quote:Realityprogramma waarin misdaadverslaggever John van den Heuvel de jacht opent op voortvluchtige criminelen. Op verzoek van slachtoffers van geweldplegers, pedoseksuelen, oplichters en oorlogsmisdadigers gaat hij wereldwijd op zoek naar de schuilplaatsen van Nederlandse veroordeelden en verdachten van zeer ernstige misdrijven. Van den Heuvel spoort de criminelen niet alleen op, hij brengt ook op unieke wijze hun leven op de vlucht in beeld.
Elke donderdag om 20:30 uur op RTL4.quote:John van den Heuvel spoort misdadigers op die weliswaar zijn veroordeeld, maar hun straf denken te ontlopen. Er lopen ongeveer 12.000 misdadigers vrij rond, die in de gevangenis horen te zitten.
Misdaadverslaggever John van den Heuvel spoort een aantal van deze voortvluchtige criminelen op in Op de Vlucht. Ze zijn veroordeeld, maar zitten toch niet vast. Sommigen zijn ontsnapt, anderen zijn vrij door cellentekort.
Wat ze op hun kerfstok hebben, verschilt enorm: van oplichterij tot oorlogsmisdaden. De zoektochten brachten John en zijn team onder meer naar Thailand, Kroatië en de Filippijnen. "In sommige gevallen waren de veroordeelden al meer dan tien jaar op de vlucht, vertelt hij. "Toch wisten we ze te vinden.
ben benieuwd!quote:
jaja, Sjon is zooooo goed!quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:33 schreef CherryOnTop het volgende:
"er zijn veel mensen naar je op zoek, maar ik heb je gevonden"
geen idee, vraag ik me ook afquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:36 schreef CherryOnTop het volgende:
Waar komt die vrouw vandaan? Ik kan haar nauwelijks verstaan...
niet verteld volgens mijquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:38 schreef CherryOnTop het volgende:
Heeft ze dat kind nu gehouden? Dat heb ik ff gemist, of is dat niet verteld?
wie is dat?quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:43 schreef CherryOnTop het volgende:
Waar is ons aller Peter van Vugt eigenlijk vandaag?Die vind ik altijd wel leuk
Dat is de rechercheur/detective die hem ook altijd helpt in ontvoerd, en in aflevering 1 van op de vlucht was hij ook.quote:
Aha ok. Misschien komt ie later deze afleveringquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:47 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat is de rechercheur/detective die hem ook altijd helpt in ontvoerd, en in aflevering 1 van op de vlucht was hij ook.
Vorige keer hebben ze de pedofiel gepakt omdat zijn paspoort verliep. Zodra het verlopen was heeft de politie hem opgepakt en als illegaal uitgezet, in plaats van uitgeleverd omdat ie gezocht werd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:46 schreef MissJ het volgende:
en dan Sjon? Dan heb je hem gevonden en wat wilde je doen dan? Ben benieuwd wat ie dan dus gaat doen.
Als ze hem uitzetten naar een land waar wel een uitleveringsverdrag mee is heb je 'm snel gepakt natuurlijk. Tenzij hij gewoon op een vlucht naar NL gezet wordt in zo'n geval.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:51 schreef MissJ het volgende:
Vraag me af hoe dat werkt als een land (in dit geval Thailand) geen uitleveringsverdrag met Nederland heeft. Hoe kan je zo'n engnek dan weer in Nederland krijgen om hem vervolgens in ons land te kunnen berechten?
dat jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:57 schreef CherryOnTop het volgende:
Wat doen ze nou moeilijk, die man kon hem gewoon bellen en afspreken. Politie op de hoogte brengen, afspreken en je hebt 'm... zou ik zeggen.
Maar dat is niet boeiend voor het programma.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:57 schreef CherryOnTop het volgende:
Wat doen ze nou moeilijk, die man kon hem gewoon bellen en afspreken. Politie op de hoogte brengen, afspreken en je hebt 'm... zou ik zeggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |