Op zo'n onbenullig onderdeel? Dan hadden ze beter Bart naar huis gestuurd na zijn gefaal in de keuken met die vieze borden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:37 schreef dude1986 het volgende:
Toch weer het gevoel dat het doorgestoken kaart is, met David als uiteindelijke winaar. Heb dit eerder hier ook vermeld....
Zijn bodem was te dik en de whiskey overheerste enorm....En dan toch maar niemand naar huis.
Vieze borden?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Op zo'n onbenullig onderdeel? Dan hadden ze beter Bart naar huis gestuurd na zijn gefaal in de keuken met die vieze borden.
mee eens!quote:
Not againquote:
ik vond dat ook zo weird idd...wtf lolquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:46 schreef golfer het volgende:
Overigens, net als eerder deze week bij Bridges Rosah onhygiënisch over het eten in een bord stond te puffen en te blazen om het bord daarna schoon te vegen, was Bojana in de vriescel nu ook bezig met heel hard te blazen en te puffen over de nog op te stijven bonbons.
Rob Geus wordt daar niet blij van.
Dat vind ik allemaal meer een argument om iemand weg te sturen dan het falen op zo'n onderdeel als vandaag.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:46 schreef golfer het volgende:
Overigens, net als eerder deze week bij Bridges Rosah onhygiënisch over het eten in een bord stond te puffen en te blazen om het bord daarna schoon te vegen, was Bojana in de vriescel nu ook bezig met heel hard te blazen en te puffen over de nog op te stijven bonbons.
Rob Geus wordt daar niet blij van.
Zie vorige topic.quote:
Ze zien natuurlijk niet alles eh. De camera kan miss wel dingen registreren, de juryleden zijn dan met andere dingen bezig ENquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat vind ik allemaal meer een argument om iemand weg te sturen dan het falen op zo'n onderdeel als vandaag.
Hahaha, ik wist direct op wie je doelde.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:51 schreef dude1986 het volgende:
[..]
Ze zien natuurlijk niet alles eh. De camera kan miss wel dingen registreren, de juryleden zijn dan met andere dingen bezig EN
als dat zo zou zijn, dan zou zij niet eens de masterchefkeuken in mogen komen. Damn wat vond ik haar vies.
jaaa idd, omg niet normaal was dat. wtf dacht ik echt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hahaha, ik wist direct op wie je doelde.![]()
Ook dat voortdurende met vingers in eten roeren en met vingers in het eten zitten om te proeven. Of even een lepeltje aflikken en dan weer terug in het eten. Niet heel erg netjes allemaal.
Die chef had in elk geval wel gezien dat Bart aan het tobben was.
Ik vind dat soort basale dingen fout doen (en ook bv. rauw vlees serveren) echt kwalijker dan eens 'n keer een onbenullig gerechtje wat niet goed smaakt serveren.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:58 schreef dude1986 het volgende:
[..]
jaaa idd, omg niet normaal was dat. wtf dacht ik echt.
Mee eens,maar bij David, ben ik zelf van mening dat hij niet in de top 4 thuis hoort.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vind dat soort basale dingen fout doen (en ook bv. rauw vlees serveren) echt kwalijker dan eens 'n keer een onbenullig gerechtje wat niet goed smaakt serveren.
Mja... wat dat betreft vind ik het allemaal niet veel.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:03 schreef dude1986 het volgende:
[..]
Mee eens,maar bij David, ben ik zelf van mening dat hij niet in de top 4 thuis hoort.
Ik vind hem niet slecht oid, maar nee... ehm geen top 10 materiaal. vlot praatje ok, af en toe grappig etc. maar geen goede kok.
dat doen er best veel...quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hahaha, ik wist direct op wie je doelde.![]()
Ook dat voortdurende met vingers in eten roeren en met vingers in het eten zitten om te proeven. Of even een lepeltje aflikken en dan weer terug in het eten. Niet heel erg netjes allemaal.
Die chef had in elk geval wel gezien dat Bart aan het tobben was.
dat gebeurde vandaag bij iemand, ik weet ff niet meer wie. Ik neig naar David lol. Lepeltje ging van kandidaat, naar die belgische chef en wss weer in de vulling...quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:07 schreef loecje het volgende:
[..]
dat doen er best veel...
of iemand een hapje laten proeven en daarna zelf met hetzelfde lepeltje nog een hapje proeven. dan komt dat lepeltje ook weer in het eten.
Ja, zie ik geregeld bij Masterchef. Vind ik echt niet kunnen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:07 schreef loecje het volgende:
[..]
dat doen er best veel...
of iemand een hapje laten proeven en daarna zelf met hetzelfde lepeltje nog een hapje proeven. dan komt dat lepeltje ook weer in het eten.
Saskia is de enige die eten met haar handen oppakt en in bordjes gooit, de enige die het eten op haar bord arrangeert door dit met handen op te pakken en te verplaatsen. Saskia is zeer vies en onhygiënisch (haar in eten etc) en als het aan mij lag mocht ze op dag 1 al vertrekken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:11 schreef loecje het volgende:
is bij allemaal al eens gebeurd. vooral bij de gezamenlijke opdrachten.
saskia werd ervoor op de vingers getikt maar bij de rest hoor je niemand erover.
het ging over de lepel...quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:15 schreef dude1986 het volgende:
[..]
Saskia is de enige die eten met haar handen oppakt en in bordjes gooit, de enige die het eten op haar bord arrangeert door dit met handen op te pakken en te verplaatsen. Saskia is zeer vies en onhygiënisch (haar in eten etc) en als het aan mij lag mocht ze op dag 1 al vertrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |