SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
valt wel meequote:Op donderdag 8 mei 2014 19:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oh maar al die cointransfers vallen ook wel op.
is toch een kk dik team..quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Beter dan dit wordt het niet maver
[ afbeelding ]
Wel veel beter dan jouwe
Als dat een compliment is, dankuquote:
Naldoquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wel veel beter dan jouwe
ja ;pquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als dat een compliment is, danku
Santana kan ook, maar er moet een Braziliaanse CB uit de Bundesligaquote:
Dan is Santana wel wat beter ja.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Santana kan ook, maar er moet een Braziliaanse CB uit de Bundesliga
Ik was allang blij dat ik iedereen op 9 chem hadquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan is Santana wel wat beter ja.47 jumping van Naldo lijkt me niet best.
Jij vind Eboue beter dan Rafinha in mijn team ? Beetje jammer dat TOTS Sokratis niet kan gebruiken. Maar ik moet zeggen dat het er goed uitziet. Naldo is alleen een beetje erg slecht vind ikquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wel veel beter dan jouwe
Nee maar ik vind dit team wel veel beter dan jouw team. Rafinha kan in dat team van mij niet. Naldo kan Santana iigquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Jij vind Eboue beter dan Rafinha in mijn team ? Beetje jammer dat TOTS Sokratis niet kan gebruiken. Maar ik moet zeggen dat het er goed uitziet. Naldo is alleen een beetje erg slecht vind ik
tuurlijk hij is bijna afquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:28 schreef DuTank het volgende:
Je deelt toch zeker wel die AB met je fok matties, he Roy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |