Je rekeningen niet betalen en dan mensen gaan lastig vallen die gewoon hun werk doenquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:42 schreef datismijnmening het volgende:
Dat niet filmenEr wordt altijd vanuit gegaan dat de politie gelijk heeft tot dat jij het tegendeel bewijst.
Ja, lijkt me toch knap lastig voor die agenten om rustig te blijven met dit soort debielenquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:56 schreef NietDoen het volgende:
Bij dat soort mensen is het toch wel jammer dat de politie geen corrigerende tikken mag uitdelen
Dit moet toch een trol zijnquote:
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat als de politie iets doet wat in strijd is met de wet(en geloof me heel veel agenten kennen de wet niet naar behoren) dan moet jij bewijzen dat die agent fout zit omdat het woord van een agent altijd voor waar wordt aangenomenquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:51 schreef S0nic het volgende:
[..]
Je rekeningen niet betalen en dan mensen gaan lastig vallen die gewoon hun werk doen
Oké daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat als de politie iets doet wat in strijd is met de wet(en geloof me heel veel agenten kennen de wet niet naar behoren) dan moet jij bewijzen dat die agent fout zit omdat het woord van een agent altijd voor waar wordt aangenomen
Nee, die mensen heb je helaas. Wel een vriendelijke vent, overigens, die man die de stand opneemt.quote:
Heeft HaJee gemaakt.quote:
HaJee is al een week spoorloosquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heeft HaJee gemaakt.
FREE MARCODEJ FREE JANCEES FREE SUPERNIGER FREE MRBANAAN1 FREE RICHOLIO FREE STUDIOTJE FREE TJAPTJOEP FREE HMF FREE MANI FREE ZAKTABAK FREE BRADDIE FREE PASCALUS
Hij heeft de UI gemaakt, dus ja.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
HaJee is al een week spoorloosdus hij is terug?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |