartier even voor komen checken hoe het gaat, even coachen, en snel weer naar achter, en dan een kwartier later terug komen en dan van de een een bijdehandte bek terug krijgen van "ja had je maar wat duidelijker moeten zeggen dat die doos stokbrood die hier op de werkbank staat in de oven moet", echt ongelofelijk...
Was dus ontzettend vermoeiend, maar goed we zijn er weer doorheen gekomen.

Daarna savonds een verjaardag van 2 vrienden van mij, ik bedacht me iets te laat dat ik mn pillen had gehad, en dus na 2 alcoholische versnaperingen al helemaal van de wereld kan zijn, rond half 2 (heb wat langer over de fietstocht gedaan dan normaal) eindelijk thuis, en dan om 7 uur weer uit de veren om nog een hele dag van 8-16 te werken...

Ik zit er nu wel een beetje doorheen :')
pi_139850697
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 23:10 schreef rboy14 het volgende:
weet iemand ongeveer hoe lang het duurt voordat mijn ik mijn nieuwe medewerkers bonuskaart kan verwachten? een teamleider heeft hem (als het goed is) 6 weken geleden al besteld.
8 weten uit mn hoofd.
pi_139850739
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 23:10 schreef rboy14 het volgende:
weet iemand ongeveer hoe lang het duurt voordat mijn ik mijn nieuwe medewerkers bonuskaart kan verwachten? een teamleider heeft hem (als het goed is) 6 weken geleden al besteld.
Ik had hem volgens mij 2 maanden nadat ik begon met werken bij de albert heijn...
Ligt ie niet in je postvakje?
pi_139850763
quote:
2s.gif Op zondag 11 mei 2014 23:11 schreef d4v1d het volgende:

[..]

8 weten uit mn hoofd.
en dan gewoon bij mij thuis in de bus? of verschilt dat weer per filiaal?
pi_139850772
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 23:11 schreef Broccolitaartje het volgende:

[..]

Ik had hem volgens mij 2 maanden nadat ik begon met werken bij de albert heijn...
Ligt ie niet in je postvakje?
Een postvakje voor elke medewerker?

Het gaat om een nieuwe aanvragen voor als je oude kwijt/stuk is.
pi_139850781
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 23:12 schreef rboy14 het volgende:

[..]

en dan gewoon bij mij thuis in de bus? of verschilt dat weer per filiaal?
volgensmij kreeg ik hem in de bus
pi_139850798
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 23:11 schreef Broccolitaartje het volgende:

[..]

Ik had hem volgens mij 2 maanden nadat ik begon met werken bij de albert heijn...
Ligt ie niet in je postvakje?
ik werk er nu al haast een jaar, maar ik was hem kwijt. Voor zover ik weet heb ik geen postvakje.
pi_139850847
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 23:10 schreef Broccolitaartje het volgende:
TFOEEEEE wat een weekend man... zaterdag 14-21, GEKKENHUIS, het was super druk en we hebben 17000 euro meer gedraaid dan op een normale zaterdag. Ik stond samen met 2 anderen op brood die allebei pas net bij ons werken, en waarvan er eentje niet naar me wil luisteren, dat was dus wel echt tof enzo, achter proberen op te zetten, elk kwartier even voor komen checken hoe het gaat, even coachen, en snel weer naar achter, en dan een kwartier later terug komen en dan van de een een bijdehandte bek terug krijgen van "ja had je maar wat duidelijker moeten zeggen dat die doos stokbrood die hier op de werkbank staat in de oven moet", echt ongelofelijk...
Was dus ontzettend vermoeiend, maar goed we zijn er weer doorheen gekomen.

Daarna savonds een verjaardag van 2 vrienden van mij, ik bedacht me iets te laat dat ik mn pillen had gehad, en dus na 2 alcoholische versnaperingen al helemaal van de wereld kan zijn, rond half 2 (heb wat langer over de fietstocht gedaan dan normaal) eindelijk thuis, en dan om 7 uur weer uit de veren om nog een hele dag van 8-16 te werken...

Ik zit er nu wel een beetje doorheen :')
Ik zou wel even met die 'bijdehante' gaan praten om te kijken of je het in het vervolg beter kan doen, evt samen met de (A)SM.
pi_139850927
En volgensmij is het altijd een gekkenhuis als jij je pillen niet neemt :@
pi_139851236
quote:
2s.gif Op zondag 11 mei 2014 23:12 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Een postvakje voor elke medewerker?

Het gaat om een nieuwe aanvragen voor als je oude kwijt/stuk is.
Wij hebben allemaal een eigen postvakje hoor 👍
Maar onze kantine is ook echt suuuper groot
  zondag 11 mei 2014 @ 23:23:37 #212
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_139851462
Zijn hier ook medewerkers van de AH in Amsterdam aanwezig? De Jodebreestraat?
pi_139851692
quote:
2s.gif Op zondag 11 mei 2014 23:13 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik zou wel even met die 'bijdehante' gaan praten om te kijken of je het in het vervolg beter kan doen, evt samen met de (A)SM.
Ik heb er al een aantal keer met mn ASM over gepraat...
Ik ken die jongen over wie we het nu hebben, hij maakt deel uit van mn vriendengroep. In onze vriendengroep ben ik echt een idioot maar werk neem ik heel erg serieus.
Maar op werk wil hij gewoon niet naar me luisteren. Hij was zoet aan het inpakken op de afdeling dus ik zeg tegen hem nadat hij al 25 minuten met een paar dozen bezig was geweest "vergeet je niet dat dat maar een half uur buiten de vriezer mag blijven, anders dan moeten we het afboeken he". En ik sta nog 10 minuten achter op te zetten dus ik ga weer naar hem toe "ik denk dat dat half uur nu wel om is, het moet nu echt terug naar de vriezer" en hij negeert me gewoon, achter kwam ik een TL tegen (met wie ik het super goed kan vinden) en ik heb aan haar gevraagd of zij misschien naar die jongen toe kon gaan om hem te zeggen dat het nu echt terug moet naar de vriezer. Naar haar luisterde hij wél.

Het is gewoon zo frustrerend. Ik probeer hem alleen maar te helpen en dingen te leren en ik krijg alleen maar een brutale bek terug van hem. Ik denk dat hij niet begrijpt dat ik op werk niet de hele dag de clown uithang zoals op school...
pi_139851721
quote:
14s.gif Op zondag 11 mei 2014 23:14 schreef d4v1d het volgende:
En volgensmij is het altijd een gekkenhuis als jij je pillen niet neemt :@
Maar ik had mn pillen dus wél gehad...
pi_139851832
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 23:27 schreef Broccolitaartje het volgende:

[..]

Ik heb er al een aantal keer met mn ASM over gepraat...
Ik ken die jongen over wie we het nu hebben, hij maakt deel uit van mn vriendengroep. In onze vriendengroep ben ik echt een idioot maar werk neem ik heel erg serieus.
Maar op werk wil hij gewoon niet naar me luisteren. Hij was zoet aan het inpakken op de afdeling dus ik zeg tegen hem nadat hij al 25 minuten met een paar dozen bezig was geweest "vergeet je niet dat dat maar een half uur buiten de vriezer mag blijven, anders dan moeten we het afboeken he". En ik sta nog 10 minuten achter op te zetten dus ik ga weer naar hem toe "ik denk dat dat half uur nu wel om is, het moet nu echt terug naar de vriezer" en hij negeert me gewoon, achter kwam ik een TL tegen (met wie ik het super goed kan vinden) en ik heb aan haar gevraagd of zij misschien naar die jongen toe kon gaan om hem te zeggen dat het nu echt terug moet naar de vriezer. Naar haar luisterde hij wél.

Het is gewoon zo frustrerend. Ik probeer hem alleen maar te helpen en dingen te leren en ik krijg alleen maar een brutale bek terug van hem. Ik denk dat hij niet begrijpt dat ik op werk niet de hele dag de clown uithang zoals op school...
Volgensmij mag vers ook maar een halfuur buiten de cel. De restanten kar staat hier met gemak 2 uur buiten de cel :')
  zondag 11 mei 2014 @ 23:30:43 #216
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_139851857
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 23:10 schreef Broccolitaartje het volgende:
TFOEEEEE wat een weekend man... zaterdag 14-21, GEKKENHUIS, het was super druk en we hebben 17000 euro meer gedraaid dan op een normale zaterdag. Ik stond samen met 2 anderen op brood die allebei pas net bij ons werken, en waarvan er eentje niet naar me wil luisteren, dat was dus wel echt tof enzo, achter proberen op te zetten, elk kwartier even voor komen checken hoe het gaat, even coachen, en snel weer naar achter, en dan een kwartier later terug komen en dan van de een een bijdehandte bek terug krijgen van "ja had je maar wat duidelijker moeten zeggen dat die doos stokbrood die hier op de werkbank staat in de oven moet", echt ongelofelijk...
Was dus ontzettend vermoeiend, maar goed we zijn er weer doorheen gekomen.

Daarna savonds een verjaardag van 2 vrienden van mij, ik bedacht me iets te laat dat ik mn pillen had gehad, en dus na 2 alcoholische versnaperingen al helemaal van de wereld kan zijn, rond half 2 (heb wat langer over de fietstocht gedaan dan normaal) eindelijk thuis, en dan om 7 uur weer uit de veren om nog een hele dag van 8-16 te werken...

Ik zit er nu wel een beetje doorheen :')
Lief dagboek...
Order! Ordeeeeeeeeer!
  zondag 11 mei 2014 @ 23:31:02 #217
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_139851877
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 23:23 schreef MisterCe het volgende:
Zijn hier ook medewerkers van de AH in Amsterdam aanwezig? De Jodebreestraat?
Nee. Maar je bent genoteerd in de administratie.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_139852003
quote:
14s.gif Op zondag 11 mei 2014 23:31 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Nee. Maar je bent genoteerd in de administratie.
:D
pi_139852306
quote:
14s.gif Op zondag 11 mei 2014 23:30 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Lief dagboek...
IK WEET HET.

's Avonds werken mn pillen uit he, dan komen alle gedachtes weer uit alle hoekjes van mn hersens en dan is het een ontploffing van gedachtes en nu mogen jullie daar gezellig van genieten.
pi_139852419
quote:
2s.gif Op zondag 11 mei 2014 23:30 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Volgensmij mag vers ook maar een halfuur buiten de cel. De restanten kar staat hier met gemak 2 uur buiten de cel :')
Ja, weet ik, maar het gaat erom dat die jongen gewoon helemaal niet naar me luistert, en ik dus iemand anders moet halen om hem de taakjes die ik voor hem bedacht heb te vertellen omdat hij het anders niet doet.
pi_139854688
Hoe kan ik zo'n bonus kaart krijgen?
Ik heb aan me asm gevraagd maar die zij dat het was afgeschaft.
Ik werk bij een ondernemer
  maandag 12 mei 2014 @ 00:38:33 #222
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_139855008
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:27 schreef GelePiet het volgende:
Hoe kan ik zo'n bonus kaart krijgen?
Ik heb aan me asm gevraagd maar die zij dat het was afgeschaft.
Ik werk bij een ondernemer
Bij Franchise bepaald de ondernemer of en in welke vorm er wordt meegedaan aan het MVP. Als jouw ondernemer heeft besloten om niet deel te nemen kun je ook geen kaart aanvragen.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_139855225
quote:
14s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:38 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Bij Franchise bepaald de ondernemer of en in welke vorm er wordt meegedaan aan het MVP. Als jouw ondernemer heeft besloten om niet deel te nemen kun je ook geen kaart aanvragen.
Das jammer.
Kan je eigenlijk minder of meer loon krijgen bij een ondernemer?
En wat raden jullie aan,
Bij een ondernemer werken of bij een ahold ah.
pi_139856734
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:46 schreef GelePiet het volgende:

[..]

Das jammer.
Kan je eigenlijk minder of meer loon krijgen bij een ondernemer?
En wat raden jullie aan,
Bij een ondernemer werken of bij een ahold ah.
Ik raad aan om zelf ondernemer te worden.
  maandag 12 mei 2014 @ 08:17:18 #225
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_139857179
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:46 schreef GelePiet het volgende:

[..]

Das jammer.
Kan je eigenlijk minder of meer loon krijgen bij een ondernemer?
En wat raden jullie aan,
Bij een ondernemer werken of bij een ahold ah.
Franchise is aangesloten bij de CAO Supermarkt en daar staan minimumlonen in. Er bestaan constructies waarbij je in dienst treedt bij bijvoorbeeld Randstad die je vervolgens uitzendt naar AH. Je valt dan onder de CAO uitzendkrachten (Dit doet bijvoorbeeld de Gelderse Have Groep), en je verdient daarmee minder dan in vergelijking met de CAO Supermarkt als ik mij niet vergis.
Order! Ordeeeeeeeeer!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')