Nou.....quote:
Natuurlijk. Maar stel dat iemand verder heel competent blijkt te zijn, zou het alsnog een probleem zijn?quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Nou.....![]()
Maar serieus: Ik denk dat ze dat echt wel laten meewegen TS.
Ik denk wel als je nog aan de medicijnen zit. Geen idee hoe het gaat als je medicijnvrij bent maar wel een medische geschiedenis op dit gebied hebt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:51 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar stel dat iemand verder heel competent blijkt te zijn, zou het alsnog een probleem zijn?
Juist medicatie is beter, zou ik denken. Iemand die een onderhoudsdosering slikt zoals in dit specifieke geval heeft nagenoeg geen kans op een terugval. Iemand die geen medicatie slikt heeft grotere kans voor een terugval.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik denk wel als je nog aan de medicijnen zit. Geen idee hoe het gaat als je medicijnvrij bent maar wel een medische geschiedenis op dit gebied hebt.
Waarschijnlijk niet? Waarom niet? Iemand met een psychose hoeft niet perse een "zwakke" persoonlijkheid of mentale weerbaarheid te hebben.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:54 schreef Elan het volgende:
Je komt waarschijnlijk niet door de psychologische test heen, zonder daarvoor te slagen zul je nooit diender worden.
Misschien kun je het als beveiliger proberen?
Dank!quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:57 schreef enno het volgende:
http://wetten.overheid.nl/BWBR0014138/geldigheidsdatum_09-09-2012#Bijlage4
Staat het 1 en ander over de psychologische test en wat er mee kan gebeuren.
jij kan niet garanderen dat je geen psychose gaat krijgen en opeens in het wilde weg gaat zitten schieten op mensen. dus ik denk dat het een no go is.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:00 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet? Waarom niet? Iemand met een psychose hoeft niet perse een "zwakke" persoonlijkheid of mentale weerbaarheid te hebben.
Dit topic gaat verder niet over mij. Maar denk aan iemand die een HBO studie heeft afgerond en die daarna de recherche opleiding wil gaan doen, zou zijn psychose achtergrond ad rem een belemmering vormen?
Ik denk dat ze het risico niet willen lopen, als het mis gaat dan gaat het ook verschrikkelijk mis als je een wapen bij je hebt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:00 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet? Waarom niet? Iemand met een psychose hoeft niet perse een "zwakke" persoonlijkheid of mentale weerbaarheid te hebben.
Dit topic gaat verder niet over mij. Maar denk aan iemand die een HBO studie heeft afgerond en die daarna de recherche opleiding wil gaan doen, zou zijn psychose achtergrond ad rem een belemmering vormen?
Kan, hoef niet perse. Maar ik snap je punt. Maar er is niemand hier die zeker weet hoe ze erover denken?quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het risico niet willen lopen, als het mis gaat dan gaat het ook verschrikkelijk mis als je een wapen bij je hebt.
Vatbaarheid voor een psychose heeft ook veel te maken met stressfactoren en belastbaarheid..quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:02 schreef redboyke het volgende:
[..]
jij kan niet garanderen dat je geen psychose gaat krijgen en opeens in het wilde weg gaat zitten schieten op mensen. dus ik denk dat het een no go is.
Wat een onzin. Ik heb helemaal niets aan het verleden van een betrokken agent als hij in de voorliggende zaak zijn werk naar behoren heeft uitgevoerd.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:00 schreef Maax het volgende:
En vergeet niet dat een rechercheur met een psychose verleden precies is wat de advocaten van de verdachte nodig hebben om een zaak te winnen.
Beheersing van de Nederlandse taal is in ieder geval niet één van die andere vlakken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:40 schreef KingKloon het volgende:
Wordt er dan standaard nee gezegd of zou het heel goed kunnen dat iemand daar mag werken als hij op andere vlakken heel goed scoord scoort?
Onzin? Misschien, maar een getuigenis van een rechercheur is ineens minder waard als hij een verleden van psychoses heeft.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:43 schreef Advo het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik heb helemaal niets aan het verleden van een betrokken agent als hij in de voorliggende zaak zijn werk naar behoren heeft uitgevoerd.
En dan hebben we het nog niet eens over de (kleine) kans dat een dergelijke psychose zich opnieuw voordoet, en het idee dat die agent met een psychose een vuurwapen op zak heeft.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:23 schreef Maax het volgende:
[..]
Onzin? Misschien, maar een getuigenis van een rechercheur is ineens minder waard als hij een verleden van psychoses heeft.
Als je scoord met een d spelt, dan weet ik zeker dat je niet door de selectie heen komt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:40 schreef KingKloon het volgende:
Zou de politie iemand aannemen die in het verleden een psychose heeft gehad en nog medicatie slikt?
Wordt er dan standaard nee gezegd of zou het heel goed kunnen dat iemand daar mag werken als hij op andere vlakken heel goed scoord?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |