https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
Je maakt verlies, maar maakt het goed met andere coins...quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:59 schreef roislecxe het volgende:
En tis heul niet waar. Misschien aan het eind van dit topic, maar ik gok dan ook nog steeds van niet
Hij gaat nu corrigeren denk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:06 schreef edraket31 het volgende:
pfff CINNI blijft maar doorgaan!
Stop nou! Doe eens ff corrigeren/pauzeren
Waarom 15?quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:26 schreef roislecxe het volgende:
Ik denk dat als Tak door de 16 breekt dat ik verkoop op 15. Dat is het enige wat de boel nog levend houdt, als die 15 eraan gaat kan het zo afsterven![]()
Toch kreeg de dooie tak elke week a 2 weken wel een pumpje omhoog. maar het orderboek bekijkend zoals het er nu uitziet... Niet zo mooi meer.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:38 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Waarom 15?
Het is al tijden geleden dat ie op 16 stond, laat staan 15
Koersverloop bekijkend is t een dooie tak
Oeh goed dat je het zegt zeg. Ik zat ook niet op te letten. heb nu m'n sell op BC even gauw gecanceld, stond op 339, maar het gaat hard nu.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:57 schreef edraket31 het volgende:
aaaaiiiii
trek ik net wat uit BC (quitte gespeeld) om in CINNI te stoppen, gaat er een persbericht van BC uit over een PR-campagne en stijgt de koers direct.
Koop ik CINNI bij tijdens een dipje........5 minuten later vertrouw ik het niet en, verwacht een correctie en ben al te laat om zonder verlies uit te stappen.
Dan maar even stil blijven zitten
Merk hetquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:20 schreef edraket31 het volgende:
Meh, ik zou geen spectaculaire stijging verwachten.
Dit nieuws zat er al een tijdje aan te komen (aankondiging dat ze met PR-bedrijf in zee gaan met plan van aanpak)
Ik ben al 2/4 coins met 10% winst kwijt, en daar komt DOPE ook nog bij als het 2 satoshi stijgtquote:
Nu heb ik de laagstequote:Op woensdag 7 mei 2014 22:19 schreef roislecxe het volgende:
Oh ik had ineens de laagste sell op Dope... toch maar weggehaald op 153.
Nou ik heb iig een order van 50k weggehaald voor jequote:Op woensdag 7 mei 2014 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben al 2/4 coins met 10% winst kwijt, en daar komt DOPE ook nog bij als het 2 satoshi stijgt
De vorige pump kwam tot 312, beetje speling dit keerquote:
Hoelaat is dat...quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:53 schreef Nattekat het volgende:
NOTICE: Scheduled maintenance on Thursday 8th May at 8:00PM UTC. Expected to last 60-90 minutes, the exchange will be unavailable for this time.'
Op het drukste moment van de dag_!
Hoe bedoel je? Ordertijden?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar jij houdt nooit de ordertijden in de gaten?
Hoe laat ik een order erdoor krijg of? Of wat er in die twitterbox naast wordt gezegd of?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alle tijden die op Mintpal voorbij komen.
Als mijne dan ook leeg is.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:04 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik morgen wakker word, is heel deze lijst leeg
Ojaquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die had ik gebruikt om de koers op 20 te zetten
Irritant is dat he. Mijn excel klopt ook niet met wat op Mintpal staat. Zolang orders open staan klopt het niet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:10 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mijn excel ben ik de 0,25 doordrongen. Volgens Mintpal ben ik gestegen van 0,220 naar 0,221
Al dat verlies komt van TAK en DOPE
Denk dat je beter langere termijndoelen kan opzetten ipv die van een dag. Elke dag is anders, ene keer is er veel actie, andere dag zit je je voor de laptop te vergapen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:16 schreef Nattekat het volgende:
Mijn doel trouwens niet bereikt; slechts 0,004btc winst zo ver. Had 0,013 nodig om gisteren goed te maken
Hoe eerder ik TAK kwijt raakt, des te eerder ik weer op schema lig om voor 1 juni op 0,5btc te staan.
Ik zal het hem doorgeven. Zal ik een kaartje sturen, of een bloemetje erbij?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:18 schreef ZetaOS het volgende:
Vandaag weer flink verdiend.
Ik ben de Bitcoin zeer zeer erkentelijk voor alle clones die het heeft voortgebracht.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zal het hem doorgeven. Zal ik een kaartje sturen, of een bloemetje erbij?
Ach, volgens Mintpal is de 0,10btc in TAK nu 0,08 waard en mijn 0,0231btc in Dope nog maar 0,0145.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Irritant is dat he. Mijn excel klopt ook niet met wat op Mintpal staat. Zolang orders open staan klopt het niet.
Het was een winstpakkertjequote:Op woensdag 7 mei 2014 23:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gierig, zo groot waren de winsten dus niet
Ha-haquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:32 schreef Nattekat het volgende:
Godver, kutziggo
Alles boven Nederland 3 ligt eruit, zelfs als ik de smartcard uit de decoder haal krijg ik nog die melding
Ik kan tenminste nog analoog kijken, waarvan de kabel via diezelfde decoder gaatquote:
Dagnormen zijn onmogelijk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:51 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt, 2x zo veel winst als gisteren, en het is nog steeds een kutdag
Zelfs over twee dagen genomen kom ik nog niet aan mijn dagnorm...
Hoezo? Ik ben pas blij als ik daar overeen ben, lig ik tenminste op koers voor mijn maandnorm.quote:
Ik heb de screen ook gemaakt, het is mooi geweest voor de dag. Geen goeie dag, geen 1 buyorder erdoor vandaagquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:55 schreef Nattekat het volgende:
Dag is afgelopen, alle openstaande buys gaan eruit, kansloze sells verlaagd... Beter komen die twee van DOPE er nog even doorheen, kan ik tenminste morgen nog wat doen
Meestal als zoiets gebeurt kom ik er liever niet achterquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:25 schreef edraket31 het volgende:
Was zeker niet bedoeld als leedvermaak, maar meer als in: "goh, jammer joh"
Heb jij een tijdmachine?quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:11 schreef avw1982 het volgende:
Wachten is nog steeds totdat mijn AC wordt vrijgegeven bij Mintpal.
Ondertussen verder gegaan met 0,0016 BTC. Na twee dagen mee lopen golven op AC bij C-Cex en gister CINNI en vandaag FAC dit weten op te hogen naar 0,03 BTC.
Nee. Het ging het hardst bij AC. Kopen op 100, verkopen op 400. Daarna de golven meepakken bij de andere coins.quote:
TAK!twitter:originalchilli twitterde op woensdag 07-05-2014 om 22:37:09JOINING FORCES FOR THE FIRST TIME @Originalchilli @cashpumps @equalpumps @orbicos MINTPAL FRIDAY 5PM EST - 4 PUMPERS 1 COIN. PUMP IT UP!!! reageer retweet
fixedquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:46 schreef edraket31 het volgende:
Een bericht van de Community Manager van CINNI op Bitcointalk:
Stay tuned guys - we'll have some announcements for you tomorrow (well, I suppose today) and in the days following.
Suggestion: Hodl.
Tgg ik dacht nog om Fac te kopen gisteravond, maar in kocht ook al Pot, Cai en Mzc en toen vond ik het wel genoeg.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:52 schreef Nattekat het volgende:
NOBL kwijt
Eerste 0,002btc winst binnen, zonder ook maar iets gedaan te hebben vandaag
Haha, minstens 1 coin die ik op een dag heb gekocht gaat moonquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tgg ik dacht nog om Fac te kopen gisteravond, maar in kocht ook al Pot, Cai en Mzc en toen vond ik het wel genoeg.
Nee het zit even niet mee, de 1.50 is al gebroken omlaag zelfs.
Kheb m'n Tak weggedaan trouwens. Het orderboek lijkt nergens meer op en ik vond het te gevaarlijk worden. Nu was het iig nog íets waard.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Haha, minstens 1 coin die ik op een dag heb gekocht gaat moon
inb4pumpquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kheb m'n Tak weggedaan trouwens. Het orderboek lijkt nergens meer op en ik vond het te gevaarlijk worden. Nu was het iig nog íets waard.
Nah. Kan nooit en mooie pump worden met zo'orderboek.quote:
Ik had BC ooit, te laag verkocht.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nah. Kan nooit en mooie pump worden met zo'orderboek.
En wat is dat met cinniHetzelfde als BC deed een week of 3 terug? van 10000 naar 30000 naar 60000 naar 90000?
Mja ik weet het alquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had BC ooit, te laag verkocht.
Ik had CINNI ooit, te laag verkocht
Ik had FAC ooit, te laag verkocht.
3x raden
Je stapt uit TAK, dat geeft mij genoeg reden om toch nog even vast te houdenquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:06 schreef roislecxe het volgende:
Nou ja, het zal allemaal wel. Ik hold wat ik nu heb wel braaf allemaal en het moet vast wel een keer omhoog. Alle BTC die op mintpal worden verhandeld verdwijnen in Cinni en Fac, daarom daalt de rest. Ik hou mezelf dat wel even voor
Oh, en ik stap NIET in Cinni meer na deze stijging, ik weet al lang wat er dan gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |