Als ik een manvrouw was met een baard had ik gewoon gewonnen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als je vrouw was, had je er eerder uitgelegen.
Hahaha sowiesoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:53 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Als ik een manvrouw was met een baard had ik gewoon gewonnen.
Kun je ook zingen dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:53 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Als ik een manvrouw was met een baard had ik gewoon gewonnen.
Omdat hij dat een keer ergens gehad heeft geloof ikquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:18 schreef TravelRose het volgende:
Waarom wilde Bart saltimbocca maken met panko? Dat is iets wat ik echt NIET begrijp. Hij dramde ook maar een beetje door, maar gelukkig waren de eieren op en kon hij de saltimbocca met panko niet maken.
Hij beweerde dat hij het altijd zo maakt. Kan ik me niet voorstellen, want dat wordt een grote pap.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:36 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Omdat hij dat een keer ergens gehad heeft geloof ik
Die is uiteindelijk gewoon goed gelukt hoor, ook de 1e batch (te lang doorgekookt dat wel).quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:50 schreef loecje het volgende:
er zijn wel meer mensen die beweren dat ze iets altijd zo maken. pasta bijvoorbeeld.
nou ja, het zag er ook niet echt uit als pastadeeg dat eerstequote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:02 schreef dude1986 het volgende:
[..]
Die is uiteindelijk gewoon goed gelukt hoor, ook de 1e batch (te lang doorgekookt dat wel).
David is een jankerd
Water toegevoegd volgens mij, maar David maakte de fout door alles in een keer te willen maken. Dat paste niet in de machine. Het was uiteindelijk, nadat Bojana er zelf mee ging bemoeien, gewoon goede pastadeeg geworden. Overcooked dat wel...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:54 schreef kwakz0r het volgende:
pv dat bojana gewoon zegt: je moet het zo en zo lang in de machine doen, en nog zoveel water erbij (ze heeft er zelf volgens mij nog aan gesleutel
Ja, zowel deze als de Britse zijn in hun laatste week.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook een uur volgens mij. Ze maakt hem nu wel kleiner in elk geval. Maar voelt idd niet echt eerlijk zo'n opdracht naast de vlees opdrachten.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:48 schreef remcoP het volgende:
Die taart was idd echt onmogelijk binnen 1 uur. Hoe lang had ze de vorige keer?
Misschien moeten ze de blast chiller van bakemyday even lenen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ook een uur volgens mij. Ze maakt hem nu wel kleiner in elk geval. Maar voelt idd niet echt eerlijk zo'n opdracht naast de vlees opdrachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |