Ja ik ookquote:
nou ja, en terecht natuurlijk. Ik hoop dat ze allemaal mogen blijven, dit is niet echt een masterchef ding dat je perse moet kunnen denk ik.quote:
Nee absoluut niet, dit is een heel andere tak van sport.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou ja, en terecht natuurlijk. Ik hoop dat ze allemaal mogen blijven, dit is niet echt een masterchef ding dat je perse moet kunnen denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eruit gemoeten...
Op zich niet, maar de smaken combineren en zo is natuurlijk wel iets wat een chef ook doet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, dit is een heel andere tak van sport.
Maar ik had met hem te doen.
Gelukkig alle 4 mee naar volgende week.
Nou ja, vier uitzendingen nog, dus het wordt wel vaart maken volgende weekquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:29 schreef Schaapje82 het volgende:
Ach ja, dan ligt er maandag vast wel weer een uit.
Bij Katja vs Ruben was hij ook dacht ik.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:31 schreef Puckzzz het volgende:
Ik had volgens mij die man, die chocolatier, al eens in een ander programma gezien (ooit, ergens) iets met de perfecte koffie ofzo?
Ja klopt. Maar icm chocola, dat is lastig...quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Op zich niet, maar de smaken combineren en zo is natuurlijk wel iets wat een chef ook doet.
Toen dacht ik ook, ze blijven allemaal.......Uiteindelijk gelukkig maar anders was David denk ik gesneuveld.....quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:24 schreef Schaapje82 het volgende:
"Alain zei iets als "we hebben besloten", ik dacht ook direct dat ze allemaal gingen blijven."
Dat dus.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:34 schreef JustD1984 het volgende:
Toen dacht ik ook, ze blijven allemaal.......Uiteindelijk gelukkig maar anders was David denk ik gesneuveld.....
Zou zuur zijn als je de beste bent in de keuken onder leiding van een topchef en dan afvalt op zo'n prutsonderdeel.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou ja, en terecht natuurlijk. Ik hoop dat ze allemaal mogen blijven, dit is niet echt een masterchef ding dat je perse moet kunnen denk ik.
Het is een complotquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:37 schreef dude1986 het volgende:
Toch weer het gevoel dat het doorgestoken kaart is, met David als uiteindelijke winaar. Heb dit eerder hier ook vermeld....
Zijn bodem was te dik en de whiskey overheerste enorm....En dan toch maar niemand naar huis.
zuurpruimpjequote:Op donderdag 8 mei 2014 21:37 schreef dude1986 het volgende:
Toch weer het gevoel dat het doorgestoken kaart is, met David als uiteindelijke winaar. Heb dit eerder hier ook vermeld....
Zijn bodem was te dik en de whiskey overheerste enorm....En dan toch maar niemand naar huis.
Ik noem het geen complot...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |