Ik zoek wel 2 staplaatsen. Even overleggen met mijn vriendin. Die is 1,56 dus staplaatsen zijn voor haar minder ideaal.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:59 schreef Isamaru het volgende:
[..]
Ik heb er dus 2 van DS4, waarvan er eentje weg kan (twijfel een klein beetje of ik er iemand mee verras (maar een cadeau van 100 euro is een hoop). Dus als iemand 2 staplaatsen zoekt en jij er ook 1 kwijt moet valt dat misschien ook te regelen!
Ik denk dat we je samen toch nog blij kunnen makenquote:
Ik ben ook klein, het maakt echt niks uit, de sfeer is bij staan sowieso veel toffer dan bij zitquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik zoek wel 2 staplaatsen. Even overleggen met mijn vriendin. Die is 1,56 dus staplaatsen zijn voor haar minder ideaal.
ik heb jou al een keer naar voren geduwd, dan zag ik je wel weer na afloopquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben ook klein, het maakt echt niks uit, de sfeer is bij staan sowieso veel toffer dan bij zit
Haha ik ga zelf ook wel echt als ik de kans heb. Maar ik sta wel het liefst gezellig naast je hoor!quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:06 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
ik heb jou al een keer naar voren geduwd, dan zag ik je wel weer na afloop
Laat je vanavond nog iets weten?quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
Dat is waar. Ik houd me even aanbevolen, ga het voorleggen bij mn vriendinBedankt beiden!
En als je de kans hebt om op 25 mei op tijd bij de Ziggo voor de deur te zitten en je als een van de eerste naar binnen kunt, dan sta je net achter de Golden Circle, dan moet je ook wel goed zicht hebben.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
Dat is waar. Ik houd me even aanbevolen, ga het voorleggen bij mn vriendinBedankt beiden!
Prima. Dan houd ik 'm nog effe vast.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik laat het voor half acht weten. Dan geeft m'n vriendin haar dansles, dus voor die tijd heb ik antwoord. Als het aan mij ligt neem ik ze!
Ik heb dus 1 staanplaats en Isamaru zou ook 1 staanplaats moeten hebben. Incl. de zgn "service" kosten is die ¤97,90.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
Let's do itHoeveel waren die kaarten? En zij het wel twee dezelfde kaarten, dat we gewoon samen naar binnen kunnen? Volgens mij is een staanplaats zonder plaatstoewijzing toch?
Klopt ja, had hem gelezenquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:57 schreef HuubTuub het volgende:
ik had je ook al een bericht gestuurd. We wachten het effe af. We hebben nog 17 dagen...
Waar woon je?quote:
Logisch, ik hoop voor je dat het allemaal goed uitpakt. Zo niet, dan heb ik niet het idee dat ik met de kaart blijf zitten.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt ja, had hem gelezenAls je het niet heel erg vindt, wil ik wel zeker weten dat ik ze beiden kan overnemen voor ik het afrond. Als dat kan, neem ik ze zeker!
Dat denk ik ook niet. Al zou ik het natuurlijk graag zien dat ik hem krijg. Prince is een van de weinige artiesten die je gewoon eens in je leven live moet zien, en zoveel kansen krijgen we niet meer denk ik.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:28 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Logisch, ik hoop voor je dat het allemaal goed uitpakt. Zo niet, dan heb ik niet het idee dat ik met de kaart blijf zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |