U must choose...quote:
Wat moet ik met een vogel die in de sneeuw leeft. Geef mij maar modder.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je zit gewoon nog in de ontkenningsfase.
Ik moet helemaal niks. Bovendien heb ik weinig van Huub gezien.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
U must choose...
Choose the sword, and you will join Jian
Choose the ball, and you will join Huub
So... come boy, choose life or death
Jij kent dat Duitse spreekwoord niet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gelijk schelden, typisch oude starre garde.
Aangezien mijn leefgebied al jaren aan het ontdooien is, moet ik me op een gegeven moment toch wat doen om niet uit te sterven.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat moet ik met een vogel die in de sneeuw leeft. Geef mij maar modder.
In dat geval mag je wel op mijn modderveldje komen wonen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Aangezien mijn leefgebied al jaren aan het ontdooien is, moet ik me op een gegeven moment toch wat doen om niet uit te sterven.
Aha, een Duitse 'Meisjes Jongens plagen, kusjes vragen' dus.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.dict.cc/german(...)+das+neckt+sich.html
Mijn lerares Duits gebruikte dat voor mij en een jongetje dat ik niet uit kon staan. De stoom kwam uit mijn oren.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Aha, een Duitse 'Meisjes Jongens plagen, kusjes vragen' dus.
Stiekem vond je 'm wel leuk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn lerares Duits gebruikte dat voor mij en een jongetje dat ik niet uit kon staan. De stoom kwam uit mijn oren.
Mijn duitse leraar had nog de opvatting dat strafregels schrijven een manier was om te leren, dat heb ik hem maar snel afgeleerd.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn lerares Duits gebruikte dat voor mij en een jongetje dat ik niet uit kon staan. De stoom kwam uit mijn oren.
Moest jij ook nablijven en honderden keren hetzelfde schrijven?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mijn duitse leraar had nog de opvatting dat strafregels schrijven een manier was om te leren, dat heb ik hem maar snel afgeleerd.
Ik,naam,ben zo stom geweest om bij de heer naam mijn spullen niet in orde te hebben, om dit in de toekomst te voorkomen schrijf ik dit leesbaar en duidelijk x keerquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Moest jij ook nablijven en honderden keren hetzelfde schrijven?
Wat ouderwets, ik dacht dat ze dat niet meer deden. Heb je uiteindelijk bijles of zoiets gekregen?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik,naam,ben zo stom geweest om bij de heer naam mijn spullen niet in orde te hebben, om dit in de toekomst te voorkomen schrijf ik dit leesbaar en duidelijk x keer
volgensmij stond ik op 20.000 voordat ik de directeur uit moest leggen dat ik strafwerk best begreep, maar dat hij mij beter kon helpen met de 3 die ik voor Duits stond.
Ik heb volgensmij ook maar 3 regels geschreven, maar omdat hij de regels iedere keer verdubbelde kwam het op een dergelijk aantal neer.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ouderwets, ik dacht dat ze dat niet meer deden. Heb je uiteindelijk bijles of zoiets gekregen?
Utopia is zooooo januari 2014quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:48 schreef isax het volgende:
[..]
ook geen zin in![]()
ik ben niet meer zo into utopia
ik ben meer into breezers de laatste tijd
lime geloof ik. en jij?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Utopia is zooooo januari 2014Welke breezer vind jij het lekkersttt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |