Snap ik met jouw achtergrond en cultuur hehehequote:Op woensdag 7 mei 2014 16:30 schreef ntm het volgende:
Ik droomde dat ik achtervolgd werd door mensen die me wilden vermoorden. Moest m'n hele uiterlijk veranderen, haar verven, naar het buitenland, etc. Struggles
quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:30 schreef fyah het volgende:
Heb ik ooit verteld over hoe ik zo'n chick dronken ging vingeren, mijn 2 knaken in haar aapje ramde en er toen aan ging ruiken en kwam met: "HAHA JIJ RUIKT HELEMAAL NIET NAAR VIS".
Dat was trouwens een ex-foksterNouja, nu ex.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:30 schreef fyah het volgende:
Heb ik ooit verteld over hoe ik zo'n chick dronken ging vingeren, mijn 2 knaken in haar aapje ramde en er toen aan ging ruiken en kwam met: "HAHA JIJ RUIKT HELEMAAL NIET NAAR VIS".
Ben O.G mi mang.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:31 schreef fyah het volgende:
[..]
Alleen pre-2009 g's zouden weten. En als vuilnisman kiss en tell ik niet
nee. ooit met fokster naar maccie d's geweest wel, maar die heb ik niet geland omdat ik toen met de opvolgster van said aapje wasquote:
Tssquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap ik met jouw achtergrond en cultuur hehehe
Verhaal word nu wel heel vaag allemaal hoorquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:32 schreef fyah het volgende:
[..]
nee. ooit met fokster naar maccie d's geweest wel, maar die heb ik niet geland omdat ik toen met de opvolgster van said aapje was
Generaliserenquote:
Ik moet zeggen, ik kijk de laatste tijd veel CI en andere crime zenders en ik word toch best paranoiaquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:33 schreef ntm het volgende:
[..]
TssDenk dat het komt door misdaadseries kijken en criminologie studeren, slechte combi. Was allemaal vluchtroutes aan het bedenken enzo haha
Ben je de mannelijke versie van Meloewa ofwa?quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:32 schreef fyah het volgende:
[..]
nee. ooit met fokster naar maccie d's geweest wel, maar die heb ik niet geland omdat ik toen met de opvolgster van said aapje was
Aardige mannen die er voor zorgen dat wij niet met rommel zitten.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maak er eens wat anders van dan zeiksnor
Ik weet niet wie dat isquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:34 schreef ntm het volgende:
[..]
Ben je de mannelijke versie van Meloewa ofwa?
Haha ja sowieso als je dat regelmatig kijktquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik kijk de laatste tijd veel CI en andere crime zenders en ik word toch best paranoiaook bij elk geluid thuis s'nachts denken dat er inbrekers zijn
niet goed die shit.
Je weet niet of ze aardig zijn. Ze zorgen er idd voor dat de straten niet vol met zakken vuilnis liggen. Maar dat verandert nog steeds niet dat ze stinken en dat het hersenloos werk is meneer nootjesquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aardige mannen die er voor zorgen dat wij niet met rommel zitten.
Niet weten via Meloewa is?quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:35 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat isMaar ik heb er niet veel ontmoet ofzo.
=$ =$quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Krio is zo hot, die gaat nog voor al was hij vuilnisman.
Ik kan dat hier allemaal niet bijhoudenquote:
I like itquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Die is burgerlijk aan het worden omdat ze oud is.
Ze zijn altijd wel vriendelijk en groeten sneller dan bijvoorbeeld zo'n arrogante dokter of directeurquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je weet niet of ze aardig zijn. Ze zorgen er idd voor dat de straten niet vol met zakken vuilnis liggen. Maar dat verandert nog steeds niet dat ze stinken en dat het hersenloos werk is meneer nootjes![]()
Ze zijn altijd wel vriendelijk, over generaliseren gesprokenquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze zijn altijd wel vriendelijk en groeten sneller dan bijvoorbeeld zo'n arrogante dokter of directeurMaar ok sorry hoor juffrouw uil.
Nou ja tegen mij tenminste. Niet tegen jou?quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ze zijn altijd wel vriendelijk, over generaliseren gesproken
quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou ja tegen mij tenminste. Niet tegen jou?vraag me af waarom? of kijk je ook arrogant naar ze omdat ze stinken en jouw troep opruimen?
Naam gvd.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:30 schreef fyah het volgende:
quote:
ik had laatst een droom waarin veer gevingerd werdquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:12 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd over mensen uit de SC, maar ik weet niet meer over wie en ik weet niet meer wat.
Voel me fucking kansloos nu
quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik had laatst een droom waarin veer gevingerd werd
quote:
Door wie?quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik had laatst een droom waarin veer gevingerd werd
en alsnog gaan ze niet met je mee.quote:
CB duhquote:
jij welquote:
you never walking alone with the proud of lions in yours heartquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
you never walking alone with the proud of lions in yours heart
Waarom praat je over ons in de derde persoon?quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
en alsnog gaan ze niet met je mee.
[..]
CB duh
Weer hardop door deze zinquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
you never walking alone with the proud of lions in yours heart
we zijn een itemquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom praat je over ons in de derde persoon?
Hij gaat m laten zetten op zn borstquote:
Huilend wegrennen?quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:57 schreef 2NutZ het volgende:
"Ik laat mij niet beinvloeden als leeuw zijnde door de meningen van schapen ha!"
En vervolgens huilend wegrennen omdat men je uitlacht om je onnozeliteit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |