SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Ja, jij ook ?quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Eej maar Roy voetbal jij bij RKSV Nuenen ja? Leuk man
Nu niet meer, wel heel lang gedaanquote:
haha lul niet man kwalquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nu niet meer, wel heel lang gedaan
Tis nog serieus ookquote:
Dit stukje tekst verklaart een heleboelquote:Vanouds was Nuenen een agrarische gemeenschap. De armoede stimuleerde, zoals op vele plaatsen in Noord-Brabant, de huisarbeid zoals de klompenmakerij en de huisweverij.
Ga jij Nuenen nou ff belachelijk lopen maken?quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit stukje tekst verklaart een heleboel
Nee hoor, ik doe alleen een klein stukje research. En Wikipedia liegt nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ga jij Nuenen nou ff belachelijk lopen maken?
Vreet een drol
dat is al 50 jaar niet meer maargoed.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit stukje tekst verklaart een heleboel
waar ergens?quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ga jij Nuenen nou ff belachelijk lopen maken?
Vreet een drol
Oost. Je hebt iig een hoop mensen in je vriendenlijst die ik kenquote:
Nog met Johann Vogel en Mateja Kezman gevoetbaldquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Naast Tanja Jess, en tegenover Jan Heintze.
ik woon ook in oost.... dm me je naam isquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oost. Je hebt iig een hoop mensen in je vriendenlijst die ik ken
Ik heb tegen Nuenen gespeeld toen ik in de B1 zat nog jaren terug. Speelden wel op hoog niveau, 2e divisie landelijk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis nog serieus ookIk heb 18 jaar in Nuenen gewoond
Verkapte kijk-mij-eens-goed-kunnen-voetballen-post.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb tegen Nuenen gespeeld toen ik in de B1 zat nog jaren terug. Speelden wel op hoog niveau, 2e divisie landelijk.
Het 1e speelt nu ook hoofdklasse volgens mijquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb tegen Nuenen gespeeld toen ik in de B1 zat nog jaren terug. Speelden wel op hoog niveau, 2e divisie landelijk.
Dat is echt alweer 6 jaar geleden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-eens-goed-kunnen-voetballen-post.
quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Verkapte keek-mij-eens-goed-konden-voetballen-post.
quote:
Klopt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:27 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Het 1e speelt nu ook hoofdklasse volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |