ik eet geen vis, maar zalm uut de oven met wat blaadjes uhmm hoeheethet en een tikje knoflook zou heerlijk moeten zijn. Kan wel vragen hoe precies te bereiden voor je?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:34 schreef VeerEli het volgende:
Of Mur, is zo'n plak gerookte zalm warm ook lekker?
Kom spaghetti eten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:35 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
2 dingen heb je gelijk in, tis sweettalk, en eten is ook een goed idee, ga eens wat maken voor mij vrouwmensch.
prioriteiten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:36 schreef Kloonhommel het volgende:
Wel grappig dit, er gebeurd van alles in dit topic en Veereli en Murdera kleppen gewoon erdoorheen over eten alsof er verder niemand in dit topic is...
prioriteiten stellen. als ik niet net gegeten had deed ik ook meequote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:36 schreef Kloonhommel het volgende:
Wel grappig dit, er gebeurd van alles in dit topic en Veereli en Murdera kleppen gewoon erdoorheen over eten alsof er verder niemand in dit topic is...
Sowieso chorizo, nr1 goorste wurst am der welt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:36 schreef VeerEli het volgende:
Hmmmmm of ipv spekjes door de pasta chorizo![]()
![]()
guiltyquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:37 schreef Deuce92 het volgende:
Volgens mij is BlauweTijger in DM met alle vrouwen (en een aantal heren) uit dit topic gewoon keihard aan het cyberen.
En maar doen alsof ze hem niet willen.
Chorizo sowieso.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:36 schreef VeerEli het volgende:
![]()
spekjes > chorizoquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:36 schreef VeerEli het volgende:
![]()
Een paar ja. Maar ik vergeef hun gedrag.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:37 schreef Deuce92 het volgende:
Volgens mij is BlauweTijger in DM met alle vrouwen (en een aantal heren) uit dit topic gewoon keihard aan het cyberen.
Wanneer gaan wij cyberen :$quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:37 schreef Deuce92 het volgende:
Die plakken zalm in een tortilla rollen met pesto/whatever en wat peterselie, oprollen en in plakjes snijden, kk lekker bij d'un borrrulllquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik eet geen vis, maar zalm uut de oven met wat blaadjes uhmm hoeheethet en een tikje knoflook zou heerlijk moeten zijn. Kan wel vragen hoe precies te bereiden voor je?
Ik dacht btw meer aan een mootplakjes zullen teveel slinken
net gegeten, nu fuvking veel zin in tortilla. Bedanktquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die plakken zalm in een tortilla rollen met pesto/whatever en wat peterselie, oprollen en in plakjes snijden, kk lekker bij d'un borrrulll
SPEKJES BITCHquote:
" IK HEB NOG WEL EEN BURRITO VOOR JE HEAHEHAEHA "quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
net gegeten, nu fuvking veel zin in tortilla. Bedankt
Wat heb je gegeten?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
net gegeten, nu fuvking veel zin in tortilla. Bedankt
quote:
Tja, spekjes zijn zo standaard, wil een x wat anders dus daarom chorizo. En idd chorizo is gewoonquote:
Nee schat de zalm gaat niet door de pasta.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sowieso chorizo, nr1 goorste wurst am der welt.
Zou er geen zalm bij gooien, spekjes zorgen voor de bite, zou ik eerder zalm + spekjes doen.
waarom doe je geen stokbroodjes met zalm en asperge als voorafje? Mossch beetje mozzarella erbij?quote:
Zou liever zo'n grote chorizoworst opeten dan veel spekjes.quote:
Echt, ze hebben moeite met lezen eh.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee schat de zalm gaat niet door de pasta.
Waarom op stokbroodje? Is beetje zonde tochquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
waarom doe je geen stokbroodjes met zalm en asperge als voorafje? Mossch beetje mozzarella erbij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |