Ik zou Rosah wel doen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die Rosah doet me teveel aan tuut tuut tuut juffrouw Mier denken.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ze vertellen hoe je 't moet doen.
Geen idee of ze dan hetzelfde tempo heeft?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je komt bij haar niet weg met even pompen en erin kwakken.
Ik ook niet, maar je kreunt vast de hele buurt bij elkaar.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen idee of ze dan hetzelfde tempo heeft?
typische homo actiequote:Op woensdag 14 mei 2014 15:58 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Kom je al lang hier op FOK! ?
Zodra je ook maar iets over een man zegt ben je hier homogaylesbofagot en zo. Ik dacht, ik dek me gelijk in
Kreeg er tranen van in m'n ogen.quote:Wat een reis heb ik gemaakt! Van reserveplaats (niet de eerste selectie) naar de finale week en nummer 4. Ik ben heel dankbaar voor deze ervaring en wat ik heb geleerd, over mezelf, over eten, over het leven. Dank aan Alain Caron, Peter Lute en Julius Jaspers dat ze mijn gidsen waren. Dank aan mijn super mede kandidaten dat ze me hebben geaccepteerd zoals ik ben: raar accent, eigenzinnig, gefocust tegen het autistisch aan, sociaal onhandig, maar hopelijk ook lief, sportief, bereid om kennis te delen en boven alles gepassioneerd. Mijn Masterchef avontuur is geindigd, maar mijn nieuwe avontuur is pas begonnen. Ik ga me 100% met koken bezig houden: prive dinners, workshops, stages bij diverse restaurants om nog meer te leren, veel eten en vooral genieten. Wil je me blijven volgen, van mijn recepten genieten, vragen over eten stellen, feel free to connect on facebook. En may the best man of woman win Masterchef! Bart Van Berkel, Siham Chefchaouen, Elise Calkoen, David Pauka, Celine de Gast, Job van Oossanen, Astrid van der Meer, Rosah Van Schendelen, Masterchef Philip, Dennis Den Otter, Amiek Bijl, Saskia, Roel Keuker, Dinsimo en grote Dennis, love you! En Jesje Veling bedankt!
Maar gelukkig kijk je verder niet meer.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:43 schreef Unites het volgende:
Reactie van Bojana:
Kreeg er tranen van in m'n ogen.
Op internet kun je ook kijken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar gelukkig kijk je verder niet meer.
Toch kijk ik daar graag naar, gescript als het is, blijft leuk vermaak.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:03 schreef regnavetto het volgende:
Met die punten geven krijg ik een mykitchenrules gevoel haha.
daarbij vind ik t jammer dat de kandidaten elkaar ook punten geven. Zeker omdat ze dat vaak niet eerlijk doen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:03 schreef regnavetto het volgende:
Met die punten geven krijg ik een mykitchenrules gevoel haha.
Was ook verder geen negatieve opmerking richting het programma. Vind het ook leuk, op die 2 irritante chinezen en die kakker-fag, die in 1 van de seizoenen waren.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toch kijk ik daar graag naar, gescript als het is, blijft leuk vermaak.
ik ook.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:05 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik hoop op een finale tussen rosah en david
Rookmachine? Ga ik voor je regelen. Laatst ging Julius ook al tussentijds iets voor David regelen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:13 schreef computergirl het volgende:
Ze worden veel meer geholpen door de juryleden dan in de andere versies
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:13 schreef kwakz0r het volgende:
Ik kan alleen niet kijken naar Hoe ashlee/sophia's mond beweegt als ze praat. fijn dat ze er nu definitief uit is. Ze rekken het daar wel echt gigantisch, met de extra voorronde en de comeback kitchen...
Nee joh, lachen is dat.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:12 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Was ook verder geen negatieve opmerking richting het programma. Vind het ook leuk, op die 2 irritante chinezen en die kakker-fag, die in 1 van de seizoenen waren.
DIE JA. Krijg weer moord neigingen als ik ze zie. Ook hoe irritant ze elkaars zinnen zo obvious af maken.quote:
Harstikke gescript toch? Zo is toch miemand.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:17 schreef regnavetto het volgende:
[..]
DIE JA. Krijg weer moord neigingen als ik ze zie. Ook hoe irritant ze elkaars zinnen zo obvious af maken.
Leg me aub uit wat snowclones eggcorn is.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:17 schreef kwakz0r het volgende:
julius legt Rosah uit Hoe ze een langoustine moet schoonmsken, alain zegt dat Davids vinaigrette te zuur is (waarna peter hem niet zuur genoeg vindt), peter helpt rosah met haar verbrande kletskop... Ik vind het vandaag ook wat veel ja.
Haha ja kan niet anders. En dat constant gebabe babe babe babe babequote:Op woensdag 14 mei 2014 21:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Harstikke gescript toch? Zo is toch miemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |