abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139546951
Ik heb ergens het gevoel dat dit een van de grootste taboes is, want vrijwel niemand praat erover, maar zo links en rechts komt het onderwerp wel naar boven en dan hoor je wel dat je het weleens hebt 'gekregen', en meestal zijn het dan mannen die het krijgen van vrouwen.

Wat ik me dus afvraag, zijn er serieus vrouwen die dit, mits schoon, doen uit geilheid? If so, waarom? :')
lol?
pi_139547014
Zodat de voorbinddildo daarna er goed inpast
pi_139547346
Ik heb het wel eens gedaan na een hele lange douchebeurt bij een goed verzorgde jongen. Het leek hem geil, en dat was het ook wel:)

Als alles heel goed schoon is, is het niet vies. Maar ik zou het absoluut niet zomaar bij iemand doen...
pi_139547373
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 13:23 schreef wanderlusttrip het volgende:
Ik heb het wel eens gedaan na een hele lange douchebeurt bij een goed verzorgde jongen. Het leek hem geil, en dat was het ook wel:)

Als alles heel goed schoon is, is het niet vies. Maar ik zou het absoluut niet zomaar bij iemand doen...
Ik begin dus ook te denken dat vrouwen het minder erg vinden om te doen als mannen.
lol?
  zondag 4 mei 2014 @ 13:26:00 #5
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_139547382
"meestal zijn het dan mannen die het krijgen van vrouwen"?

Waar baseer je dat op, ik vermoedt het juist andersom.
It's you my love, you who are the stranger
pi_139547481
Ik bof alleen
nee echt niet !
pi_139547565
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 13:32 schreef HighVolume het volgende:
Ik bof alleen
Ik hoef ook niet te baffen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_139547621
Zijn genoeg topics te vinden met dit onderwerp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')