quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:43 schreef Rozevla het volgende:
WAJO
Schumi heeft een Friso'tje!!!!!!'1111,,,,!!!!![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:43 schreef Rozevla het volgende:
WAJO
Schumi heeft een Friso'tje!!!!!!'1111,,,,!!!!![]()
Hahaquote:Op maandag 12 mei 2014 23:49 schreef Q.C.Passed het volgende:
De sleutel tot het laten ontwaken van Schumacher is een kapotte schoen voor zijn gezicht laten bengelen.
Zoeen als deze bijvoorbeeld;
[ afbeelding ]
Hij is immers een schoenmaker. Hij zal ontwaken om de schoen te maken en iedereen leeft nog lang en gelukkig.
quote:Op maandag 12 mei 2014 23:49 schreef Q.C.Passed het volgende:
De sleutel tot het laten ontwaken van Schumacher is een kapotte schoen voor zijn gezicht laten bengelen.
Zoeen als deze bijvoorbeeld;
[ afbeelding ]
Hij is immers een schoenmaker. Hij zal ontwaken om de schoen te maken en iedereen leeft nog lang en gelukkig.
Klopt, mijn broer en ik hebben de tekst een keer helemaal uitgeschreven zodat we het op ons eigen tempo na kunnen lezen. Stap voor stap. Als je wilt kan ik morgen even zoek of ik het nog heb, maar je zou het zelf ook kunnen doen natuurlijk.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:07 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik heb het dansje onder de knie maar ze legt wel heel veel tegelijk uit hoor.
Ging Schumacher niet sinds '96 elk jaar skiën? Uit een traditie van Ferrariquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:01 schreef Geralt het volgende:
Dat wijf haar tieten hangen scheef
OT: zo jammer dat Schumi niet nog 2 jaar langer door kon gaan en niet was gaan skiën.
Ik denk dan maar dat het succes van Mercedes nu mede mogelijk gemaakt is door Michael. En door Brawn natuurlijk die ik persoonlijk ook al mis. Deze week in Maranello gesignaleerd. Wie weet.
Heb vandaag een mannelijk traantje weggepinkt na het ontvangen van goede berichten over god-op-aarde Schumi, die weer uit winterslaap lijkt te zijn ontwaakt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:13 schreef Hyaenidae het volgende:
'Ik vrees dat er nooit goed nieuws over Michael zal komen'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |