Maar die had wel de dansers, trommels en fluitjes met zich mee. Daar is Zweden allemaal iets te statig voor, vrees ik.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:02 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik wel. Vorig jaar won Denemarken ook met een fluoride fabrieksliedje.
Ik gok nog steeds op Groot Brittanië, zou ik ook echt terecht vinden.quote:
Mooi wat ik lees over Nederlandquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:11 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Zie rechts onderaan![]()
https://twitter.com/MaddySetGo/status/464013363442642944/photo/1
Dat zou inderdaad wel 'slim' zijn, maar dan hangt Sietze Bakker natuurlijk direct aan de telefoon om dat aan te laten passen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:09 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
Armenië gaat het niet zo goed doen als de bookmakers denken., hij zong in het begin best wel vals.. Btw als denemarken slim is doen ze zweden op nummer twee en armenie nummer 5, meteen twee concurrenten minder qua iedereen die plekken vergeten.
Noorwegen en Oostenrijk zie ik na morgenavond ook wel een gigantische sprong maken richting de top 10.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:13 schreef Unites het volgende:
Ik denk:
#1 Denemarken
#2 Zweden
#3 Armenië
#4 Israel
#5 Verenigd Koninkrijk
#6 Italië
#7 Frankrijk
#8 Nederland
Voorgaande 2 jaar waren er dan ook twee bejaarden opgetrommeld.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:14 schreef Unites het volgende:
Ik vind het Verenigd Koninkrijk niet zo bijzonder hoor... Deden het voorgaande jaren toch eigenlijk ook best wel slecht?
ja ik ben benieuwd naar de 2e halve finale, maar op basis van gisteren heb ik niet iets gezien wat échte concurrentie van NL zou kunnen zijnquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:15 schreef Drrk het volgende:
[..]
Noorwegen en Oostenrijk zie ik na morgenavond ook wel een gigantische sprong maken richting de top 10.
Gebaseerd op...?quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:13 schreef Unites het volgende:
Ik denk:
#1 Denemarken
#2 Zweden
#3 Armenië
#4 Israel
#5 Verenigd Koninkrijk
#6 Italië
#7 Frankrijk
#8 Nederland
Noorwegen, dan een tijdje niets, Griekenland, Oostenrijk en Roemenië zouden ook Top 10 kunnen scoren.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:16 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
ja ik ben benieuwd naar de 2e halve finale, maar op basis van gisteren heb ik niet iets gezien wat échte concurrentie van NL zou kunnen zijn
Ik heb dat nummer net even geluisterd, maar die vind ik dus echt helemaal geen ene fuck aan he. En armenië ook niet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:19 schreef Mystikvm het volgende:
Heb nog wat zitten lezen, Zweden krijgt nog behoorlijk wat negatieve reacties. En ze zit voor de break in de finale, dat werkt ook niet mee.
Misschien toch bijstellen. Denk dat Oostenrijk nog wel kan verrassen in de tweede halve finale. Noorwegen lijkt nog het meest op Nederland, dus ik vind de song niks. Ik denk alleen dat de Noor gewoon een slechtere artiest is en dat het optreden daarom minder uit de verf zal komen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |