SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
8 mei: Bas Haring
De nominatie- en eliminatie data van mei:
WO 14-5 Nominatie
DO 15-5 Entree 2 nieuwe bewoners
MA 19-5 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 20-5 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Ik lees op zijn FB dat hij Johnny de Mol kent. Het zal ook niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:43 schreef Luna1956 het volgende:
Ja, dat zag ik net ook. Hij woont in A'dam. Zijn naam is hier genoemd, dus ik ging ook even op FB kijken.
linkje?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lees op zijn FB dat hij Johnny de Mol kent. Het zal ook niet.
Check zijn FB.quote:
Och, er is in dit soort gevallen altijd sprake van een zender en een ontvanger zullen we maar zeggen hè ......quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat je wat gefrustreerd overkomt
Maar er zijn meer Fabians de Jongquote:
geen koppeling aan de reeks, kan dicht dus.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:49 schreef Voxs het volgende:
Ik zie dat er wat mis ging met Freshfruits topic?
Die galbak heeft het ook weer drukquote:
Je zou eigenlijk een firewall moeten ontwikkelenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, er is in dit soort gevallen altijd sprake van een zender en een ontvanger zullen we maar zeggen hè ......
Je herkent hem aan zijn foto.quote:
Jij kreeg zeker oren op dezelfde dag dat Lotje haar stem ontving?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou ik vind Charlotte een mooie/apartere stem hebben dan Isa...
Ik constateerde slechts dat Isa een roddeltante is. Is dat niet waar dan ..... of ligt dat dermate gevoelig dat ik het eigenlijk niet mag zeggen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk een firewall moeten ontwikkelenIk heb er een voor Vanes. Heel plezierig.
Maar aan de ander kant..Ik vind je commentaar op Isa ook wel weer vermakelijk
Klopt, die kent hij weer via dj Margaret.quote:
Het is een kleine wereldquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, die kent hij weer via dj Margaret.
Het leek me dezelfde ontvanger die mijn richting op begon te miepen laatst inderdaadquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, er is in dit soort gevallen altijd sprake van een zender en een ontvanger zullen we maar zeggen hè ......
Nee niet gevoelig want je sloeg de spijker op zijn kop. Ze bracht het ter sprake in de hoop dat anderen er uitspraken over zouden doenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik constateerde slechts dat Isa een roddeltante is. Is dat niet waar dan ..... of ligt dat dermate gevoelig dat ik het eigenlijk niet mag zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |