SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierDeathlift or Die.
Nee sta in een speciale boutique.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
sta je dan voortaan in de mediamarkt koffie uit te delen?
Waar heb je voor gesolliciteerd? Wachter bij de Klaagmuur?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Good luck
Ik heb gister btw ook een brief de deur uit gedaan. nu afwachten
Daar zou ik niet hoeven solliciteren maar direct aangenomen wordenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee sta in een speciale boutique.
[..]
Waar heb je voor gesolliciteerd? Wachter bij de Klaagmuur?
hahaha einz.
Saturn dusquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Waar heb je voor gesolliciteerd? Wachter bij de Klaagmuur?
hahaha einz.
lol k ga gewoon naar de gym gquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
jij gaat echt een rotavond tegemoet
en klokovje zetten?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:05 schreef Awesome_ het volgende:
Ray, je zet nu toch geen klokovje he, met je onderhoud?
Dit gaat geen dingetje worden.
Oh nice..dus henkie gaat internationaal!!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Daar zou ik niet hoeven solliciteren maar direct aangenomen worden
Nee zelfde job als ik nu doe, maar dan bij een van de wereldwijde marktleiders. Wel alleen voor projecten in Nederland though
Dan zeg ik voor jou Saturn...;).quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Saturn dus
[..]
lol k ga gewoon naar de gym g
George gaat ff shoppen binnenkort ik lees het alquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:15 schreef Eleiko het volgende:
Even googlen op Nespresso boutiques in Den Haag - Rotterdam area, brb.
Consequent braggen over iets waar je geen flikker voor hebt gedaan. Klokov = lengte. RayK = onderhoud.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
en klokovje zetten?
was ist das? Lekkere jennen/stoken bedoel je?![]()
Ik ben niet boos. Slechts teleurgesteld..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:11 schreef RaymondK het volgende:
't eerste wat Awesome doet als er ooit een meet komt is mij een bitch slap in tha face geven![]()
![]()
[ afbeelding ]
hahaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:16 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Consequent braggen over iets waar je geen flikker voor hebt gedaan. Klokov = lengte. RayK = onderhoud.
[..]
Ik ben niet boos. Slechts teleurgesteld..
Bijenkorf Coolsingel neem ik aan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Waarna jij gewoon op hem gaat zitten, neem ik aan? lolquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:11 schreef RaymondK het volgende:
't eerste wat Awesome doet als er ooit een meet komt is mij een bitch slap in tha face geven![]()
![]()
[ afbeelding ]
lol.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:18 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Waarna jij gewoon op hem gaat zitten, neem ik aan? lol
Als je nou even je werktijden post, hebben we meteen een gymmeetquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:20 schreef JackieBrown het volgende:
lel inb4 fanta krijgt steeds vreemde contactgestoorde fokkers aan haar nespresso display
I rest my casequote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:21 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Als je nou even je werktijden post, hebben we meteen een gymmeet
Fixed.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:21 schreef Fanta-stick het volgende:
Goedemiddag meneer welkom bij Nespresso!
''Allereerst even een paar vraagjes''
BENT U EEN FOKKER?
Is uw 1RM squat > 100kg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |