quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Niet zo zenuwachtig Dyon, leg die telefoon eens weg en ga lekker dicht tegen 'je meisje' aanzitten.quote:
Ga ik ook doenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:08 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Niet zo zenuwachtig Dyon, leg die telefoon eens weg en ga lekker dicht tegen 'je meisje' aanzitten.
En ook nog geen punten uit kan delen, maar ik irriteer me er ook aan, ben voor een nieuwe regel zoals puntenaftrek als mensen dit soort dingen te vaak doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:48 schreef picodealion het volgende:
Derde keer dat Dopekoe het topic stillegt.
Die hadden toch 2 jaar terug ook al gewonnen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:35 schreef Robby87 het volgende:
Herstel ik ben voor Azerbajan, en jij Dyon?
Geen ideequote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die hadden toch 2 jaar terug ook al gewonnen?
Ik vond d'r in sommige shots er echt oud uit zien...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:53 schreef DragonFodder het volgende:
doe je het lekker niet.
Ik vind Ilse de Lange wel echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |