Ik was ook inspiratieloos. Prei a la creme met een bal gehakt. Ik heb op voorhand al geen trek.quote:
Wrap! Dat wordt hier al elke week gegetenquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:43 schreef Deisyy het volgende:
Wrap met kip, paprika, tomaat, maïs, sla en rijst
Oeh!quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:43 schreef Deisyy het volgende:
Wrap met kip, paprika, tomaat, maïs, sla en rijst
Prei a la creme brrrt niet zo lekker.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:40 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik was ook inspiratieloos. Prei a la creme met een bal gehakt. Ik heb op voorhand al geen trek.
Ik wilde eik andijvie a la creme maar hadden ze dan weer niet bij Bas en ook daar die grafjong voor de deur vanwege zo'n poppetjes spaar actie. En dan moet de WK nog beginnnen!quote:
Ik was de salsa vergeten te vermelden. Zo vaak eet ik het niet, maar het is wel erg lekker, met avocado zal ik ook eens proberen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wrap! Dat wordt hier al elke week gegetenmet kip, advocado sla en tomaat + salsa ..
Gestoofde prei eet ik ook altijd met een gehaktballetjequote:Op woensdag 7 mei 2014 17:40 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik was ook inspiratieloos. Prei a la creme met een bal gehakt. Ik heb op voorhand al geen trek.
Ik vond de Falls weinig indrukwekkend.... had het daar met 5 minuten wel weer gezien.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Toronto - Niagara Falls - New York. Zwáár tof.![]()
Op de grensoversteek na dan.![]()
Haha nou bukken nog net niet. Phew! Maar we werden door die engnek als een stel uitschot afgeblaft en als honden een hok in gestuurd tot-ie tijd voor ons had. "Go folks, GO!"
En ik was niet met mijn langharige drugsverslaafde jemenitische travestietenvrienden op pad, maar keurig met mijn vriendin en zoontje.
We kwamen lopend de grens over met een paar koffers, vanuit Canada. Over de brug bij de niagara watervallen. Blijkbaar is dat enorm raar, om zo de VS te enteren.
Ik zag jou laatst ook met een tartaartje en bedacht dat ik dat al in 100 jaar niet op heb.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:49 schreef Copycat het volgende:
Zilvervliesrijst, rundertartaartje, gebakken champignons, sajoerboontjes met rode peper.
O nou moet je ineens geen Joppiesaus meer?quote:
Gebakken aardappels met spek en ui, snijboontjes en gehaktbal.quote:
Lekker! Ik vind zilvervliesrijst alleen veel te lang duren, Thaise Jasmijnrijst is 10 min en heerlijk!quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:49 schreef Copycat het volgende:
Zilvervliesrijst, rundertartaartje, gebakken champignons, sajoerboontjes met rode peper.
Lekker!quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:51 schreef Deisyy het volgende:
Ik zag jou laatst ook met een tartaartje en bedacht dat ik dat al in 100 jaar niet op heb.
Te laat, Voxs is al naar Appiequote:Op woensdag 7 mei 2014 17:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
Gebakken aardappels met spek en ui, snijboontjes en gehaktbal.
Die heb je hier heul niet, een Elite toko!quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:52 schreef Inodder het volgende:
[..]
O nou moet je ineens geen Joppiesaus meer?![]()
Van een andere fabrikant ga je het niet krijgen
Acht minuten koken en dan nog vijf minuten nagaren. Notenrijst vind ik ook erg lekker.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:53 schreef Miek37 het volgende:
Lekker! Ik vind zilvervliesrijst alleen veel te lang duren, Thaise Jasmijnrijst is 10 min en heerlijk!
Maar je moet zo'n tartaartje wel lekker maken met bijvoorbeeld champignons ofzo en vooral niet te lang bakken, zoals mijn schoonmoeder altijd deed.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lekker!
Ik ben geen grote vleeseter en zo'n goed gekruid rundertartaartje is precies goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |