Dat laatste komt voornamelijk omdat het ook voor het eerst is dat het een bijna dagelijks concept is. Mensen krijgen dus ook echt de tijd om zich fatsoenlijk te ontwikkelen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:55 schreef VexCasal het volgende:
mwah of het was zo gemonteerd...maar David liet zn vulling proeven met een lepel door onze chocolatier, steekt vervolgens dezelfde lepel weer in vulling en proeft er zelf van...toen sprong ik echt ff op..
Overigens beste Masterchef NL seizoen met afstand...
En kijkers om zich te identificeren met de deelnemers. Van mij mag de vrijdag er ook wel bij trouwens, want dan valt er toch een beetje een gat voor mijn gevoel. Hoewel ik me kan voorstellen dat je als deelnemer snakt naar dat weekend van drie dagenquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:58 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Dat laatste komt voornamelijk omdat het ook voor het eerst is dat het een bijna dagelijks concept is. Mensen krijgen dus ook echt de tijd om zich fatsoenlijk te ontwikkelen.
Die vrijdag is weggevallen omdat 'we' naar het prime-time slot waren gegaan van Net5.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:44 schreef Lkw het volgende:
[..]
En kijkers om zich te identificeren met de deelnemers. Van mij mag de vrijdag er ook wel bij trouwens, want dan valt er toch een beetje een gat voor mijn gevoel. Hoewel ik me kan voorstellen dat je als deelnemer snakt naar dat weekend van drie dagen
Gelukkig zijn er op vrijdag zo veel andere leuke en interessante programma's op tv.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:21 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Die vrijdag is weggevallen omdat 'we' naar het prime-time slot waren gegaan van Net5.
Waarschijnlijk is het omdat bonbons maken nou niet echt ene masterchef kwaliteit is. Ik vond het ook raar dat ze hiermee een eliminatie dedenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:27 schreef Unites het volgende:
Oke, wat ik gisteren zag, vond ik niet kunnen... David moest gewoon naar huis. Ook al is hij publieksfavoriet of niet, hij verdiende het ook gewoon. Zo is het ook totaal niet eerlijk tegenover de andere kandidaten en door de hele tijd deze flauwe streken uit te halen heeft het zwarte schort ook geen functie meer. Beetje jammer
Nou, dat valt nog wel mee. Ze zijn nu redelijk aan elkaar gewaagd, alleen Bojana is wat constanter dan de andere drie.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:38 schreef golfer het volgende:
David was deze week, behalve bij Bridges, veruit de zwakste kandidaat, maar eruit vliegen op een bonbon had ik wel zielig gevonden.
Ben blij dat mijn voorgevoel, dat ze alle 4 naar de finale-week zouden mogen doorgaan, is uitgekomen.
Hopelijk volgende week niet meer zoveel patisserie en kleine liflafjes (Bojana)opdrachten, maar lekker koken voor wat grotere groepen.
Wisten ze vooraf toch ook al?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:11 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het omdat bonbons maken nou niet echt ene masterchef kwaliteit is. Ik vond het ook raar dat ze hiermee een eliminatie deden
Ik ook, maar dat wisten ze van tevoren natuurlijk. Raar dus dat ze dat zo gepland hebben.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:11 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het omdat bonbons maken nou niet echt ene masterchef kwaliteit is. Ik vond het ook raar dat ze hiermee een eliminatie deden
Haar inspanningen belonen, ja. Dmv een voordeel bij de volgende opdracht oid. Maar iemand naar huis sturen in deze fase van de strijd om een bonbon met een te dikke bodem en een te hoge alcohol smaak lijkt mij een te hoge 'straf'. Zeker als bijvoorbeeld een ander recent nog goed weg kwam met het serveren van rauw vlees.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:38 schreef Lkw het volgende:
[..]
Verder vind ik het vooral voor Bojana erg lullig dat er niemand naar huis werd gestuurd. Zij was veruit de beste en ik vind dat haar inspanningen beloond hadden moeten worden. Vanuit haar bezien natuurlijk het liefste door het wegvallen van een concurrent.
in de top 5 is dit nog niet eerder gebeurd toch?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:08 schreef kwakz0r het volgende:
ik wou net zeggen, in elke masterchef gebeurt het wel een keer of twee dat er kandidaten terugkomen of een eliminatie ineens toch geen eliminatie is. Deel van het format.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:08 schreef kwakz0r het volgende:
ik wou net zeggen, in elke masterchef gebeurt het wel een keer of twee dat er kandidaten terugkomen of een eliminatie ineens toch geen eliminatie is. Deel van het format.
Hoezo is het nep dan? Dat sommige dingen niet eerlijk zijn, ok. Maar nep? Vertel eensquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:29 schreef dude1986 het volgende:
[..]
in de top 5 is dit nog niet eerder gebeurd toch?
Bart kreeg een voordeel, maar uiteindelijk had hij er helemaal niets aan omdat toch niemand weg moest. En David is gewoon de winnaar van masterchef, puur omdat het gewoon zo nep is (zie ook mn eerdere berichten). Dit is trouwens de laatste keer dat ik masterchef NL ga volgen.![]()
Ik heb je eerdere berichten gemist. Welke aanwijzingen dacht jij al te vinden dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:29 schreef dude1986 het volgende:
[..]
Bart kreeg een voordeel, maar uiteindelijk had hij er helemaal niets aan omdat toch niemand weg moest. En David is gewoon de winnaar van masterchef, puur omdat het gewoon zo nep is (zie ook mn eerdere berichten). Dit is trouwens de laatste keer dat ik masterchef NL ga volgen.![]()
Nee, maar in masterchef NZ wel, en Australië volgens mij ook. Met eentje extra de finaleweek in.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:29 schreef dude1986 het volgende:
[..]
UK ook dacht ikquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nee, maar in masterchef NZ wel, en Australië volgens mij ook. Met eentje extra de finaleweek in.
ja, want als dat zo is bewijst dat meteen je gelijk?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:59 schreef dude1986 het volgende:
prima mensen. Laten we verder praten als David tot winnaar wordt gekroond.
Nee zeker niet.... Ik spreek alleen vermoedens uit, ik weet helemaal niets van dingen die achter schermen gebeuren oid daaro. Ik hoop dat dit duidelijk is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, want als dat zo is bewijst dat meteen je gelijk?stukje valse logica hier...
je zegt dat het nep is en dat david persé moet winnen en daarom kunstgrepen worden uitgevoerd, en dat we wel verder praten als hij gewonnen heeft.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:07 schreef dude1986 het volgende:
[..]
Nee zeker niet.... Ik spreek alleen vermoedens uit, ik weer helemaal niets van dingen die achter schermen gebeuren oid daaro. Ik hoop dat dit duidelijk is.
Het wel of niet winnen van David bevestigd 0,0 % van mijn vermoedens. Ik heb geen zin om nu aan te geven waarom ik denk dat het dit seizoen doorgestoken kaart is. Dat je de rest met blabla invult, prima.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:08 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
je zegt dat het nep is en dat david persé moet winnen en daarom kunstgrepen worden uitgevoerd, en dat we wel verder praten als hij gewonnen heeft.
ik stel dat winst van david jouw vermoedens geenszins kán aantonen (alleen verlies kan aantonen dat je géen gelijk had)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |