SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Gadverdammequote:Op zondag 4 mei 2014 17:38 schreef Tim86 het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)ripje_in_zuid_afrika
WTF filmpje van de dag
Tyfes!quote:Op zondag 4 mei 2014 18:24 schreef Maver24 het volgende:
GVDGaat dat klote real nog kampioen worden ook
Ik heb er even over nagedacht, en besloten dat ik er geen seconde minder om zal slapen.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:24 schreef Maver24 het volgende:
GVDGaat dat klote real nog kampioen worden ook
Ok, staat genoteerd.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb er even over nagedacht, en besloten dat ik er geen seconde minder om zal slapen.
Zou me echt verbazen als hij er in staat bij het WK straks...aardige CB, dramatische RBquote:
De vorm is een beetje weg bij de Belgen en dan nog een paar blessures..quote:Op zondag 4 mei 2014 18:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou me echt verbazen als hij er in staat bij het WK straks...aardige CB, dramatische RB
Gewoon alle ballen op Edenquote:Op zondag 4 mei 2014 18:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
De vorm is een beetje weg bij de Belgen en dan nog een paar blessures..
WK komt een jaar te laat voor de meeste Belgen. Alleen Courtois, Nainggolan (maar die speelt toch amper bij de nationale ploeg) en Hazard zijn echt beter geworden, al blijft die laatste veel te wisselvallig. Vertonghen, Fellaini, Toby, De Bruyne, Benteke (los van die blessure nu), Dembele waren vorig jaar allemaal veel beter in vorm. Vermaelen is er ook niet beter op geworden en Lukaku was eind vorig jaar veel beter in vorm dan hij nu is. Van zijn vorm voor de winterstop is weinig over.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
De vorm is een beetje weg bij de Belgen en dan nog een paar blessures..
Zo slecht is die Ba eigenlijk helemaal niet. Alleen elke spits bij Chelsea speelt gewoon kut.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:45 schreef ThadCastle het volgende:
PotS zou echt deze wedstrijd moeten kijken. Dan kan hij zien hoe slecht Ba is
Patrick Bamford zou het niet veel slechter doenquote:Op zondag 4 mei 2014 18:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zo slecht is die Ba eigenlijk helemaal niet. Alleen elke spits bij Chelsea speelt gewoon kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |