SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Ja, jij ook ?quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Eej maar Roy voetbal jij bij RKSV Nuenen ja? Leuk man
Nu niet meer, wel heel lang gedaanquote:
haha lul niet man kwalquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nu niet meer, wel heel lang gedaan
Tis nog serieus ookquote:
Dit stukje tekst verklaart een heleboelquote:Vanouds was Nuenen een agrarische gemeenschap. De armoede stimuleerde, zoals op vele plaatsen in Noord-Brabant, de huisarbeid zoals de klompenmakerij en de huisweverij.
Ga jij Nuenen nou ff belachelijk lopen maken?quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit stukje tekst verklaart een heleboel
Nee hoor, ik doe alleen een klein stukje research. En Wikipedia liegt nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ga jij Nuenen nou ff belachelijk lopen maken?
Vreet een drol
dat is al 50 jaar niet meer maargoed.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit stukje tekst verklaart een heleboel
waar ergens?quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ga jij Nuenen nou ff belachelijk lopen maken?
Vreet een drol
Oost. Je hebt iig een hoop mensen in je vriendenlijst die ik kenquote:
Nog met Johann Vogel en Mateja Kezman gevoetbaldquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Naast Tanja Jess, en tegenover Jan Heintze.
ik woon ook in oost.... dm me je naam isquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oost. Je hebt iig een hoop mensen in je vriendenlijst die ik ken
Ik heb tegen Nuenen gespeeld toen ik in de B1 zat nog jaren terug. Speelden wel op hoog niveau, 2e divisie landelijk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis nog serieus ookIk heb 18 jaar in Nuenen gewoond
Verkapte kijk-mij-eens-goed-kunnen-voetballen-post.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb tegen Nuenen gespeeld toen ik in de B1 zat nog jaren terug. Speelden wel op hoog niveau, 2e divisie landelijk.
Het 1e speelt nu ook hoofdklasse volgens mijquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb tegen Nuenen gespeeld toen ik in de B1 zat nog jaren terug. Speelden wel op hoog niveau, 2e divisie landelijk.
Dat is echt alweer 6 jaar geleden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-eens-goed-kunnen-voetballen-post.
quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Verkapte keek-mij-eens-goed-konden-voetballen-post.
quote:
Klopt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:27 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Het 1e speelt nu ook hoofdklasse volgens mij
Dan weet ik nog steeds niet wie jij bentquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Klopt.
Maar je kent vooral veel broertjes en zusjes van mensen die ik kenWel zoveel dat ik je haast ooit wel ergens gezien moet hebben
!
Timmy pakte vroeger Roy zijn knikkers afquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Klopt.
Maar je kent vooral veel broertjes en zusjes van mensen die ik kenWel zoveel dat ik je haast ooit wel ergens gezien moet hebben
!
Dat is ook nergens voor nodigquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:31 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Dan weet ik nog steeds niet wie jij bent
Dat zou zomaar kunnen, welke basisschool zat je Roy?quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Timmy pakte vroeger Roy zijn knikkers af![]()
waar schaam je je voor ?quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is ook nergens voor nodig
[..]
Dat zou zomaar kunnen, welke basisschool zat je Roy?
Ik schaam me nergens voor, maar vind het niet nodig om hier met naam en toenaam genoemd te wordenquote:
oke, waarom zet je andermans dingen dan wel op het internet?quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik schaam me nergens voor, maar vind het niet nodig om hier met naam en toenaam genoemd te worden
Nee sorry. Rapportage opleveren zoquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Pots is op dit moment aan het zoeken als een malleOuwe facebookstalkert
dat doe jij toch ook?quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Pots is op dit moment aan het zoeken als een malleOuwe facebookstalkert
Doe ik niet, ik vraag je alleen watquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:36 schreef Roypsv het volgende:
[..]
oke, waarom zet je andermans dingen dan wel op het internet?
Handed to me, blijkbaar ben je makkelijk te vinden vriendquote:
maakt me ook niks uitquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Handed to me, blijkbaar ben je makkelijk te vinden vriend
ben gewoon benieuwd wie jij dan bentquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Handed to me, blijkbaar ben je makkelijk te vinden vriend
zeg ik dat?quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:38 schreef Kamikazie het volgende:
Je noemt je stream roydewit en wil dan niet gevonden worden ofzo?![]()
Dan ben je gewoon kk dom
Ohjaquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:38 schreef Kamikazie het volgende:
Je noemt je stream roydewit en wil dan niet gevonden worden ofzo?![]()
Dan ben je gewoon kk dom
Jammerquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
OhjaIk dacht al waarom ik die naam zo bekend vond overkomen
Welke basisschool zat jij ?quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
OhjaIk dacht al waarom ik die naam zo bekend vond overkomen
ja ik heb 2 mil geinvesteerd in robbenquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iedereen verwacht een TOTS Bundesliga. NIF Reus was vanochtend nog 50k, maar er zijn nu al geen BIN's meer onder de 55k.
Dan heb je er een stuk of 8-9? Klinkt als een slimme zet. Maar ik ga je uitlachen als er een TOTS Serie A komtquote:
Foto's enzoquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:36 schreef Roypsv het volgende:
[..]
oke, waarom zet je andermans dingen dan wel op het internet?
ja pech. dan bewaar ik ze wel tot TOTS bundesliga komtquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan heb je er een stuk of 8-9? Klinkt als een slimme zet. Maar ik ga je uitlachen als er een TOTS Serie A komt
Had ik maar zoveelquote:
Met het risico dat ze in de tussentijd verder zakken door pack openings. Maar je hebt inderdaad dan weinig keus.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:51 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja pech. dan bewaar ik ze wel tot TOTS bundesliga komt
ja ik heb 8 x robben, 10x lahm, 30x alabaquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Had ik maar zoveelHeb 300k in bundesliga spelers (Zwijn, Reus en Lewan)
Nee, was een reactie op het feit dat hij anoniem wil blijven, maar dan wel andermans foto's in het forum post.quote:
ja die worden ook wel Gay genoemdquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, was een reactie op het feit dat hij anoniem wil blijven, maar dan wel andermans foto's in het forum post.
Alaba niet gedaan, te lastig met zijn UP versie. En Lahm is kut als RB, Piszcek zullen mensen liever hebben lijkt mijquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:52 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja ik heb 8 x robben, 10x lahm, 30x alaba
Ja ik heb zijn UP versie die is nu 2k gestegen. Lahm is inmiddels 3k duurder ongeveer. en bij Robben is er al 20k bijquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Alaba niet gedaan, te lastig met zijn UP versie. En Lahm is kut als RB, Piszcek zullen mensen liever hebben lijkt mij
Dat doen ze pas na bekendmaking van TOTS. Als er nu een Bundesliga cup was dan zouden we wel zekerheid hebben hèquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Is er trouwens inmiddels al een nieuwe themacup aangekondigd?
O ja, tuurlijk. Er komt natuurlijk zo'n themacup in de TOTS-competitie van deze weekquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat doen ze pas na bekendmaking van TOTS. Als er nu een Bundesliga cup was dan zouden we wel zekerheid hebben hè
Heffyquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:58 schreef Maver24 het volgende:
Wat kan me die TOTW nou schelen, als ze servers het niet doen heb je er toch niks aan
Niet zo recalcitrant Mavertje, jij en ik weten dat je minstens 3x in de week droomt over IF's.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:58 schreef Maver24 het volgende:
Wat kan me die TOTW nou schelen, als ze servers het niet doen heb je er toch niks aan
Godverquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet zo recalcitrant Mavertje, jij en ik weten dat je minstens 3x in de week droomt over IF's.
Ze servers?quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:58 schreef Maver24 het volgende:
ze Zjermansquote:
Die nups erdoorheen en de brakke server zorgt ervoor dat je de UP niet goed op prijs kan zoekenquote:
handelen in Alabas gaat best wel goed hoor. 2/3k profit per alabaquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die nups erdoorheen en de brakke server zorgt ervoor dat je de UP niet goed op prijs kan zoeken
Netjesquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:05 schreef Roypsv het volgende:
[..]
handelen in Alabas gaat best wel goed hoor. 2/3k profit per alaba
nee ik heb nog zlatan messi team, maar op me AB account staan die spelersquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
NetjesHeb je dat team met Zlatan weer de deur uit gedaan
AB Account? Tell me morreequote:Op woensdag 7 mei 2014 16:06 schreef Roypsv het volgende:
[..]
nee ik heb nog zlatan messi team, maar op me AB account staan die spelers
mijn* gr grquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:06 schreef Roypsv het volgende:
[..]
nee ik heb nog zlatan messi team, maar op me AB account staan die spelers
quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:11 schreef Roypsv het volgende:
"als je mij een AB geeft krijg je mijn naam wel"
![]()
![]()
investeren heet datquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
Een AB hebben maar coins moeten kopen
wow maver is dit echt?twitter:Matt_Widz twitterde op woensdag 07-05-2014 om 16:05:26And yeah its 100% Bundesliga TOTS reageer retweet
Geld verbranden zou ook kunnenquote:
twitter:BoarChuz twitterde op woensdag 07-05-2014 om 16:15:57@LukeEv_ @Matt_Widz It takes forever in Paint though. We got all the squads hours ago but can't agree on which WordArt style to use. reageer retweet
quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:19 schreef Tim86 het volgende:
twitter:BoarChuz twitterde op woensdag 07-05-2014 om 16:15:57@LukeEv_ @Matt_Widz It takes forever in Paint though. We got all the squads hours ago but can't agree on which WordArt style to use. reageer retweet
Geen AB geven aan je beste internetvriendenquote:
Dit jaquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geen AB geven aan je beste internetvrienden____!
hoezo? ik zit er gewoon inquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:26 schreef Maver24 het volgende:
Ach, de servers doen het nog steeds niet dus wat heb je er aan
Dat wordt nog wat Mavertje, als dit zo nog een paar uurtje duurtquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja playstation doet het schijnbaar wel gewoon. xbox niet
Snel een ps4 kopen danquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat Mavertje, als dit zo nog een paar uurtje duurt
Hoop het nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat Mavertje, als dit zo nog een paar uurtje duurt
Het zou in ieder geval verklaren waarom de Xbox-prijzen straks hoger liggenquote:
Maver schrikt zich dood johquote:
quote:
Niet grappig. Realiseer jij je wel hoeveel stress dit die ouwe reus oplevert?quote:
tyfestimquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet grappig. Realiseer jij je wel hoeveel stress dit die ouwe reus oplevert?
Misschien weet Wikileaks het al wel?quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:38 schreef Maver24 het volgende:
Er is nog helemaal geen team geleaked door Mattwidz of Chuzz
Om gek van te worden die 2, dat ze gewoon hun werk doenquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:38 schreef Maver24 het volgende:
No shitquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:38 schreef Maver24 het volgende:
Dat ook weer niet hoor. Ik zit nu gewoon TV te kijken en een beetje op internet kijken achter me laptopquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik zie Mavertje al zitten, op het puntje van zijn bank
*mijnquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat ook weer niet hoor. Ik zit nu gewoon TV te kijken en een beetje op internet kijken achter me laptop
twitter:
Ideaal dat die Xbox-servers eruit liggen. Eeuwen geleden dat de webapp zo smoothly heeft gewerkt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:53 schreef Maver24 het volgende:
Ik wil eerst dat de servers het weer doen want anders heb je er toch niks aan
Zijn 2 verschillende markten dus dat is bullshitquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ideaal dat die Xbox-servers eruit liggen. Eeuwen geleden dat de webapp zo smoothly heeft gewerkt.
Ik vertel alleen wat ik ervaar.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zijn 2 verschillende markten dus dat is bullshit
Je merkt dat verschil echt wel ja. Heeft zeker invloed op servercapaciteit. Toen PS al die issues had was de webapp voor xbox ook veeeeeel beter.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vertel alleen wat ik ervaar.
EAquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:56 schreef Confetti het volgende:
Een maand terug was het precies andersom, xbox redelijk goed en playstation kut. Volgens mij hebben ze wat servers verplaatst
En dat twee minuten voor het TOTS uitkomt. TyfesEA.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:58 schreef Tim86 het volgende:
ik word helemaal leip van die klote errors op de webapp, ik kan GODVERDOMME niet eens zoeken
Ik zag net twee tyfesnegers met hele mooie fietsen, met beiden een server op hun bagagedragerquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:58 schreef DuTank het volgende:
tyfes negers hebben zeker die servers gejat
Gek hè, bijna het hele jaar blessaquote:
SmLeno zal wel goed zijnquote:
Iig wat beter verdeeld dan vorig seizoen, toen het echt alleen BVB en Bayern was. Nu met 5 bayern nog steeds best veelquote:
En geen Neuerquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:03 schreef The_Yakuza het volgende:
Geen Schweini, Boaten, Dante en Alaba maar 4 punten overall omhoog
Op basis waarvan zou die hem verdienen danquote:
quote:
Die gast is konko slecht man.. Zwaar overschatte voetballer.quote:
En toen had ie er ook al geenquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was ook lang niet zo goed als vorig jaar
Dit jaar een Toty, vorig jaar een MOTMquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toen had hij idd ook alleen een TOTY toch? Duitsland heeft gewoon ziek veel goede keepers
Net zoals Chivu en Kuijt die ook nog wel zouden terug kerenquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat Litmanen nog kan typen tijdens het constant fappen zeg![]()
[ afbeelding ]
Of vandemanquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net zoals Chivu en Kuijt die ook nog wel zouden terug keren
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 07-05-2014 om 17:18:15We've made a big mistake regarding Mandzukic. Not Mandzukig but Ramos is in #TOTS #Bundesliga #hahamaver. Our team is working to fix this urgently. Thanks for your patience. reageer retweet
Waarom nu al?quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:22 schreef The_Yakuza het volgende:
TOTY Lahm vanmiddag gekocht, net verkocht voor 39k winst na tax
Heb je IF Schweini gekocht? Ik heb de coins niet, die zal wel als een dolle stijgenquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:23 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik pleurde hem er voor de grap op, werd hij direct gebinned
Goeie grap danquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:23 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik pleurde hem er voor de grap op, werd hij direct gebinned
Is al zoquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb je IF Schweini gekocht? Ik heb de coins niet, die zal wel als een dolle stijgen
Wanneer heb je die gekocht? Die is nu 150k meer waardquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:24 schreef The_Yakuza het volgende:
Heb mn 521k Neuer nog wel, die bewaar ik nog wel even
220quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:27 schreef The_Yakuza het volgende:
Schweini is al rond de 390-400k zie ik, enig idee hoeveel hij eerst was?
Dat hij niet in TOTS zit
Zag er net 1 voor 280k maar had geen coinsquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:27 schreef The_Yakuza het volgende:
Schweini is al rond de 390-400k zie ik, enig idee hoeveel hij eerst was?
Dat hij niet in TOTS zit
Dus Schweini zou wel in de Fifa Wahjong kunnenquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:29 schreef Maver24 het volgende:
Schweini is toch kut in Fifa, Langzaam en high/high workrates. die gozer kan het nooit belopen in fifa
quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dus Schweini zou wel in de Fifa Wahjong kunnen?
high/high workrates, dacht het nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dus Schweini zou wel in de Fifa Wahjong kunnen?
Hij wil wel maar hij kan het nietquote:
Alsof die ratings alles zeggen bij GK's...quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:31 schreef The_Yakuza het volgende:
Tering, zag geen enkele met een bin onder de 380-390k
TOTY Neuer blijft nu wel veruit de keeper met de hoogste rating; Cech was 5 punten omhoog en zat nog steeds 4 overall onder Neuer.
Als Buffon en Courtois er in komen blijven ze ook nog ver onder zijn rating
Klopt, maar ik doelde meer op zijn prijsquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alsof die ratings alles zeggen bij GK's...
Je praat over ratings, maar hebt het over prijs? Apart.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:33 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Klopt, maar ik doelde meer op zijn prijs
Thnx, 2 gekocht!quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
IF schweinsteiger staan er nu een paar cheap op, snel bij zijn
Gerrard is idd ook Duits en speelt in de Bundesliga.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:37 schreef Maver24 het volgende:
400k voor IF Schweinsteiger, dat koopt niemand als je voor 220k TOTS Gerrard heb met veel betere stats
Als er nou iemand niets moet zeggen over meer betalen voor minder ben jij hetquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:37 schreef Maver24 het volgende:
400k voor IF Schweinsteiger, dat koopt niemand als je voor 220k TOTS Gerrard heb met veel betere stats
Gerrard schijnt niet zo lekker te linken met Bundesliga-spelers.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:37 schreef Maver24 het volgende:
En Reus en Mandzukic dan?quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:37 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga wel voor TOTS Kroos en TOTS Lahm en Firmino
Zo kun je uit elke post wel iets halen om m te pakken. Je bent in de tussentijd wel een stuk simpeler geworden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als er nou iemand niets moet zeggen over meer betalen voor minder ben jij het
Hee je vergeet deze hequote:Op woensdag 7 mei 2014 17:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gerrard schijnt niet zo lekker te linken met Bundesliga-spelers.
Dat was gisteren, dat telt allang niet meerquote:
En jij een stuk humeuriger, zo ontwikkelen we ons blijkbaar allemaal. Ach, ik lach tenminste nog weleensquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo kun je uit elke post wel iets halen om m te pakken. Je bent in de tussentijd wel een stuk simpeler geworden.
hahaquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En jij een stuk humeuriger, zo ontwikkelen we ons blijkbaar allemaal. Ach, ik lach tenminste nog weleens
Ik ook hoorquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En jij een stuk humeuriger, zo ontwikkelen we ons blijkbaar allemaal. Ach, ik lach tenminste nog weleens
Weinig van te merken dan hier helaasquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ook hoormaar niet perse ten koste van anderen, niet iedereen heeft dat nodig gelukkig
Leedvermaak is ook vermaakquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ook hoormaar niet perse ten koste van anderen, niet iedereen heeft dat nodig gelukkig
Huh? Nu ben ik lost...quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:42 schreef Maver24 het volgende:
Mandzukic en Lewa zijn de 2 die ik als eerste wil gaan kopen. Benieuwd naar de prijs van Reus en anders gaan we voor IF Gotze
quote:
het doet pijn hequote:Op woensdag 7 mei 2014 17:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
zo'n drollenvreter als jij sir noemen, wat een kut apparaat
quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
zo'n drollenvreter als jij sir noemen, wat een kut apparaat
Di Natale kan best duur worden, als je kijkt welke spitsen wss in het Italiaanse TOTS komen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:45 schreef Rijst het volgende:
Nigel ga ik miss wel halen voor mijn team.En als Di Natale ook wel als die betaalbaar wordt.
Maar wel veel aanbod waarschijnlijk, want in een TOTS-weekquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Di Natale kan best duur worden, als je kijkt welke spitsen wss in het Italiaanse TOTS komen.
Wie dan?quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Di Natale kan best duur worden, als je kijkt welke spitsen wss in het Italiaanse TOTS komen.
Klopt, is niet heel veel van te zeggen waar die op uit gaat komen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar wel veel aanbod waarschijnlijk, want in een TOTS-week
Tevez, Higuain en Immobile lijken dat wel te wordenquote:
scheinheilquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:
Ik denk het niet, maar ik hoop met je mee.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:50 schreef Rijst het volgende:
Denken jullie dat ik vanavond om 8 uur weer een tots ga pullen net als vorige week?
Jij pullt deze week wel een TOTS.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar ik hoop met je mee.
Ben ook benieuwd hoe de prijsontwikkeling deze week weer zal zijn.
En ik?quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jij pullt deze week wel een TOTS.
Rijst een IF geen TOTS
5 ton voor een back met veel alternatieven is dan ook wel een beetje overdrevenquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:53 schreef Rijst het volgende:
Ik had toen verwacht dat zo'n Baines minstens 5 ton zou opleveren. Toen ik zag dat de goedkoopste die op de markt stond 250k stond was ik best wel teleurgesteld. Had toen ook de fout gemaakt om hem voor 250k erop te zetten. Mensen gingen hard undercutten en uiteindelijk maar verkocht voor 180k.
Tja in de eerste minuut zal die wel voor het dubbele zijn weggegaan.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
5 ton voor een back met veel alternatieven is dan ook wel een beetje overdreven
Ja dat geloof ik ook wel, maar jij had hem om 8 uur toch? Dan is de eerste ronde open bids al voorbij en is de prijs al een beetje gezetquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Tja in de eerste minuut zal die wel voor het dubbele zijn weggegaan.
Jep. Ik verwacht altijd dat de tots kaartjes zeldzamer zijn maar er stonden binnen een uur al tientallen paginas met hem erop. Zal wel komen omdat er sick veel packs worden geopend maar heb ook het gevoel dat EA de cardweights hoger hebben gemaakt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik ook wel, maar jij had hem om 8 uur toch? Dan is de eerste ronde open bids al voorbij en is de prijs al een beetje gezet
Ik denk vooral dat er echt ongelooflijk veel packs worden opengemaakt op dat moment.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jep. Ik verwacht altijd dat de tots kaartjes zeldzamer zijn maar er stonden binnen een uur al tientallen paginas met hem erop. Zal wel komen omdat er sick veel packs worden geopend maar heb ook het gevoel dat EA de cardweights hoger hebben gemaakt.
Muriel geojen camquote:
Toprak heeft wel een beste strength en jumping boost nodig om echt goed te worden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:05 schreef Maver24 het volgende:
aan de ene kant is het jammer dat Boateng of Hummels of Dante er niet inzit maar Sokratis en Toprak hebben wel pace, alleen niet zo'n hoge rating
Iets met James hybridden ofzo?quote:
Zoiets had ik vorig jaar, toen Ibarbo nog betere defending hadquote:
Jajajajajajajajjajajajajajajquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:11 schreef Revontulet het volgende:
Ik ben te arm om TIF James te kopen, is zijn SIF wel de 100K waard?
Meer pacequote:Op woensdag 7 mei 2014 18:32 schreef Reemi het volgende:
Iemand tips? Echt een schijtteam
[ afbeelding ]
Dat sowieso, misschien een andere formatie zodat ik Biabiany in kan passen.quote:
Andere opstellingquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:32 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
TOTS Cerci op RCAM.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:32 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |