Je mag het proberen. Gister wel bier van Karina gekregenquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga LR dronken voeren en dan foto's maken
jij bent tegenwoordig flink aan het meeten?quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je mag het proberen. Gister wel bier van Karina gekregen![]()
lrbaasquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa 3x in totaal. Tot nu toe allemaal binnen een straal van 15 km. Dan moet het kunnen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
jij bent tegenwoordig flink aan het meeten?
o, leek namelijk even alsof je aan het meetsletten wasquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa 3x in totaal. Tot nu toe allemaal binnen een straal van 15 km. Dan moet het kunnen.
Nee. Ik sta gewoon graag in het middelpunt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
o, leek namelijk even alsof je aan het meetsletten was
Moet je haar eigenlijk gewoon vragen op die datumquote:
je bent nu dan ook het middelpunt met je blauwigheidquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik sta gewoon graag in het middelpunt.
Ik bedoel maar.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
je bent nu dan ook het middelpunt met je blauwigheid
wees de eenhoorn die over de double rainbow huppeltquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
Overigens is het niet echt waar verder. Al probeer ik er wel altijd gewoon het beste van te maken als ik toch aan iets begin
Ik vind het wel van lef getuigenquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
Overigens is het niet echt waar verder. Al probeer ik er wel altijd gewoon het beste van te maken als ik toch aan iets begin
Mocht Karina in ruil daarvoor aan je krulletjes zitten?quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet het even opzoeken, maar volgens mij heb ik al mijn meets in een straal van twee kilometer gehad.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa 3x in totaal. Tot nu toe allemaal binnen een straal van 15 km. Dan moet het kunnen.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
wees de eenhoorn die over de double rainbow huppelt
Top!quote:
Nou het is niet dat ik nu in een grafkamer zit ofzo hoorquote:
Oooooh die met glitters en in UI formaat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |