XDquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat jij het vooral van je snelheid moet hebben.
hahaha
xDquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat jij het vooral van je snelheid moet hebben.
hahaha
Sjezus xDquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jongens, wat een niveau weer. Het lijkt wel sneakydessert die aan het haxballen is! xD
Drogba?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:13 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ik was Drogba trouwens, het niveau viel me tegen.
Oh was jij datquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:13 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ik was Drogba trouwens, het niveau viel me tegen.
Hatelijke teksten sturen is normale kost voor GGMM.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh was jij dat
Ja GGMM weigerde te verdedigingen maar maakte verder ook geen goals en stuurde dientengevolge hatelijke teksten naar medespelers. Dat deed het algehele moraal ietwat dalen.
Ik was aan het wachten totdat iemand begreep dat je steekballen kan geven en mij vanuit mijn zorgvuldig gekozen positie alleen voor de goal kan zetten.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh was jij dat
Ja GGMM weigerde te verdedigingen maar maakte verder ook geen goals en stuurde dientengevolge hatelijke teksten naar medespelers. Dat deed het algehele moraal ietwat dalen.
Een bekend verhaal inmiddels.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh was jij dat
Paxje, om eerlijk te zijn vind ik niet dat jouw talent bij het laatste man zijn ligt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh was jij dat
True, als je in de spits de bal kwijtraakt dan staat er tenminste nog iemand achter je.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxje, om eerlijk te zijn vind ik niet dat jouw talent bij het laatste man zijn ligt.
Misschien had je van positie moeten wisselen met GGMM.
Als de laatste man een pro is wint dat team bijna altijd.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxje, om eerlijk te zijn vind ik niet dat jouw talent bij het laatste man zijn ligt.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt voor jullie eerlijke mening. Hier ga ik wat mee doen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, als je in de spits de bal kwijtraakt dan staat er tenminste nog iemand achter je.
Het was vrij ongelukkig dat dit steeds op de doellijn gebeurde.
Dan zijn we er uit.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:21 schreef S0nic het volgende:
[..]
Als de laatste man een pro is wint dat team bijna altijd.
Persoonlijke groeiquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zijn we er uit.
Ik ben voortaan laatste man.
Ik heb je al meermaals ingemaakt en assists gegeven.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, ik zal je uitgebreid beoordelen als je een keer meedoet.
En als het een aflevering van GOT was zou in de volgende aflevering dood gaan, samen met 13 andere characters.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Persoonlijke groei
Als dit een serie was was dit een belangrijke aflevering.
Juistem, oke.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb je al meermaals ingemaakt en assists gegeven.
Je bent me alweer vergeten?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
En als het een aflevering van GOT was zou in de volgende aflevering dood gaan, samen met 13 andere characters.
[..]
Juistem, oke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |