Mja, ik had wel 64, maar die dvd was ineens foetsie, dus ging ik na een dik virus maar verder op de oude 32.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je had al W7 maar dan 32 bit?
ik had gister iets grappigs. ik heb m'n pc opnieuw geinstalleerd.
installeren met raidcontroller erin wil niet, maar zonder controller installeren en achteraf weer inpluggen deed ie wel
Nope, 32-bit was niet compatible met de 64-bit setupquote:
quote:
quote:
quote:
Nah, de één had nog vakantie en de ander was ziek, zat daar dus redelijk voor nopquote:
Het lijkt echt een sociale werkplaatsquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nah, de één had nog vakantie en de ander was ziek, zat daar dus redelijk voor nopKon wel hier en daar wat stukkies zagen, maar voor de ingewikkelder dingen (het voorbeeldblad is ook zo lekker duidelijk) heb ik toch echt hulp nodig.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:19 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Het lijkt echt een sociale werkplaats
Ga ik straks ook met m'n laptopgeheugen doen. Doe de 3GB die ik heb in die van m'n moeder, die draait Win7 met 1GB RAMquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, het oude geheugen uit mijn comp naar die van m'n ouders verplaatst, die zaten nl. met 2GB te sukkelen
1 gigquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga ik straks ook met m'n laptopgeheugen doen. Doe de 3GB die ik heb in die van m'n moeder, die draait Win7 met 1GB RAM
Ik heb na het weekend 8GB
Dan wordt 'ie bijna letterlijk 4 keer sneller jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar vroegâh, toen ik een 133 MHz met 16MB geheugen had... wat een jaartje later 64MB werd, bohhhhh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |