Owkeeeeej, vakanties dan? Hebbie al wat geboekt?quote:Op donderdag 8 mei 2014 03:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Even geen eten nu. Ander onderwerp graag.
Nee, nog niet. Waar ga jij heen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 03:17 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Owkeeeeej, vakanties dan? Hebbie al wat geboekt?
3:20u en je wordt net wakker?quote:Op donderdag 8 mei 2014 03:20 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik ben goed bezig, 20 minuten wakker en ik zit al aan de wodka-bullit
Ga je weer wat gasten kapot spelen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 03:20 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik ben goed bezig, 20 minuten wakker en ik zit al aan de wodka-bullit
Dit keer (15e x!) naar Koh Chang en Koh Lanta!quote:Op donderdag 8 mei 2014 03:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]![]()
![]()
Yeah, het beste vakantieland van heel de wereld. Waar in Thailand?
Vorig jaar was ik een maand in Koh Lanta en een maand in Phuketquote:Op donderdag 8 mei 2014 03:22 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dit keer (15e x!) naar Koh Chang en Koh Lanta!
Nah, die tempels heb ik nu wel zo'n beetje gezien allemaal, gewoon een ticket A'dam/Bangkok boeken en dan zien we wel waar we uitkomen was doorgaans het plan maar op enig moment begin je na 15 maanden vakantie toch wel je voorkeur te krijgen. In elk geval eilanden, cooking classes en feesten!quote:Op donderdag 8 mei 2014 03:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Haha. Ga je dan naar tempels enzo. Of ben je zo'n luiaard op vakantie?
Jaaaa! Koh Lanta!quote:Op donderdag 8 mei 2014 03:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik een maand in Koh Lanta en een maand in Phuket
Eilanden!quote:Op donderdag 8 mei 2014 03:31 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Nah, die tempels heb ik nu wel zo'n beetje gezien allemaal, gewoon een ticket A'dam/Bangkok boeken en dan zien we wel waar we uitkomen was doorgaans het plan maar op enig moment begin je na 15 maanden vakantie toch wel je voorkeur te krijgen. In elk geval eilanden, cooking classes en feesten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |