En ik weer veel oplettender dan mijn vriendne. "Heb je dit gezien?" nee. "Heb je die jongen ge..." nee. "Heb je..." nee. Ik ben veel beter in gezichten en kleuren en dat soort dingen onthouden dan namen en bv jaartallen. En dat is dan Controllerquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Homo's zijn oplettender dan hetero'sIs bewezen
Dan past de aangepaste OP nog beterquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:03 schreef Ang3l het volgende:
Moet de TT niet anders?
"We zijn zo oud als degene die we voelen"
Serieus?quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:45 schreef Ang3l het volgende:
Jongens, poetsen wij altijd de tandjes netjes na t pijpen? Zo help je keeelkanker voorkomen!
Nou ja, weer zo'n onderzoek. Eerst een artikl over de kans op keelkanker door orale seks (HPV dingetje) en dat er 20x zoveel gevallen waren daardoor in de laatste jaren. En daarna eentje dat tandenpoetsen het risico verminderd. Dus: Tandenpoetsen na t pijpen!quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, weer zo'n onderzoek. Eerst een artikl over de kans op keelkanker door orale seks (HPV dingetje) en dat er 20x zoveel gevallen waren daardoor in de laatste jaren. En daarna eentje dat tandenpoetsen het risico verminderd. Dus: Tandenpoetsen na t pijpen!
Wat lul je nou, je hebt mij meer dan tien jaar niet gezien.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:51 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nou, toen ik dat idee wel had, zag je er al niet meer uit als 23.
Nou, dat je er dus 10 jaar geleden niet als 23 uitzagquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:45 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Wat lul je nou, je hebt mij meer dan tien jaar niet gezien.
Dat mag hij vinden, maar dat zegt dan meer over Twoflower, denk ik.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:03 schreef Ang3l het volgende:
Of dat je er toen al uitzag als 30 en nu dus 10 jaar later er onmogelijk uit kan zien als 23, zonder hulp van de dokter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of over jouquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:07 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Dat mag hij vinden, maar dat zegt dan meer over Twoflower, denk ik.
Ach, ik geef altijd maar al te graag toe dat ik heel slecht ben in het schatten van leeftijden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:07 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Dat mag hij vinden, maar dat zegt dan meer over Twoflower, denk ik.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:19 schreef Ambiguiteit het volgende:
ik zou graag de bovenste met een strikje erom willen ontvangen als dat kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O, ik reageer ook alleen maar als ik leuke jongens zie, he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:08 schreef Ambiguiteit het volgende:
Zo dit mogen van de adverteerders?Daar mag je wel op (of onder) als je wil hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
dag
zeker jammer!quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:23 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Jammer dat-ie geen treasure trail heeft.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:08 schreef Ambiguiteit het volgende:
Zo dit mogen van de adverteerders?Whoa! Weet je ook wie dat is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Geen idee, maar Google zegt dat het "Nico Fratmen" is, maar Fratmen zal wel niet zijn echte achternaam zijn.quote:
Ik sla me wel door die teleurstelling heen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:23 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Jammer dat-ie geen treasure trail heeft.
Mehhhhhhhhhhh.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:32 schreef Ambiguiteit het volgende:
Geen idee, maar Google zegt dat het "Nico Fratmen" is, maar Fratmen zal wel niet zijn echte achternaam zijn.
De lichaamsbouw van die kerel in het midden is echt unrealquote:Op donderdag 8 mei 2014 07:56 schreef Dirk. het volgende:
[ afbeelding ]
Fratmen Tyler is ook om op te eten aan flarden te scheuren...
[ afbeelding ]
En. de tweeling
. (ignore lucky bastard in het midden).
Zooooooo lekker allemaal op de foto, maar de scenes zijn echt niet om doorheen te komen..
Zeg, ik heb gisteren poker moeten leren, plan een feest, sluit Nederland en Amerika af en moet fokken.... ik mag wat minder scherp zijn soms!quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:22 schreef Dirk. het volgende:
Ja, dat was zeg maar het hele punt..
Never mind. #OnbegrepenInMijnTijd
Ik vind 't niks. Jij wel?quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:43 schreef wonderer het volgende:
De lichaamsbouw van die kerel in het midden is echt unreal
*bitchslap*quote:
Ik vind het unrealquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:02 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ik vind 't niks. Jij wel?
I'll take the monkey twins any day.
Nee, het betekende letterlijk unreal. Als in, ik heb deze lichaamsvorm alleen nog als fictie gezienquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:51 schreef Ang3l het volgende:
O, "unreal" is iets negatiefs
Ik vind vooral z'n armpjes zo raar aan z'n lijf zitten.
Ja baas.quote:
Ik moet nog steeds een beetje wennen aan wonen in Nederlandquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:21 schreef Ang3l het volgende:
Goed zo. Want we wonen in nederland en ik ben vandaag niet zo sharp
Haha, ja leuk, zo'n mengelmoesje van Nederlands, Engels en Duits. Of sprak je daar voornamelijk Engels ipv Duits?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een beetje wennen aan wonen in Nederland
Engels. Ik had drie Duitse collega's en een hoop andere.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haha, ja leuk, zo'n mengelmoesje van Nederlands, Engels en Duits. Of sprak je daar voornamelijk Engels ipv Duits?
Prikkelende taal?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik spreek inmiddels weer meer Nederlands dan Engels, maar er zijn andere tijden geweest qua vrienden en collega's.
Ik typte eerst AngelsEigen taaltje?
Nogal evident dat hetero,s niet letten op andere jongens/mannen...quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik weer veel oplettender dan mijn vriendne. "Heb je dit gezien?" nee. "Heb je die jongen ge..." nee. "Heb je..." nee. Ik ben veel beter in gezichten en kleuren en dat soort dingen onthouden dan namen en bv jaartallen. En dat is dan Controller
Wat een onzin. Alsof de enige reden om op iemand te letten eventuele seks zou zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nogal evident dat hetero,s niet letten op andere jongens/mannen...
Onzin. Een meisje kan toch ook op een ander meisje letten zonder te willen scharen? En sowieso, opmerken is iets anders dan "in de broek willen".quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nogal evident dat hetero,s niet letten op andere jongens/mannen...
Leuk gedaan, maar beetje open deurenquote:
1: Het ligt er natuurlijk een beetje aan hoe je "opletten" wil uitleggen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onzin. Een meisje kan toch ook op een ander meisje letten zonder te willen scharen? En sowieso, opmerken is iets anders dan "in de broek willen".Voor jou zijn vrouwen uberhaubt onzichtbaar? Lastig. Bots je overal tegenaan!
Nee hoor.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat een onzin. Alsof de enige reden om op iemand te letten eventuele seks zou zijn.
Je hebt mensen die:quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Het ligt er natuurlijk een beetje aan hoe je "opletten" wil uitleggen.
2: Ik ben bi.
Dat hebben de meeste mensen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:45 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Je hebt mensen die:
1. verrast worden als een bekende hun begroet op straat of in de supermarkt. Dit zijn meestal ook de mensen die nooit in hun achteruitkijkspiegel kijken, en op straat plotseling achteruit lopen of afslaan, zonder eerst even over hun schouder te kijken. Ze verliezen hun bagage uit het oog en het zijn goede slachtoffers voor zakkenrollers. Of als je tegen ze zegt "goh, zag je die jongen van 2 meter lang met die roze tutu voorbij lopen?" dan antwoorden ze "huh, nee, wie waar?"
2. mensen die de ander al lang en breed hadden gespot, omdat ze alert zijn op wat er in hun omgeving gebeurt.
Heeft volgens mij niets te maken met seksuele aantrekkingskracht, maar gewoon met het wel of niet hebben van situation awareness.
dat dus. En ik ben categorie twee.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:45 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Je hebt mensen die:
1. verrast worden als een bekende hun begroet op straat of in de supermarkt. Dit zijn meestal ook de mensen die nooit in hun achteruitkijkspiegel kijken, en op straat plotseling achteruit lopen of afslaan, zonder eerst even over hun schouder te kijken. Ze verliezen hun bagage uit het oog en het zijn goede slachtoffers voor zakkenrollers. Of als je tegen ze zegt "goh, zag je die jongen van 2 meter lang met die roze tutu voorbij lopen?" dan antwoorden ze "huh, nee, wie waar?"
2. mensen die de ander al lang en breed hadden gespot, omdat ze alert zijn op wat er in hun omgeving gebeurt.
Heeft volgens mij niets te maken met seksuele aantrekkingskracht, maar gewoon met het wel of niet hebben van situation awareness.
onzin.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat hebben de meeste mensen.
Je bent eerder een uitzondering als je dat allemaal wel ziet.
Creationist.quote:
Je denkt aan zaken die er niets mee te maken hebbenquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Creationist.
Deze zaken zijn gewoon wetenschappelijk bewezen hoor. Als jij aan de winkel aan de kassa iets koopt en wanneer jij even niet oplet bukt de gene achter de kassa en komt er iemand anders voor in de plaats. Dan is de kans erg groot dat je dat niet eens doorhebt.
Of beter gezegd : erg veel mensen hebben dat niet door.
Ik ben niet bekend met wetenschappelijk onderzoek, maar dat veel mensen geen goede "situation awareness" hebben, dat geloof ik graag.quote:
Waar mij het omging is dat veel mensen helemaal niet zo heel erg alert zijn, en dat is met wetenschappelijke onderzoeken aan te tonen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je denkt aan zaken die er niets mee te maken hebbenWat heeft in godsnaam creationisme of wetenschap te maken met mensen die extra oplettend zijn? We hebben t niet over een 6th sense of zo
Heb je wel op de link geklikt?
Ja, alleen dat is dus iets anders, omdat je gevraagd wordt op het ene te concentreren en dan vervolgens iets ernaast te laten gebeuren. Het gaat om algehele observatie in t dagelijk leven, niet terwijl je je enorm focust op 1 ding. Maar goed, wel een leuk experimentquote:
Misschien dat god in eerste instantie gewoon met z'n tengels van mijn engeltje af had kunnen blijven!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:30 schreef Dirk. het volgende:
DE HEILIGE GOD IN DE HEMEL ZIJ GEPREZEN!!!!!!!! Een pillenkuur van 2 weken.
Pierre, tot hoe laat werk jij vandaag?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:44 schreef Pieter. het volgende:
Misschien dat god in eerste instantie gewoon met z'n tengels van mijn engeltje af had kunnen blijven!
Ah, herkenbaar +3.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:29 schreef Dirk. het volgende:
Ik heb echt zo'n enorme zaadweek (and not in the good way).
Ook steeds minder hoor, ik word ouderquote:
Ohja god, dát vind ik me een drempel! Niet omdat ik het niet zou willen maar gewoon omdat ik me geen voorstelling kan maken van hoe het zou staan.quote:
Ik ken t. Plus als t NIET staat heb je eerst nog 36 tussenfases voorda je weer iets van eeen kapsel hebtquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:13 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ohja god, dát vind ik me een drempel! Niet omdat ik het niet zou willen maar gewoon omdat ik me geen voorstelling kan maken van hoe het zou staan.
Dan heeft die ontwerper zijn werk goed gedaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:09 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind t alsof iemand Animal van de Muppets gescpaleerd heeft
Denk dat jij dat prima kan hebben hoor. Beter dan Ang3l, denk ik. Jouw haar is nu ook al kort. Bij Ang3l gaat er meteen 6 meter haar af.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:13 schreef Luigi het volgende:
Ohja god, dát vind ik me een drempel! Niet omdat ik het niet zou willen maar gewoon omdat ik me geen voorstelling kan maken van hoe het zou staan.
Het is nu echt heel lang ja, tot op m'n schouders bijnaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:20 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Denk dat jij dat prima kan hebben hoor. Beter dan Ang3l, denk ik. Jouw haar is nu ook al kort. Bij Ang3l gaat er meteen 6 meter haar af.
quote:In 1995, McArthur Wheeler walked into two Pittsburgh banks and robbed them in broad daylight, with no visible attempt at disguise. He was arrested later that night, less than an hour after videotapes of him taken from surveillance cameras were broadcast on the 11 o’clock news. When police later showed him the surveillance tapes, Mr. Wheeler stared in incredulity. “But I wore the juice” he mumbled. Apparently, Mr. Wheeler was under the impression that rubbing one’s face with lemon juice rendered it invisible to videotape cameras.
Hmmmmzwah. Wel oke. Qua sfeer en zo.quote:Op zondag 11 mei 2014 10:03 schreef Dirk. het volgende:
Homo's, wat vinden/vonden jullie eigenlijk van Drive?
[ afbeelding ]
Een scharrelvriendjetobe!quote:Op maandag 12 mei 2014 10:47 schreef wonderer het volgende:
Ik weet niet precies hoe ik het moet noemen maar ik heb de afgelopen paar nachten niet alleen geslapen
Hij is echt superschattig
Ik heb juist "kun je niet een weekje of maandje of zo blijven".quote:Op maandag 12 mei 2014 11:55 schreef Ang3l het volgende:
Altijd fijn![]()
Ik sliep zaterdag ook niet alleen. Ik moet er aan wennen, want ik denk dan op zondagochtend "Wil je ontbijt? Zeg nee, zeg NEE!"
Ik wil niks met sms'ende stoepjes hetero. Maar dan ook echt niets. Maar flirten is leukquote:Op maandag 12 mei 2014 11:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb juist "kun je niet een weekje of maandje of zo blijven".
Was dat trouwens die hetero die op je stoepje zat vorige week of (weer) een ander?
Je moet je skills toch bijhouden in de tussentijd...quote:Op maandag 12 mei 2014 13:38 schreef Ang3l het volgende:
Gezien het feit dat dit een ex scharrel was van jaren geleden boek ik teruguitgang
quote:Op maandag 12 mei 2014 13:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik wilde iets zeggen met de skills van de achteruitgang... maar ik doe t niet
O, die ken ik dan weer niet.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou ja ik had het dan over de mijne.
quote:Nog altijd zijn niet alle raadkamers even goed op de hoogte van de laatste stand van de techniek. Zijn mooiste voorbeeld: de rechter die bij het oplezen van een aantal e-mailadressen tijdens een zitting belangstellend informeerde wie die ‘Ed’ nu toch was.
oMDAT ER NIKS IS OM OP TE REAGEREN EN IK VAN pETER NIET OVER MEZELF MAG PRATEN -o-quote:
Met een jongen en zo ook echt?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:35 schreef wonderer het volgende:
Dipje, huh?
Nou, ik heb voor het eerst staan zoenen op schiphol vanochtend (en gisteravond op straat in Osdorp) en dat was voor mij best een big deal
Maar nou is ie naar huis. Dus ja.
Ja, echt supergayquote:
Ja, vond ik ook. Brad was nooit zo van het openbaar zoenen en zo, zeker niet toen ik meer op een vent begon te lijken, dus voor mij is dit allemaal nieuw. En het bevalt wel.quote:
Ook niet hand in hand lopen of lekker tegen elkaar aanhangen?quote:
Ja, dat zal wel verschil maken. Misschien als je een keertje iemand treft die er wel van in, dat het dan ineens wel gebeurt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:58 schreef Ang3l het volgende:
Maar ik ben t natuurlijk ook niet gewendWant van zelf niet uit de kast naar daten met hetero's in de kast
Is nu de totale onrust niet toegeslagen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:35 schreef wonderer het volgende:
Dipje, huh?
Nou, ik heb voor het eerst staan zoenen op schiphol vanochtend (en gisteravond op straat in Osdorp) en dat was voor mij best een big deal
Maar nou is ie naar huis. Dus ja.
En zo onnodig ook. Kan heus zelf wel lopen hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hand in hand lopen is sowieso onhandig.
Ik ben wel in bed altijd of op de bank al snel met iemand's klauw bezig, maar dat is anders.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En zo onnodig ook. Kan heus zelf wel lopen hoor
Nee, want die is er eentje geweest en dan liet ik echt na 100 meeter z'n hand al los hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel verschil maken. Misschien als je een keertje iemand treft die er wel van in, dat het dan ineens wel gebeurt.
Ja vind ik ook andres, da's thuis.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben wel in bed altijd of op de bank al snel met iemand's klauw bezig, maar dat is anders.
Exterfacequote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:10 schreef B83 het volgende:
onhandig en overbodig, zeker wanneer je een koppel moet kruisen dat echt niet los wil laten :s
Zo kom je aan de kwartetjesquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:10 schreef B83 het volgende:
onhandig en overbodig, zeker wanneer je een koppel moet kruisen dat echt niet los wil laten :s
Ik zie jou nou met een of andere twink hand in hand als een soort vangnet op jacht en iedereen in je fuikje lokkenquote:
Het zal wel een dingetje zijn, maar ik hoef het sowieso op straat niet te hebben dat mensen met 1 blik zien wat we van elkaar zijn. Ik laat ze graag raden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja vind ik ook andres, da's thuis.Buiten in de echte wereld wil ik gewoon loslopen en m'n eigen ding gaan doen. Heb niet zo de behoefte om altijd maar iemand aan te moeten raken de hele tijd. Doe'k thuis wel als we ff op de bank hangen of zo en er t moment naar is. Niet als ik loopt te shoppen naar een nieuwe jas of zo
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie jou nou met een of andere twink hand in hand als een soort vangnet op jacht en iedereen in je fuikje lokken
Ik ben altijd lief! Hoef ik geen handje voor vats te houdenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:13 schreef wonderer het volgende:
Ik ben ook niet zo van het hand in hand lopen, heb het met hem ook niet gedaan (en volgens mij loopt het ook lastig want hij is bijna een kop kleiner dan ik), maar het is voor mij meer een symbool voor "lief zijn in het openbaar".
De laatste twink die interesse in me toonde leek precies op mijn ex, maar dan 10 jaar geleden. Ik was daarna dagen in de war.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie jou nou met een of andere twink hand in hand als een soort vangnet op jacht en iedereen in je fuikje lokken
Dude, jij bent een van de valste nichten die ik ken, wat nou altijd liefquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief! Hoef ik geen handje voor vats te houden
Hallo SAJ.quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dude, jij bent een van de valste nichten die ik ken, wat nou altijd lief
De tekst van de Lion King speelt bij me op.quote:
Ik heb de Lion King 2 jaar geleden voor het eerst pas gezien, en eigenlijk alweer compleet vergeten.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De tekst van de Lion King speelt bij me op.
Die tekenfilm lyrics van Timon. "I can see..." etc.
Wat?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:20 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan me vergissen, maar ik voelde een soort van spanning
*gaat zitten* Vertel er eens wat over
Hebben we hier wat te doen.
En we werken echt 100 meter bij elkaar vandaag. Volgens grindr dan.quote:
Ik ben er al weken niet meer geweest.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En we werken echt 100 meter bij elkaar vandaag. Volgens grindr dan.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:24 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik ben er al weken niet meer geweest..
Hippe rugzakquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:58 schreef Cosmo. het volgende:
Angel: heb jij Drag Race nog verder gevolgd? Zo ja, wie denk jij dat gaat winnen?
Was een recap aflevering met wat oude deelnemers, zo shady weer.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb alleen die van deze week nog niet gezien. Ik denk Bianca, al kan ik me voorstellen dat ze voor fris, jeugdigheid en potentie gaan met Adore. Courtney niet denk ik.
Nee, een prik van de Kaktus.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:27 schreef Prins_Pils het volgende:
Hoi! Te lang niet meer hier gekekenKrijg ik nu stokslagen?
En wat zou je dan precies doen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ach als het echt moet doe ik hem wel.
Hele mooie ogenquote:Op woensdag 14 mei 2014 07:36 schreef Dirk. het volgende:
Nog maar een plaatje van Adam Ayash om het goed te maken.
[ afbeelding ].
Ik ga vanavond kijken. Altijd op woensdag samen met een vriend.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:06 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Was een recap aflevering met wat oude deelnemers, zo shady weer.. Ik denk ook dat ze voor Bianca gaan, ze heeft de looks en de attitude, en weet altijd wat te zeggen. Adore is een goede tweede, maar ze heeft nog veel te leren. Courtney, meh, ik ben er niet zo'n fan van.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:19 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Het einde van Friso is gecommuniceerd en hoppa, meteen de media er op. Radio, kranten, tralala. Laten we de begrafenis maar eens flink vieren de 30e dan
Einde van deze vorm. Van t reguliere feest. Slechts nog 1 of 2x per jaar Friso Classics als een soort reunie in de vorm van een 80/90 party. De eerste wel meteen met Roze Zaterdag 2014, want die kunnen we natuurlijk niet laten schietenquote:
Net nu ik vaker langs zou kunnen komen...quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Einde van deze vorm. Van t reguliere feest. Slechts nog 1 of 2x per jaar Friso Classics als een soort reunie in de vorm van een 80/90 party. De eerste wel meteen met Roze Zaterdag 2014, want die kunnen we natuurlijk niet laten schietenDus da's wel erg snel op t afscheid qua datum, waardoor t lijkt alsof we niet echt stoppen. Maar goed. Dat is nu eenmaal zo.
Dan zou ik zeggen: Hou je ogen en oren even goed open de komende maandquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Net nu ik vaker langs zou kunnen komen...
Will doquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen: Hou je ogen en oren even goed open de komende maand
Ik heb wel eens een date ingezet om boodschappen voor me te halen.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een date ingezet om boodschappen voor me te halen.
Take away tictac.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga vanavond kijken. Altijd op woensdag samen met een vriend.
Diner met tictacjes en gaan met die getuckte banaan!
Leuke date had je toenquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Pfiew, ik heb te slechte herinneringen aan die 1e keer dat ik we was.
Die date had al een vaste vent.quote:
Ouchquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die date had al een vaste vent.![]()
Kwam ik later achter
Ik was in zo'n containerwoning, mijn god daar hoor je echt alles.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik zei afgelopen zondag: ja sorry, ik doe nooit aan ontbijten en zo, dus verwacht geen extravaganza hier op bed dadelijk. Dat heb je vannacht al gehad.
Woonde Wizarddragon daar niet ook?quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik was in zo'n containerwoning, mijn god daar hoor je echt alles.
[ afbeelding ]
Zijn wekelijkse tripje naar "vrienden in Den Haag" vond ik al verdacht.quote:
In Lelystad of all places. Nou ja tot de date behoorde een gratis bezoek aan Walibi en als ik dan in zo'n woning moet pitten. Ik vind het best.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Woonde Wizarddragon daar niet ook?
Ik ken wel iemand anders die wer woont/woonde. Die zat ook nog ooit op fok, maar niet in dit topic volgens mij.
Vrienden in Den Haag?quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zijn wekelijkse tripje naar "vrienden in Den Haag" vond ik al verdacht.
Cheap whorequote:Op woensdag 14 mei 2014 16:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In Lelystad of all places. Nou ja tot de date behoorde een gratis bezoek aan Walibi en als ik dan in zo'n woning moet pitten. Ik vind het best.
Ach ik heb hem 's nachts zijn eigen privéthrill gegeven.quote:
En wat gegilquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:34 schreef Ang3l het volgende:
Was dat ook met hoge pieken, diepe dalen en een corkscrew?
Misselijk?quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Trillende benen na afloop...en ga zo maar door.
Wat is er in Den Haag?quote:
daar woonde dus denk ik d evriend van zijn scharrel, ipv de vrienden die hij ging bezoeken.quote:
quote:
Oh wacht...quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
daar woonde dus denk ik d evriend van zijn scharrel, ipv de vrienden die hij ging bezoeken.
Nee, dat kan ook er aan liggen dat we er allemaal niet jonger op wordenquote:
Ik niet, hij moest bijkomen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, dat kan ook er aan liggen dat we er allemaal niet jonger op worden
Elke keer als ik Game of Thrones zie, met Petyr Littlefinger of hoe heet ie, moet ik aan jou denkenquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik niet, hij moest bijkomen.
Cradle robben. Robbing the cradle.quote:
Je heet Stuart. Alan. Jones of niet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Elke keer als ik Game of Thrones zie, met Petyr Littlefinger of hoe heet ie, moet ik aan jou denkenHeb je weleens een andere user icon gehad eigenlijk?
Dat is waar. Niks tegenin te brengen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je heet Stuart. Alan. Jones of niet.
Petyr "Littlefinger" Baelishquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Elke keer als ik Game of Thrones zie, met Petyr Littlefinger of hoe heet ie, moet ik aan jou denkenHeb je weleens een andere user icon gehad eigenlijk?
Ik heb blijkbaar ooit deze gehad.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat is waar. Niks tegenin te brengen.
Nee, voor 80% slechts -filie hoorquote:
quote:
Hij sloot Nathan op in de lift,quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik QaF zat te kijken en dat toen precies dat shot voorbij kwam.
Yupquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hij sloot Nathan op in de lift,
Wist niet eens date het gestopt was.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik las trouwens ergens iets over QAF USA en nieuw leven inblazen.
Ja man, al sinds 2005. Zijn maar 5 seizoenen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wist niet eens date het gestopt was.
Ik had maar 2 seizoenen. De sekscenes vond ik trouwens de eerste keer redelijk shockingquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja man, al sinds 2005. Zijn maar 5 seizoenen.
Is wel al meer dna de UK versie.
SAJ enquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik had maar 2 seizoenen. De sekscenes vond ik trouwens de eerste keer redelijk shocking
Dat was niet iets wat ik ooit eerder in een serie gezien had.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik had maar 2 seizoenen. De sekscenes vond ik trouwens de eerste keer redelijk shocking
Nee en porno had geen verhaal.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:17 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat was niet iets wat ik ooit eerder in een serie gezien had..
UK is ook maar 2 seizoenen. Nou ja, 1 seizoen en 2 afleveringen of zo.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Denise Black <3quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
UK is ook maar 2 seizoenen. Nou ja, 1 seizoen en 2 afleveringen of zo.
Ik vind die moeder in de USA versie veel leukerquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Denise Black <3
[ afbeelding ]
Ik heb de USA versie dus totaal niet gezien. Kan me voorstellen dat het allemaal wat meer uitgediept was en dus meer populair was.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind die moeder in de USA versie veel leukerDebbie
[ afbeelding ]
Kan me de engelse ook niet helemaal meer herinneren eigenlijk. Misschien maar weer eens kijken. De Amerikaanse (meer Canadese eigenlijk) heb ik wel allemaal op dvd.
ja en de slapstick in de laatste aflevering !quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mooiste quote:
*"Hazel, we got lesbians."
"And I'm all out of herbal tea."
USA liet na seizoen 1 uk verhaal los en maakten hun eigen nieuwe Story linesquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb de USA versie dus totaal niet gezien. Kan me voorstellen dat het allemaal wat meer uitgediept was en dus meer populair was.
Het had niet dat rauwe van de UK versie, was iets braver helaas (maar nog steeds niet braaf). Het had wel 5 seizoenen en dus veel meer tijd de karakters uit te diepen. Ook al is t nu best gedateerd, toch leuk om eens te gaan kijken hoorquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb de USA versie dus totaal niet gezien. Kan me voorstellen dat het allemaal wat meer uitgediept was en dus meer populair was.
Ik keek t stiekem (RTL5?) en dan lag ik in bed met een voet bij de tv zodat ik hem met mijn teen op een ander kanaal kon zetten mocht er iemand naar boven komenquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:20 schreef wonderer het volgende:
Ik weet nog wel dat het op TV werd uitgezonden en dat ik het graag wilde zien, maar ik had geen TV op mijn kamer en zo en ik wilde niet dat mijn ouders wisten/zagen dat ik het keek
Ik weet niet meer wanneer het werd uitgezonden. Ik denk dat ik 16 of 17 was? Misschien iets ouder, aangezien ik wel een TV op mijn kamer had in het begin maar geen kabel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hoe oud waren we eigenlijk dat we het keken?
Het was volgens mij 1999. Toen was ik het huis al uit en druk aan het studeren.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wanneer het werd uitgezonden. Ik denk dat ik 16 of 17 was? Misschien iets ouder, aangezien ik wel een TV op mijn kamer had in het begin maar geen kabel.
Overigens ben ik ook een keer "betrapt" toen ik de zoen uit "In & Out" tussen Tom Selleck en Kevin Kline had teruggespoeld om hem nog eens te bekijken...En ik snapte maar niet waarom dat zo interessant voor me was. Maar het raakte me echt diep.
Dat zou wel kunnen ja. Weet wel vrij zeker dat het was voor ik een relatie kreeg (in 2000).quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het was volgens mij 1999. Toen was ik het huis al uit en druk aan het studeren.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Op die leeftijd voelde dat nog stout en inmiddels zijn we vele trio's met volstrekt onbekenden en heel veel drugs verder.
Oh ja in een trio leer je iemand opeens heel snel goed kennen.quote:
Glen: Well, you know what it's like when you first sleep with someone you don't know?quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh ja in een trio leer je iemand opeens heel snel goed kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |