Deze uitspraak was echt super! Tevens is het niet uk maar usa natuurlijkquote:“Look, I can tell you consider yourselves a pretty intimidating group. You probably think I’m at a disadvantage. I promise you I’m not.”
Volgens Jack ja. Je weet dat bij hem veiligheid boven privacy staat. Het past daarom bij zijn personage om schijt aan klokkenluiders te hebben. Vrij logisch imo.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:09 schreef Slurrrrp het volgende:
De NSA zijn goed en klokkenluiders de landverraders.
twitter:CBernardsbull twitterde op maandag 05-05-2014 om 01:36:20I cannot comment on 24 LAD. reageer retweet
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:12 schreef wolfrolf het volgende:
Ik hoop alleen van ganser harte dat die potentiele filler bagger verhaallijn van de nijd tussen Kate en die brede CIA neger (hierna Cigger genoemd) in de tijd gebeurd die geskipt gaat worden. Serieus waarom schrijven ze zoiets erin.
Voorderest heb ik serieus niks te klagen.
dan kijk je niet de goede topseries, in House of Cards gebeurt ook veelquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:35 schreef Gremen het volgende:
Wat lekker dat 24 weer terug is!
Er gebeurd hier in twee afleveringen meer dan in andere top series in een heel seizoen
ik was enigszins teleurgesteld, verwachtte dat het begon met die teaser waarin jack met een gewonde chloe door Londen loopt na een aanslag, maar die zal wel alleen als promo dienenquote:Op woensdag 7 mei 2014 07:14 schreef Jivis het volgende:
Was leuk. Vond het wel prijzenswaardig dat ze best ingetogen begonnen en niet gelijk met drie grote aanslagen in twee afleveringen ofzo.
Catelyn als villain is ook wel grappig.
Nee, dat had ik juist niet. Aangezien ze ook maar 12 afleveringen hebben denk ik dat het meer gericht zal zijn op het persoonlijke drama van Jack Bauer en de andere personages. Een beetje zoals de tweede helft van seizoen 8. Met ondertussen wat kick-ass acties van Sjek natuurlijk, zoals het hoort.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:36 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik was enigszins teleurgesteld, verwachtte dat het begon met die teaser waarin jack met een gewonde chloe door Londen loopt na een aanslag, maar die zal wel alleen als promo dienen
Dat zou leuk zijn. En dan hopelijk wel op een redeeming soort van manier.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:08 schreef SjaakBauer het volgende:
Ohja, wellicht een hint dat hij terug gaat komen?twitter:CBernardsbull twitterde op maandag 05-05-2014 om 01:36:20I cannot comment on 24 LAD. reageer retweet
niet meer zoiets ver gezocht gedoe idd. Dat sloeg uiteindelijk helemaal nergens op hoe ze zijn karakter verkracht hebbenquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn. En dan hopelijk wel op een redeeming soort van manier.
Dat Michelle zwanger bleek te zijn toen ze werd vermoord maakte zijn doordraaien wel wat geloofwaardiger.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:00 schreef planethugo het volgende:
[..]
niet meer zoiets ver gezocht gedoe idd. Dat sloeg uiteindelijk helemaal nergens op hoe ze zijn karakter verkracht hebben
mwa vond ik niet. Doodraaien ok, maar hij was toch opeens een terrorist die undercover bleek en daarna toch weer terrorist was als ik het me goed herinner? Beetje teveel gedraai, zeker de tony uit de eerste seizoenen zou zeker geen terrorist willen zijnquote:Op woensdag 7 mei 2014 12:06 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat Michelle zwanger bleek te zijn toen ze werd vermoord maakte zijn doordraaien wel wat geloofwaardiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |