Nohhh, dat valt me van je tegen, TMquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:11 schreef twentemeisje het volgende:
[..]![]()
[..]
Het was geen onbewuste selectie in mijn screenshot Sparkling![]()
.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij heeft iedereen de kaartjes wel zo ongeveer binnen nu, dus bij deze ons kaartje
Helemaal zelf gemaakt op het meetlintje na, want ik kreeg met de lego niks gemaakt dus die heb ik heel onorthodox geleend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]o! Wat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel hartelijk gefeliciteerd!!!![]()
![]()
![]()
compact en kleverig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Ik lijk ook!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh wat een goed kaartje SQ! Jij lijkt in ieder geval erg. En is dat ook het behang?
Nee, ik ben aardig inconsequent wat betreft lenzen versus brilquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je lenzen genomen na het trouwen?
Superleuk kaartje
pics or it didn't happen.quote:
volgens mij staat er nog wel een link naar trouwfoto s in de op van het trouwtopic in lifquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |