Dus alleen via serienummer kan Sony niet zien dat de PS4 zogenaamd legitiem verkregen is?quote:Op maandag 5 mei 2014 10:56 schreef Voszje het volgende:
Hieruit begrijp ik dat alleen het serienummer toch niet voldoende was voor de garantie van een PS3.
Zo heb ik het inderdaad ook begrepen, dat er toch een bankafschrift of bon nodig was.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:07 schreef Gibelini het volgende:
[..]
Dus alleen via serienummer kan Sony niet zien dat de PS4 zogenaamd legitiem verkregen is?
Dat is het probleem in het geval van die topic begrijp ik?
no shit sherlock. En over laten we zeggen 2 a3 jaar???quote:Op maandag 5 mei 2014 11:05 schreef Deshain het volgende:
Een ps4 kán simpelweg niet oud genoeg zijn om een verlopen garantie te hebben dus Sony heeft daar in principe geen probleem mee.
Dan is je garantie verlopen, Einstein..quote:Op maandag 5 mei 2014 11:12 schreef awiebo het volgende:
[..]
no shit sherlock. En over laten we zeggen 2 a3 jaar???
Tering, wat ben jij achterlijkquote:Op maandag 5 mei 2014 11:12 schreef awiebo het volgende:
[..]
no shit sherlock. En over laten we zeggen 2 a3 jaar???
Ligt een beetje aan de welwillendheid van de fabrikant. De consoles zijn hoe dan ook serialized products wat wil zeggen dat Sony met behulp van het serienummer exact kan nagaan via welk kanaal het verkocht is. Ik verwacht dat de garantie geen probleem zal zijn.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:48 schreef Gibelini het volgende:
Hallo,
Ik vroeg me af of ik recht op garantie heb op een product van Sony (PS4) via het serienummer.
PS4 is gloednieuw in doos maar heeft geen bon/factuur omdat het om een gewonnen PS4 gaat.
Volgens de verkoper is er wel garantie te verkrijgen via het serienummer. Dat zou volgens hem dan via de fabrikant gaan, Sony in dit geval dus.
Ik vroeg me dus af of de PS4 onder de garantie valt, mocht hij kapot gaan, terwijl ik alleen het serienummer heb.
Alvast bedankt.
Tenzij ie gestolen is en Sony daar dan dus van afweet?quote:Op maandag 5 mei 2014 12:08 schreef eight het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de welwillendheid van de fabrikant. De consoles zijn hoe dan ook serialized products wat wil zeggen dat Sony met behulp van het serienummer exact kan nagaan via welk kanaal het verkocht is. Ik verwacht dat de garantie geen probleem zal zijn.
Is ie nou gewonnen of koop je hem illegaal?quote:Op maandag 5 mei 2014 10:48 schreef Gibelini het volgende:
Hallo,
Ik vroeg me af of ik recht op garantie heb op een product van Sony (PS4) via het serienummer.
PS4 is gloednieuw in doos maar [b]heeft geen bon/factuur omdat het om een gewonnen PS4 [/b]gaat.
Volgens de verkoper is er wel garantie te verkrijgen via het serienummer. Dat zou volgens hem dan via de fabrikant gaan, Sony in dit geval dus.
Ik vroeg me dus af of de PS4 onder de garantie valt, mocht hij kapot gaan, terwijl ik alleen het serienummer heb.
Alvast bedankt.
Niet geheel waar natuurlijk aangezien je bij activering ook een gebruikersovereenkomst aangaat met Sony. Zij kunnen moeilijk ontkennen dat er een overeenkomst is als ze jou dwingen als gebruiker om een gebruikersovereenkomst aan te gaan.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:07 schreef Fe2O3 het volgende:
Je hebt geen overeenkomst met sony, en dus ook niet recht op garantie van sony. De garantiebepalingen van sony staan vast wel op zo'n flyer die erbij zit, als daarin om een bon of ander aankoopsbewijs wordt gevraagd dan heb je daar maar aan te voldoen.
Dan nog hebben ze geen enkele garantieverplichting naar de hardware toe, slechts mbt de software overeenkomst.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:42 schreef Deshain het volgende:
[..]
Niet geheel waar natuurlijk aangezien je bij activering ook een gebruikersovereenkomst aangaat met Sony. Zij kunnen moeilijk ontkennen dat er een overeenkomst is als ze jou dwingen als gebruiker om een gebruikersovereenkomst aan te gaan.
quote:Op maandag 5 mei 2014 14:41 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Is ie nou gewonnen of koop je hem illegaal?
Ik heb gezocht op marktplaats en ben in contact gekomen met iemand die hem heeft gewonnen.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:48 schreef BloedendeVagina het volgende:
De verkoper heeft 'm gewonnen. Althans, dat is het verhaal.
In werkelijkheid zal ie wel verkregen zijn op een niet zo eerlijke manier gok ik. Maar topicstarter kan best vragen of ie een mailtje/bewijs van de verkoper krijgt waarop aangegeven staat die ie 'm gewonnen heeft.
quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 11:57 schreef Deshain het volgende:
[..]
Dan is je garantie verlopen, Einstein..
Dan krijg je een hele andere discussie met Sony dan waar de OP op slaat.
wie is hier nu achterlijk? Hij vraagt of hij garantie heeft wanneer hij kapot gaat met een serienummer. Hij heeft het nergens over nabije toekomst.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:48 schreef Gibelini het volgende:
Nope, je hebt inderdaad gelijk. Een playstation 4 blijft nieuw. Over 10 jaar is hij nog nieuw inderdaad.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:05 schreef Deshain het volgende:
Een ps4 kán simpelweg niet oud genoeg zijn om een verlopen garantie te hebben dus Sony heeft daar in principe geen probleem mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |