En jij had hem gemist! En Cee ook!quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:22 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaa wtf, even een speciale vermelding voor DE WENKBRAUW van Waylon!![]()
Wat had die gast goede camerablikken zeg!
(Zelfs mijn zus, die op vrouwen valt (), whatsappte me gister 'jézus, wat sexy, die wenkbrauw!!!'
)
En in de online poll van de Engelse Mirror staan we ook met afstand eerste op 31%. Zweden als 2e op 14%.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:35 schreef grazz het volgende:
Poll in Estonian news portal: Who is your favourite qualifier?
1. Netherlands 36,0%
2. Sweden 17,9%
3. Hungary 12,5%
4. Ukraine 11,6%
5. San Marino 6,9%
6. Armenia 4,6%
7. Iceland 4,2%
8. Russia 3,5%
9. Azerbaijan 1,7%
10. Montenegro 1,0%
Bij de persco na afloop vond ik hem wel irritant. Toen die tegen Ilse zei: "Ik ben niet helemaal achterlijk"quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:23 schreef Greys het volgende:
Ik vond ze allebei echt héél goed gister.
Vond Waylon ook echt supersympathiek overkomen, goede blikken, lieve lach tijdens het zingen naar Ilse, na afloop dat handje vasthouden.
Jaa, ook zijn stem daar.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:41 schreef Greys het volgende:
Jajajajaaaaaaaa dat is De Wenkbrauw!
Godver, wat kijkt ie daar lief en sexy tegelijk![]()
Ik zweer je dat DIE seconde ons extra punten heeft opgeleverd.
Jaquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:46 schreef chansadres het volgende:
Ik zie op het nieuws dat ze in de 2e helft staan in de finale. Is ook al bekend welke plek?
Waar zie je dat dan? Ik zie alleen alle landen op alfabetische volgorde staanquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:49 schreef FIGHTME100 het volgende:
[..]
Ja![]()
http://www.eurovision.tv/page/history/by-year/contest?event=1893
Scroll naar onderen.
Ik zie alleen de lijst in alfabetische volgorde...quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:49 schreef FIGHTME100 het volgende:
[..]
Ja![]()
http://www.eurovision.tv/page/history/by-year/contest?event=1893
Scroll naar onderen.
Nope, dat wordt volgens mij in de nacht van do > vr bekend gemaakt want dan hebben de tien kandidaten uit semi 2 ook geloot voor de eerste of tweede helft.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:46 schreef chansadres het volgende:
Dat openingsshot was gewoon geniaal. Ze hebben echt de mogelijkheden van het podium optimaal gebruikt. Waar anderen het podium gebruikten maar duidelijk zag dat het steeds hetzelfde podium was, was het bij ons alsof je even op een andere plek was. Ik zie op het nieuws dat ze in de 2e helft staan in de finale. Is ook al bekend welke plek?
Als reactie waarop zei hij dat dan?quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
Bij de persco na afloop vond ik hem wel irritant. Toen die tegen Ilse zei: "Ik ben niet helemaal achterlijk"
De UK gaat écht niet winnenquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:58 schreef grazz het volgende:
Ik hoop zo dat Noorwegen en Malta (die morgen vast doorgaan) in de eerste helft worden geloot. Ik zie beide landen punten afsnoepen![]()
Het Verenigd Koninkrijk gaat winnen (ik gun ze het, maar hopelijk winnen wij![]()
)
Ja ja jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik hoop dat de regie Nederland na een enigszins vals gezongen upbeat nummer zet in de finale
Hahah ja idd echt lachwekkendquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
De UK gaat écht niet winnen
Alleen al niet om haar vréselijke teksten.
People unite, children of the universe.
Kom op
Ja ze wil graag antwoord geven jaquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Als reactie waarop zei hij dat dan?
Hij mag ook wel een beetje voor zichzelf opkomen, anders wordt hij door haar enthousiasme volledig onder de voet gelopenDat merkte je bij eerdere persconferenties al, zij beantwoordde alle vragen nog voordat hij zijn microfoon ook maar naar zijn mond had kunnen brengen. Het is niet De Grote Ilse Show, het zijn hen samen. Dat vergeet ze soms een tikkie denk ik
Jaaaaa Molly!quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:58 schreef grazz het volgende:
Ik hoop zo dat Noorwegen en Malta (die morgen vast doorgaan) in de eerste helft worden geloot. Ik zie beide landen punten afsnoepen![]()
Het Verenigd Koninkrijk gaat winnen (ik gun ze het, maar hopelijk winnen wij![]()
)
Ze is heel enthousiast en lief en ik herken mezelf wel een beetje in dat 'over iedereen en alles heen willen tetteren in je enthousiasme'. Dat kan voor anderen soms écht irritant zijnquote:
Ik heb toch ook gezegd dat NL door zou gaan. Geloof me nou een keerquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
De UK gaat écht niet winnen
Alleen al niet om haar vréselijke teksten.
People unite, children of the universe.
Kom op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |