you never walking alone with the proud of lions in yours heartquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
Hey blauwe tijger had je nog een nieuwe zin gevonden?
Gvdquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
you never walking alone with the proud of lions in yours heart
quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
you never walking alone with the proud of lions in yours heart
quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:12 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd over mensen uit de SC, maar ik weet niet meer over wie en ik weet niet meer wat.
Voel me fucking kansloos nu
quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:12 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd over mensen uit de SC, maar ik weet niet meer over wie en ik weet niet meer wat.
ib4 modusquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:12 schreef VeerEli het volgende:
Droomde dat ik kratjes bier opruimde van de tuin naar de sschuur en dat ik mijn sokkenla op ging ruimenquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:14 schreef fyah het volgende:
[..]dayum. Al moet ik zwijgen. Ik droomde dat ik een beroemde luchtballonpiloot was. Hoe dan.
Als je klaar bent met opruimen kom ik je wel ophalen in mijn luchtballon en maken we een luchtreis van treurigheid.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Droomde dat ik kratjes bier opruimde van de tuin naar de sschuur en dat ik mijn sokkenla op ging ruimenkkkansloos
Geeft niks hoor.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:12 schreef VeerEli het volgende:
Was jij het? Mij een beetje bezoekjes te brengen in mijn dromenquote:
Gaan voor de man die niet beroemd luchtballonpiloot isquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Was jij het? Mij een beetje bezoekjes te brengen in mijn dromen![]()
"Hoi, ik droomde dat jouw puni niet rook naar gerookte zalmquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:26 schreef fyah het volgende:
Dit doet me er aan denken; ik moet nog eens wat chicks randomly whatsappen dat ik over hen heb gedroomd en dat het lekker was.
#thebachelorlife
#madeit
#odol
Wow dit klinkt wel heel mooiquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:20 schreef fyah het volgende:
[..]
Als je klaar bent met opruimen kom ik je wel ophalen in mijn luchtballon en maken we een luchtreis van treurigheid.
I don't kiss and tell.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Was jij het? Mij een beetje bezoekjes te brengen in mijn dromen![]()
Krio is zo hot, die gaat nog voor al was hij vuilnisman.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:27 schreef fyah het volgende:
[..]
Gaan voor de man die niet beroemd luchtballonpiloot isMijn luchtballon leest BAD BOY 4 LIF. Er pasten maar 13 tekens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |