Ik vroeg me af of iemand meer van dit soort energieke nummers kent.
quote:Dat nummer hebben wij vroeger gecovered met het bandje, dat was inderdaad vet raggen.
Op dinsdag 15 oktober 2002 21:15 schreef Vigor het volgende:
Telkens als ik dit nummer luister krijg ik de neiging om als een bezetene idioot door de kamer te gaan springen!![]()
Zelfde met Blur - Song 2Ik vroeg me af of iemand meer van dit soort energieke nummers kent.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 15-10-2002 21:21]
quote:Ja precies!
Op dinsdag 15 oktober 2002 21:21 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Dat nummer hebben wij vroeger gecovered met het bandje, dat was inderdaad vet raggen.
quote:ik probeer te lachen maar het lukt niet.
pokémon, dat gotta catch em all liedje. als ik die hoor pak ik mijn visnet en spring ik door het hele huis en de tuin om pokémons te zoeken, extra bewapend met mijn pokéballs
Enne Limp Bizkit-Faith uiteraard
die is ook erg erg erg lekker!
En vast nog wel meer ffe kijke.........
quote:+ Lords of the boards
Op dinsdag 15 oktober 2002 21:30 schreef Joe Gain het volgende:
Dan moet je zeker dat nummer van de Guano Apes - Open your Eyes downloaden, absoluut headbangen geblazen.
quote:oeeeeeew ja die 2 ook
Op dinsdag 15 oktober 2002 21:30 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
+ Lords of the boards
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 21:30 schreef Joe Gain het volgende:
Dan moet je zeker dat nummer van de Guano Apes - Open your Eyes downloaden, absoluut headbangen geblazen.
quote:ook een echt spring nummer... ik ga denk ik nog heel veel van die ohhhh ja momenten krijgen in dit topic
Op dinsdag 15 oktober 2002 21:28 schreef overhyped het volgende:
de bro hym tribute, van pennywise (Whoooo hohohooooo Whoooo hohohohohooooooo)die is ook erg erg erg lekker!
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 21:32 schreef Seborik het volgende:
Zo'n beetje alle nummers van Iron Maiden, oude nummers van Judas Priest, alleen ren ik nooit, maar dat is een bijzaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |