Haal dat masterchefklokje weg, de druk rondom het hele concept, cameras etc. Dan zal hij een stuk minder fouten maken denk ik. En best logisch ook.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:03 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
hij heeft een goede smaak en ontwerpt lekkere en bijzondere gerechten.
Hij maakt echter ook veel foutjes en hij is soms chaotisch als hij zenuwachtig is
oh wat jammer, ik was oprecht geinteresseerd.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:10 schreef dude1986 het volgende:
[..]
Het wel of niet winnen van David bevestigd 0,0 % van mijn vermoedens. Ik heb geen zin om nu aan te geven waarom ik denk dat het dit seizoen doorgestoken kaart is. Dat je de rest met blabla invult, prima.
Zeker waar. Begrijp het enigszins wel maar die complot theoriën vind ik zo vreemd. Tuurlijk moet er TV gemaakt worden maar om het nou gelijk zo gek door te trekken. Ik denk dat het ook te maken heeft dat niet al het commentaar uitgezonden wordt.quote:
Er wordt wat geknipt en gesneden om het geschikt voor TV te maken.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:24 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Zeker waar. Begrijp het enigszins wel maar die complot theoriën vind ik zo vreemd. Tuurlijk moet er TV gemaakt worden maar om het nou gelijk zo gek door te trekken. Ik denk dat het ook te maken heeft dat niet al het commentaar uitgezonden wordt.
Congrats. Ik zat een jaar geleden op zo ongeveer hetzelfde punt.quote:
Eens! Ik heb echt mijn vaste riedeltje kookprogramma's elke dag en dan ineens vrijdag geen MC maar 1 of andere misdaad serie. Ik heb elke keer een 'wtf Oh ja het is vrijdag' momentje.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:35 schreef Schaapje82 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er op vrijdag zo veel andere leuke en interessante programma's op tv.![]()
Ik had liever nog een extra dagje MC gekeken.
Dat zijn professionals hequote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:13 schreef Puckzzz het volgende:
Nu ben ik op de BBC Great British Menu aan het kijken. Potverdorie. .. daarbij vergeleken zijn die van ons maar Mac Donalds medewerkers
Dat weet ik.quote:
Die zou dat qua leeftijd nog kunnen ja, David is denk ik prima op zijn plek in dat BBQ-restaurant van Han Peekel, Bart moet je kort houden en Bojana.... tsja...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat weet ik.Dat hopen die van ons ook te worden. Ze hebben nog een lange weg te gaan dan. En er zijn er maar een paar die dat leeftijd technisch ook zouden kunnen. Rosah kan volgens mij ver komen maar ze moet nog heel veel leren.
Ik roep het vaker en dan doet iedereen weer "quote:Op maandag 12 mei 2014 20:40 schreef ErkendFokker het volgende:
Lol wat een faal dat ze niet eens de tafel kunnen dekken
quote:Op maandag 12 mei 2014 20:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik roep het vaker en dan doet iedereen weer "", maar vrij bedroevend dat constant heel basale dingen al fout gaan.
quote:Op maandag 12 mei 2014 20:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik roep het vaker en dan doet iedereen weer "", maar vrij bedroevend dat constant heel basale dingen al fout gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |