Valt smirnof Ice ook in die categorie?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:51 schreef isax het volgende:
[..]
lime geloof ik. en jij?![]()
(ik heb al sinds mijn 14e geen breezer aangeraakt)
Ah, dat is balen. Heb je je school dan wel af kunnen maken?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb volgensmij ook maar 3 regels geschreven, maar omdat hij de regels iedere keer verdubbelde kwam het op een dergelijk aantal neer.
bijles had geen zin, ik kon mij niet concentreren vanwege ADHD enz, ik gebruikte geen medicijnen daarvoor omdat de diagnose niet gesteld werd en al liep ik keihard te blokken, hoefde er bij een SO of Repetitie maar een vogeltje voorbij te vliegen, en ik was praktisch alles kwijt. Gelukkig heb ik Duits voor mijn examen jaar kunnen laten vallen(Frans was trouwens nog erger, daar had ik het jaar daarvoor genomen een 2)
Ja, Exacte vakken waren geen probleem, misschien dankzij dat ik sinds mn 3rde al met computers aan het klooien was.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, dat is balen. Heb je je school dan wel af kunnen maken?
nee 11 jaar geledenquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:52 schreef Inodder het volgende:
[..]
Valt smirnof Ice ook in die categorie?
ps, je bent gister 14 geworden?
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ja, Exacte vakken waren geen probleem.
Dan is dat mijn favoriet...quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:54 schreef isax het volgende:
[..]
nee 11 jaar geleden![]()
waarom ook niet? alles wat je in de supermarkt kon krijgen toch?
ik heb het keer op een schoolfeest gedronkenquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:58 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dan is dat mijn favoriet...
voor het laatst veel gedronken in chersonisos.. in? 2002 ofzo denk ik... En toevallig koningsdag nog weer eens een flesje gehad
die leeftijd heb ik nog nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:17 schreef Inodder het volgende:
Ik ga zo maar eens een beetje bijtijds een poging tot slapen doen...
Kennen jullie dat na nachten te weinig slaap dat je "last" krijgt?
Voel de spieren in mijn benen en armen goed, en mijn enkel speelt ook weer op terwijl ik er niet weer doorheen ben gegaan ofzo...
quote:
ik moet ook weer vaker vroeger op, valt zwaar tegen inderdaad.. Maar is gewoon een nachtritme hebben, jij moet ook nog ff omschakelen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:17 schreef Inodder het volgende:
Ik ga zo maar eens een beetje bijtijds een poging tot slapen doen...
Kennen jullie dat na nachten te weinig slaap dat je "last" krijgt?
Voel de spieren in mijn benen en armen goed, en mijn enkel speelt ook weer op terwijl ik er niet weer doorheen ben gegaan ofzo...
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik moet ook weer vaker vroeger op, valt zwaar tegen inderdaad.. Maar is gewoon een nachtritme hebben, jij moet ook nog ff omschakelen.
okay sinterklaasquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
hihihi schatje, kom jij maar eens even op schoot zitten
neem een nieuwe baan, snachts, kan je lekker uitslapenquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:23 schreef Inodder het volgende:
[..]![]()
Was het maar zon feest...
Nee ik heb jaren lang vroeg op gemoeten... Is altijd een grote strijd geweest voor me en zal altijd zo blijven... ben op en top nachtmens....
Als ik doordeweeks 4 uurtjes slaap krijg per nacht ben ik al reuze blij.
Die heb je (zeker nu) niet voor het uitkiezen in een bouwgerelateerde sector....quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:25 schreef isax het volgende:
[..]
neem een nieuwe baan, snachts, kan je lekker uitslapen
probleem opgelost
die klote polen ookquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:31 schreef Inodder het volgende:
[..]
Die heb je (zeker nu) niet voor het uitkiezen in een bouwgerelateerde sector....![]()
Zat bij mijn vorige baan wel in wisselende diensten... avond/nacht was goed te doen... dan sliep ik gewoon lekker 7 uur per dag... Ochtenddienst was uiteraard een ware verschrikking...
Tuurlijk geef de polen de schuld... ipv de overheid die een onrealistische hoge huizenprijzen creëert met de hypotheekrente aftrek, en de banken die veel te hoge hypotheken verstrekte....quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:33 schreef isax het volgende:
[..]
die klote polen ook![]()
nieuwe cariere? nachtzuster
zit in mijn bloed (tjechisch, hoort erbijquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:39 schreef Inodder het volgende:
[..]
Tuurlijk geef de polen de schuld... ipv de overheid die een onrealistische hoge huizenprijzen creëert met de hypotheekrente aftrek, en de banken die veel te hoge hypotheken verstrekte....
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:41 schreef Inodder het volgende:
Maar goed... over goed 6 uur gaat de wekker...
Fijne avond/nacht nog mensen!
En dan nog is kopen vaak goedkoper dan huren..quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:42 schreef isax het volgende:
[..]
zit in mijn bloed (tjechisch, hoort erbij)
nee maar daar heb je zeker gelijk in. mijn ouders willen verhuizen, huis is niet te verkopen door de prijsklasse maar ik zat te kijken en moest wel even slikken wat grond alleen al in dit dorp kost.
hypotheken is zoiezo een belachelijke business van wat ik begrijp.
ik kwam een bouwproject in amsterdam tegen, 1,5 miljoen voor een appartament
ik heb geluk met mijn huisje in het centrum, goed te betalen gelukkig.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
En dan nog is kopen vaak goedkoper dan huren..
Jij woont toch op kamersquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:47 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb geluk met mijn huisje in het centrum, goed te betalen gelukkig.
ze vragen in mijn straat makkelijk 3000 euro per maand en ik woon dan nog op de wallen dus niet de keizergracht ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |