Vind ik te laag, heb m origineel bij Apple gekocht voor 69 euro. Bon is aanwezig!quote:
Geen idee of dat kan met een Apple Magic Trackpad, maar alsnog vind ik je bod te laag helaas!quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:12 schreef SherlockHolmes het volgende:
Indien deze incl alle Windows 8 bewegingen werkt: 30.
Je noteert hem niet eens?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:32 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Geen idee of dat kan met een Apple Magic Trackpad, maar alsnog vind ik je bod te laag helaas!
Je hebt m zelf toch genoteerd?quote:
Een bod noteren is dat de verkoper het bod onthoudt en het aan de biedende verkoopt als er na lange tijd geen hogere biedingen zijn.quote:
Haha voor 30 euro hou ik m zelf welquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:50 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Een bod noteren is dat de verkoper het bod onthoudt en het aan de biedende verkoopt als er na lange tijd geen hogere biedingen zijn.
Kan vanavond helaas niet! En 45 euro is ook een hele mooie prijs toch voor zo'n ding? Echt zgan.quote:
Hmm ik ga zo naar Nijmegen centrum (koopavond), voor 45 euro mag je m zo meenemen als je wil. :pquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:51 schreef YuckFou het volgende:
Bieden mag toch?
En ik ben na vanavond voorlopig niet meer in Nijmegen...
Deal, zie PM...quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:54 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Hmm ik ga zo naar Nijmegen centrum (koopavond), voor 45 euro mag je m zo meenemen als je wil. :p
heb niks ontvangenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |