Nu zijn de gasten Siemerink en Oremans, gingen ook nog tegen elkaar spelen en Mart als umpire...mooie televisie vind ik zelf...
Goed programma...perfect voor Mart
quote:*oneens is*
Op dinsdag 15 oktober 2002 23:31 schreef Redman het volgende:
Mart is een beetje een oude lul aan het worden en rijp voor de bejaardenomroep. Volgens Opa Mart was vroeger alles beter. Mart moet echt eens plaats maken voor wat jong talent en lekker gaan Jeu de Boulen ofzo. Kortom Mart mag van mij dus opzouten.
hij hoort vooral zichzelf graag
quote:Mart mag van mij gaan alleen maar gaan schirjven want dat vind ik nog wel leuk aan Mart.
Op dinsdag 15 oktober 2002 23:35 schreef mitt het volgende:[..]
*oneens is*
quote:En met hem 95% sport op televisie!
Op dinsdag 15 oktober 2002 23:31 schreef Redman het volgende:
Kortom Mart mag van mij dus opzouten.
Aan Mart Smeeds irriteer ik mij echt onwijs vaak. Als hij iemand aan het intervieuwen is is hij zelf vaker aan het woord en hij lult er altijd door heen. Daarom kijk ik ook gewoon niet naar dat programma, als hij verslag geeft is hij wel super.
En sport van TV opzouten?
Nee nee, nooit genoeg sport...
Vannavond komt er trouwens een hele leuke gast ( Rafael v/d Vaart)
quote:Yeaah, een fan
Op woensdag 6 november 2002 15:53 schreef starbrotheryvette het volgende:
*kick *
Ik vind het een superleuk programmaKan altijd wel lachen om Mart Smeets, hij kan mensen altijd zo de hemel in de prijzen terwijl hij er volgens mij heel vaak niks van meent haha. Jammer dat het zo laat komt, maar blijf er graag voor op om eventjes te kijken
Vannavond komt er trouwens een hele leuke gast
( Rafael v/d Vaart)
quote:moet je vanavond es naar sbs6 kijken
Op woensdag 6 november 2002 16:37 schreef F1908 het volgende:
irritant??
sport op sbs6 is pas irritant. een albert manthing en ik kom zo snel niet op die andere knakkers zn namen maar nee dan toch liever mart hoor
quote:ja ik vind het een leuk programma. En stoer he dat Raffie komt??
Op woensdag 6 november 2002 16:34 schreef mitt het volgende:[..]
Yeaah, een fan
En goed dat je ff zegt dat vd Vaart komt, wist ik namelijk niet
Go Anaheim!
quote:Zeg tong, zometeen Raffie bij Vak M hoor...kijk je dan nog Barend en Van Dorp?
Op woensdag 6 november 2002 20:14 schreef tong80 het volgende:
Helaas altijd gelijk met Barend en van Dorp.
quote:Dat is idd erg jammer. Ook niet zo slim van de NOS. Hoewel je Vak M eigenlijk moeilijk op een ander tijdstip kunt plannen.
Op woensdag 6 november 2002 20:14 schreef tong80 het volgende:
Helaas altijd gelijk met Barend en van Dorp.
quote:wahahaha
Op woensdag 6 november 2002 22:07 schreef mitt het volgende:[..]
Zeg tong, zometeen Raffie bij Vak M hoor...kijk je dan nog Barend en Van Dorp?
Maarre wel leuk om te zien dat ik niet de enige ben die het altijd kijkt, ik heb irl altijd het gevoel dat niemand het kent. Ikzelf zap overigens altijd tussen Barend en Van Dorp en Vak M. Ik vind allebei wel leuk, lekker wat geklets op de late avond
quote:Moeten er wel leuke gasten komen bij Barend en Van Dorp
Op donderdag 7 november 2002 14:59 schreef starbrotheryvette het volgende:[..]
wahahaha
( leuk hoor, mij een beetje pesten
Maarre wel leuk om te zien dat ik niet de enige ben die het altijd kijkt, ik heb irl altijd het gevoel dat niemand het kent. Ikzelf zap overigens altijd tussen Barend en Van Dorp en Vak M. Ik vind allebei wel leuk, lekker wat geklets op de late avond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |